Spansk presse: Real Madrid jagter Angelo Stiller
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er på jagt efter forstærkninger til midtbanen, men man vil ikke investere samme summer som i defensiven.
Derfor har man vendt blikket mod den tyske Bundesliga, hvor 24-årige Angelo Stiller har spillet en formidabel sæson hos Stuttgart, hvilket har gjort ham til landsholdsspiller og aktuelt emne i Bayern München også.
Han er tidligere blevet anbefalet af Toni Kroos, som mange sammenligner ham med og han står også højt på ønskesedlen hos Xabi Alonso.
Angelo Stiller har kontrakt med Stuttgart frem til 2028, men han menes at kunne erhverves for omkring 40 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er virkelig spændende og jeg synes han er et mega frækt bud, men jeg er noget overrasket over han bliver nævnt. Men positivt! Generelt synes jeg det fedt han og Reijnders bliver nævnt. De kan virkelig noget begge to og passer meget bedre på det vi mangler end Wirtz (selvom han selvfølgelig er bedre).
Reijnders er nok stærkere på bolden og fremad, men Stiller er ret fysisk stærk og en klog spiller. Det lyder forkert at sige, at der er lidt Konrad Laimer over ham, men det er der, bare bedre. Har set ham både fra Stuttgart og Tyskland og han er bare en fed spiller. Han vil nok ikke være starter, men det vil han også acceptere modsat nogle af de andre vi sat sammen med. Skal man lave en anden sammenligning, så det oplagt med Khedira.
Man kan finde indlæg, hvor jeg kritiser, at man skulle bruge 60MEUR på Zubimendi og jeg er virkelig glad for, at det ikke er ham vi går efter og Arsenal henter ham.
Stiller - jeg er maks klar! Føler han er et rigtig Liverpool køb. Lidt unknow, men virkelig god. Skønt det ikke altid skal være galaticos. Og vores midtbane har altså bare set godt ud når der har været en tysker på holdet (Kroos, Khedira, Ozil, Schuster).
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Wirtz er Galáctico-indkøbet, som vi ikke har behov for lige nu. Vi har rigeligt med Galácticos på holdet, så nu skal vi have de dygtige holdspillere, som kan binde det hele sammen. Med Stiller kan vi potentielt have en fremragende midtbanespiller de næste ti år. Og en tysk landsholdsspiller til 40 millioner €..........den skal næsten have et skud, ikke?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid post=186001 skrev: 4-4-2 med Tchouaméni, Stiller, Fede og Bellingham?
Jeg tror ikke Xabi spiller 4-4-2 :)
Så hellere 3-4-1-2
Courtois
Asencio-Huijsen- Rudiger
TAA-Valverde-Stiller-Carreras
Billingham
Mnappe-Vini