Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 36. spillerunde
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Og Vallejo takker af med en assist :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Endrick har langt igen. Arda skal have en større rolle på holdet og placeres mere centralt ig så bør der satses mere må vores unge fra bredden. Det har hjertet med
NachoFernández post=185917 skrev: Jacobo Ramon har fået en rimelig hård start på førsteholdet med en masse hårde ord også, så jeg under ham virkelig at han sparker 3 point hjem selvom det ikke ændrer det store.
Og Vallejo takker af med en assist :D
Fortjener den assist ikke en forlængelse?
Han er god at have i kampe som disse mod mindre hold på hjemmebane, eller i CdR, så jeg synes han skal blive som andetvalg, og så skal vi have fundet en VB på et højere niveau, eller et højere loft, og så ellers sælge Mendy.Lars1991 post=185920 skrev: Mere seriøst: Hvis Fran ikke er her næste sæson kommer jeg altså til at savne ham. Nej, han er ikke helt god nok i de store kampe, hvor man bare sidder og håber på han ikke kvajer sig. For han laver nogle store blundere lidt for ofte til at være på det højeste niveau. Men han har sgu bare en fed attitude og når han spiller med lidt selvtillid som i dag, så gør han det fremragende. Han drøner bare frem og tilbage, man kan altid regne med ham hvis vi mister bolden til at tonse hjem igen. Hans indlægs-fod er også undervurderet, der har bare ikke været så meget at sigte efter med det angreb vi har.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.