Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 36. spillerunde

1 år 2 måneder siden #13 af NachoFernández
​Jacobo Ramon har fået en rimelig hård start på førsteholdet med en masse hårde ord også, så jeg under ham virkelig at han sparker 3 point hjem selvom det ikke ændrer det store. 

Og Vallejo takker af med en assist :D

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #14 af mohbar
Godt vi fik reddet lidt af æren og spillet nohle af de unge. Forhåbentlig bliver der med Xabi rydtet godt og grundigt op i gruppen ig de unge bør få chancen.
Endrick har langt igen. Arda skal have en større rolle på holdet og placeres mere centralt ig så bør der satses mere må vores unge fra bredden. Det har hjertet med

1 år 2 måneder siden #15 af Lars1991

NachoFernández post=185917 skrev: ​Jacobo Ramon har fået en rimelig hård start på førsteholdet med en masse hårde ord også, så jeg under ham virkelig at han sparker 3 point hjem selvom det ikke ændrer det store. 

Og Vallejo takker af med en assist :D

Fortjener den assist ikke en forlængelse?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Madridista02, NachoFernández

1 år 2 måneder siden #16 af Lars1991
​Mere seriøst: Hvis Fran ikke er her næste sæson kommer jeg altså til at savne ham. Nej, han er ikke helt god nok i de store kampe, hvor man bare sidder og håber på han ikke kvajer sig. For han laver nogle store blundere lidt for ofte til at være på det højeste niveau. Men han har sgu bare en fed attitude og når han spiller med lidt selvtillid som i dag, så gør han det fremragende. Han drøner bare frem og tilbage, man kan altid regne med ham hvis vi mister bolden til at tonse hjem igen. Hans indlægs-fod er også undervurderet, der har bare ikke været så meget at sigte efter med det angreb vi har. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Madridista02, NachoFernández

1 år 2 måneder siden #17 af Matamoro
Det var Mbappe, Valverde og Bellingham mod rov. Real Madrid skal virkelig lave nogle udskiftninger.

1 år 2 måneder siden #18 af Fondo_Sur
Fran til Vallejo til Jacobo 94’ minut imod Maffeo. Høj klasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #19 af El Siete

Lars1991 post=185920 skrev: ​Mere seriøst: Hvis Fran ikke er her næste sæson kommer jeg altså til at savne ham. Nej, han er ikke helt god nok i de store kampe, hvor man bare sidder og håber på han ikke kvajer sig. For han laver nogle store blundere lidt for ofte til at være på det højeste niveau. Men han har sgu bare en fed attitude og når han spiller med lidt selvtillid som i dag, så gør han det fremragende. Han drøner bare frem og tilbage, man kan altid regne med ham hvis vi mister bolden til at tonse hjem igen. Hans indlægs-fod er også undervurderet, der har bare ikke været så meget at sigte efter med det angreb vi har. 

​Han er god at have i kampe som disse mod mindre hold på hjemmebane, eller i CdR, så jeg synes han skal blive som andetvalg, og så skal vi have fundet en VB på et højere niveau, eller et højere loft, og så ellers sælge Mendy. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #20 af El Siete
40 mål af Mbappé i sin debutsæson – og det er i en sæson, der ellers har været helt katastrofal. Det synes jeg sgu er imponerende, især når sæsonen ikke engang er slut endnu. Det er ovenikøbet det højeste antal mål i en debutsæson i La Liga for en Real Madrid-spiller, og han er kun 4 mål fra at slå sin egen scoringsrekord for en sæson.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum