Spansk presse: Huijsen-handel rykker tættere og tættere på

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse rykker Dean...

Ifølge spansk presse rykker Dean Huijsens skifte til Real Madrid tættere og tættere på.

Den spanske landsholdsspiller skal nemlig være klar til at gøre sin del for at komme til den spanske hovedstad, hvilket blandt andet indebærer at gå ned i løn og indgå i en dialog med sin nuværende klub, Bournemouth, om ikke at stå fast på frikøbsklausulen på 58 millioner €.

Dean Huijsen skal have allieret sig med en stab af advokater, hvis eneste opgave er at forhandle med Real Madrid og med Bournemouth om at skabe et skifte til den spanske hovedstad, på trods af at flere engelske klubber står klar til at betale frikøbsklausulen.

Håbet er, at Dean Huijsen kan være klar for Real Madrid, så han kan deltage i VM for klubhold i juni/juli måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Nå, Real HWL, skal du også have en øl på denne ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Figo-10

1 år 2 måneder siden #3 af Real HWL

Siempre Madrid post=185691 skrev: Nå, Real HWL, skal du også have en øl på denne ;-)

Det ender jo med jeg bliver fuld ;)
Klasse signing hvis vi sikre os ham. Så mangler vi bare en venstre back og en midtbanespiller :)

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Real HWL.

1 år 2 måneder siden #4 af El_Juan

Real HWL post=185693 skrev:

Siempre Madrid post=185691 skrev: Nå, Real HWL, skal du også have en øl på denne ;-)

Klasse signing hvis vi sikre os ham. Så mangler vi bare en venstre back og en midtbanespiller :)

​Mén, hvorfor mangler vi en midtbanespiller?

Zubimendi ser ud til at være på vej til Arsenal. Og jeg kan i så fald godt forstå ham. Han skal ind og konkurrere med Valverde, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Modric og sågar også Bellingham og Güler. Hos Arsenal glider han direkte ind og erstatter Jorginho.

Xabi kommer formentlig til at spille med to centrale midtbanespillere - ikke tre. Og apropos Valverde, Tchouameni, Camavinga og Ceballos/Modric, er det så ikke nok med dem, plus Bellingham, der selv om han nok får en mere offensiv rolle også kan spille den ene af de to centrale midtbane pladser? Plus TAA, der også kan spille centralt på midten.

Så skulle det lige være fordi man bringer en mere offensiv midtbanespiller ind, som f.eks. Nico Paz. Om end det heller ikke rigtig giver mening, med mindre Rodrygo f.eks. bliver solgt, eller Endrick lejes ud.

Courtois - Lunin/Joan Garcia/Kepa

Militao - Asencio
Rüdiger - (Tchouameni)
Huijsen - Alaba - (Mendy)

Alexander-Arnold - Carvajal
Valverde - Ceballos - (Alexander-Arnold)
Camavinga - Tchouameni - (Bellingham)
Fran Garcia - Mendy - (Alaba)

Bellingham - Güler
Vinicius Jr. - Brahim Diaz
Mbappe - Rodrygo - Endrick

Vallejo er med sikkerhed færdig i klubben. Asencio tager hans plads i truppen. Jeg er også ret sikker på Lucas Vazquez (TAA tager hans plads i truppen) og Modric (Huijsen tager hans plads i truppen) stopper i Real Madrid efter denne sæson. Selv om de ville være gode at have i truppen som 23./24. mand, for bredden og erfaringens skyld, men det er de nok ikke interesserede i.

Endnu en centerforsvarer (Huijsen) og en ny venstre back bør prioriteres. Med mindre der sker noget vildt, som f.eks. et salg af Rodrygo (eller Brahim), eller at både Modric forlader klubben - og Ceballos bliver solgt. Så er det klart, at der pludselig også skal prioriteres en ny offensiv spiller, samt en ny central midtbanespiller.

Lad os så sige Huijsen er sikker, ligesom TAA. Så skal der hentes en ny venstre back. Men hvem skal det være? Og hvem skal i så fald væk af Mendy (som man næsten lige har forlænget med) eller Fran Garcia (som til sommer har to år tilbage af sin kontrakt)?

