Mijatovic: Vinícius er irriterende

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Vinícius Junior lavede godt nok...

Vinícius Junior lavede godt nok to assists i kampen mod Barcelona, men det generelle indtryk af brasilianeren lod meget tilbage at ønske og med blot tre mål og de to assists i de 15 spillede kampe i 2025 er han for alvor i søgelyset og genstand for berettiget kritik.

Og det får han i den grad af tidligere sportsdirektør, Pedja Mijatovic, som i programmet El Larguero på Cadena SER, hvor han gør status for Real Madrid og for brasilianeren. Han siger blandt andet:
- I en sæson, hvor man taber fire El Clásico-opgør, er det tid til at bekymre sig og tænke på ændringer. I Real Madrid er det tid til at bruge penge, købe spillere og tiltrække sultne spillere.

Mijatovic påpeger endvidere:
- I bedste fald er tidspunktet kommet for Real Madrid til at beslutte sig for, hvad man skal gøre med Vinícius. Jeg kender ikke Vinícius personligt, men jeg har fået at vide, at han er en fremragende person. Men du ved, hvordan Real Madrid er. Hvis du præsterer og gør alting godt, så kan du fortsætte og i modsat fald bliver du solgt…..I de seneste ti år har Real Madrid haft masser af succes og masser af afgørende spillere har forladt klubben. Jeg forstår, at modstandernes tilhængere betragter ham som en spiller, der udgør en forskel og derfor hader ham. Men jeg mener også, at Vinícius har skabt en stemning mod sig selv, som ikke har noget med fodbolden at gøre. Og det er ikke kun blandt modstandernes tilhængere, der er også mange Madridistas, som tænker: Hvad sker der for den knægt? Og det er man nødt til at fortælle ham, det skal man ikke skjule. Jeg tror, at det bliver svært at ændre, for det er hans måde at være på. Han bliver hurtigt skuffet, når tingene ikke går godt og så får han en irriterende attitude….men han er ikke kun irriterende over for modstanderne, han er også irriterende over for Madridistas og det taler ikke til hans fordel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af DeLaRed
Fandme godt sagt!

Donde está la biblioteca?

1 år 2 måneder siden #3 af Raul7-2880
​Sælg mens man stadig kan få en skilling for ham

1 år 2 måneder siden #4 af El Siete
​Det virker til Vinicius er lidt mentalt knækket denne sæson (kontraktforlængelsen er nok også et forsøg på at vise ham tillid) og jeg er bange for om han igen finder formen og kan bygge på, eller om der går klassisk brasilianer i den og han allerede har peaket. Han bliver ikke solgt til sommer, så næste sæson skal han bevise at han har en fremtid i klubben, eller om han skal skydes af til store penge næste sommer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum