Officielt: Carlo Ancelotti bliver brasiliansk landstræner

1 år 2 måneder siden #1 af Nicklas
Carlo Ancelotti har fået fremtiden på...

madridista logo

Carlo Ancelotti har fået fremtiden på plads. Det brasilianske fodboldforbund, CBF, har netop offentliggjort at italieneren bliver deres næste træner.

Og det er første gang i landets historie, at de får en udenlandsk træner. 

Ancelotti starter så snart Real Madrids sæson er slut, og han står dermed allerede i spidsen for holdet i deres kampe mod Ecuador og Paraguay hhv. d. 6. og 11. juni.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af -#7-
Her fra skal der i hvert fald lyde et stort tak, han var på mange måder den perfekte træner for Real Madrid, af begge omgange faktisk. Det er klart at vi allesammen er jævnt trætte af ham lige for tiden, og tiden er også inde til forandringer. Men uanset hvad har han trods alt været den mest vindende træner i klubbens historie, hvis jeg ikke tager meget fejl. Og det kan jo også noget synes jeg.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

1 år 2 måneder siden #3 af mohbar

-#7- post=185874 skrev: Her fra skal der i hvert fald lyde et stort tak, han var på mange måder den perfekte træner for Real Madrid, af begge omgange faktisk. Det er klart at vi allesammen er jævnt trætte af ham lige for tiden, og tiden er også inde til forandringer. Men uanset hvad har han trods alt været den mest vindende træner i klubbens historie, hvis jeg ikke tager meget fejl. Og det kan jo også noget synes jeg.

​farvel og god vind i Brasilien.

Forstår dog ikke hvorfor han ikke bare bliver fritstillet så der ka ryddes op allerede fra nu hvor sæsonen er tabt.

1 år 2 måneder siden #4 af NachoFernández
​Ret specielt at der ingen udmelding er fra klubben i dag selvom det er flere timer siden at Brasilien meldte det ud.

Leveret af Kunena Forum