Jeg har svært ved at se Carreras til RM, med den pris Benfica kræver. Og jeg tror ikke på Man United henter ham for peanuts, for at give ham væk for peanuts. Det rygte er bare dumt.
Så er der Miguel Gutiérrez, der kan hentes forholdsvis billigt, men er han god nok?
Theo Hernandez og Nuno Mendes har også været nævnt, men hvor realistisk er det lige? Så tror jeg nærmere der er større chance for, af Xabi tager Grimaldo med sig fra Bayer.

Skal man ydermere tænke lidt langsigtet, så har Courtois, Carvajal, Rüdiger og Alaba alle kun et år tilbage af sin kontrakt til sommer. Med Alabas skadeshistorik, så tror jeg det bliver hans sidste sæson i klubben. Så skal man også til at overveje hvem der skal erstatte ham. Hvad de tre andre angår, så forestiller jeg mig at klubben forlænger med alle tre.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

1 år 2 måneder siden #5 af Real HWL

El_Juan post=185709 skrev:

Real HWL post=185693 skrev:

​Mén, hvorfor mangler vi en midtbanespiller?

Zubimendi ser ud til at være på vej til Arsenal. Og jeg kan i så fald godt forstå ham. Han skal ind og konkurrere med Valverde, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Modric og sågar også Bellingham og Güler. Hos Arsenal glider han direkte ind og erstatter Jorginho.

Xabi kommer formentlig til at spille med to centrale midtbanespillere - ikke tre. Og apropos Valverde, Tchouameni, Camavinga og Ceballos/Modric, er det så ikke nok med dem, plus Bellingham, der selv om han nok får en mere offensiv rolle også kan spille den ene af de to centrale midtbane pladser? Plus TAA, der også kan spille centralt på midten.

Så skulle det lige være fordi man bringer en mere offensiv midtbanespiller ind, som f.eks. Nico Paz. Om end det heller ikke rigtig giver mening, med mindre Rodrygo f.eks. bliver solgt, eller Endrick lejes ud.

Courtois - Lunin/Joan Garcia/Kepa

Militao - Asencio
Rüdiger - (Tchouameni)
Huijsen - Alaba - (Mendy)

Alexander-Arnold - Carvajal
Valverde - Ceballos - (Alexander-Arnold)
Camavinga - Tchouameni - (Bellingham)
Fran Garcia - Mendy - (Alaba)

Bellingham - Güler
Vinicius Jr. - Brahim Diaz
Mbappe - Rodrygo - Endrick

Vallejo er med sikkerhed færdig i klubben. Asencio tager hans plads i truppen. Jeg er også ret sikker på Lucas Vazquez (TAA tager hans plads i truppen) og Modric (Huijsen tager hans plads i truppen) stopper i Real Madrid efter denne sæson. Selv om de ville være gode at have i truppen som 23./24. mand, for bredden og erfaringens skyld, men det er de nok ikke interesserede i.

Endnu en centerforsvarer (Huijsen) og en ny venstre back bør prioriteres. Med mindre der sker noget vildt, som f.eks. et salg af Rodrygo (eller Brahim), eller at både Modric forlader klubben - og Ceballos bliver solgt. Så er det klart, at der pludselig også skal prioriteres en ny offensiv spiller, samt en ny central midtbanespiller.

Lad os så sige Huijsen er sikker, ligesom TAA. Så skal der hentes en ny venstre back. Men hvem skal det være? Og hvem skal i så fald væk af Mendy (som man næsten lige har forlænget med) eller Fran Garcia (som til sommer har to år tilbage af sin kontrakt)?

Jeg har svært ved at se Carreras til RM, med den pris Benfica kræver. Og jeg tror ikke på Man United henter ham for peanuts, for at give ham væk for peanuts. Det rygte er bare dumt.
Så er der Miguel Gutiérrez, der kan hentes forholdsvis billigt, men er han god nok?
Theo Hernandez og Nuno Mendes har også været nævnt, men hvor realistisk er det lige? Så tror jeg nærmere der er større chance for, af Xabi tager Grimaldo med sig fra Bayer.

Skal man ydermere tænke lidt langsigtet, så har Courtois, Carvajal, Rüdiger og Alaba alle kun et år tilbage af sin kontrakt til sommer. Med Alabas skadeshistorik, så tror jeg det bliver hans sidste sæson i klubben. Så skal man også til at overveje hvem der skal erstatte ham. Hvad de tre andre angår, så forestiller jeg mig at klubben forlænger med alle tre.

​Fordi jeg syntes vi mangler en ordentlig dirigent på midtbanen. Vi mangler en Toni Kroos. Vi har mange midtbanespillere,  men ingen af dem besidder de kvaliteter  som Kroos havde. Det har været ret tydeligt i den her sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 2 måneder siden #6 af Lars1991
​Helt enig med El_Juan. Der mangler simpelthen ikke en midtbanespiller på det her hold. Det en blanding af Ancelottis taktik + valg af forkerte spillere, der kan få en til at drømme om en playmaker, der løser alle vores spillemæssige problemer. Men jeg er stensikker på at det mere handler om truppen skal bruges bedre (Güler, Brahim) og så få nogle mere moderne ideer ind på holdet. Derudover kommer TAA også til at hjælpe meget på vores spil med bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

1 år 2 måneder siden #7 af El_Juan
​Og så findes der ganske enkelt ikke en "ny Kroos". Der er kun én Motokroos. Der er kun én Kroos-Meister. Og jeg savner ham også!

Nu kommer Xabi tilbage - manden som Kroos afløste, så det er lidt full circle, men inde på banen skal man få mere ud af de (dygtige) midtbanespillere der er. Inklusiv Güler, Brahim og forhåbentlig også Nico Paz.

1 år 2 måneder siden #8 af El Siete
​Heldigvis kommer Xabi Alonso ind og overtager holdet til CWC, hvor der er rig mulighed for at teste hans system af, og se om vores nuværende spillere kan udfylde de roller eller om der skal kigges efter nye. Huijsen er et must, men ja, er der f.eks brug for en CM/DM, en LB og en angriber mere? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 2 måneder siden #9 af Matamoro
En Xabi-opstilling uden nyerhvervelser

Courtois
Militao Asencio Rudiger
Valverde, Tchou,Ceballos, Camavinga
Bellingham
Mbappé, Valverde

Hvis han kan få dem til at presse så kan de vinde det meste

1 år 2 måneder siden #10 af Real HWL

El_Juan post=185714 skrev: ​Og så findes der ganske enkelt ikke en "ny Kroos". Der er kun én Motokroos. Der er kun én Kroos-Meister. Og jeg savner ham også!

Nu kommer Xabi tilbage - manden som Kroos afløste, så det er lidt full circle, men inde på banen skal man få mere ud af de (dygtige) midtbanespillere der er. Inklusiv Güler, Brahim og forhåbentlig også Nico Paz.

Jeg er godt klar over at der ikke findes en ny Kroos. Men du er nød til at have en spiller der minder om ham. Hvis vi ser bort fra Valverde og Billingham, så er Tchou, Ceballos og Camavinga bare ikke gode nok, im sorry to say. Sidstnævnte kan blive det. Men der er lang vej. I Leverkusen var det Xhaka der var hjertet i hans system. Sådan en spiller skal vi også have.

1 år 2 måneder siden #11 af NadaMás
​Romano har givet Here We Go på Zubimendi til Arsenal. 

Jeg er bestemt enig i, at holder mangler en mere naturlig playmaker. En tilføjelse af Zubimendi ville også bare skabe en ekstremt ‘stacked’ midtbane, hvor Bellingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni og Zubimendi alle ville have høje krav til spilletid.
Jeg har ikke et bud på hvad løsningen skulle være, men Trent hjælper allerede en del på det, og så er spørgsmålet om Rodrygo bliver i klubben - Og om afløseren allerede findes i truppen, host Arda. Har han niveauet endnu, ved jeg ikke. Efteråret tyder ikke på det, foråret gør mere. Kunne være spændende at gå all in på ham.
Ikke at han kan udfylde Kroos-rolle, men han ville bestemt bidrage til et mere boldsikkert hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

1 år 2 måneder siden #12 af El_Juan

El Siete post=185715 skrev: ​Heldigvis kommer Xabi Alonso ind og overtager holdet til CWC, hvor der er rig mulighed for at teste hans system af, og se om vores nuværende spillere kan udfylde de roller eller om der skal kigges efter nye. Huijsen er et must, men ja, er der f.eks brug for en CM/DM, en LB og en angriber mere? 

​Der skal i hvert fald en ny venstre back til, synes jeg.

Leveret af Kunena Forum