Xabi Alonso har bedt om ny kontrakt til Modric

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse har Xabi...

Ifølge spansk presse har Xabi Alonso bedt om, at man forlænger kontrakten med Luka Modric for endnu en sæson.

Den snart 40-årige spiller er fortsat den midtbanespiller, som kreerer mest for Real Madrid og Xabi Alonso ønsker derfor at have den kroatiske legende tilknyttet holdet og det skal Luka Modric selv være meget indstillet på.

Han har ved flere lejligheder udtrykt ønske om at få lov til at afslutte karrieren i Real Madrid, samtidig med at han gerne vil deltage i næste års VM-slutrunde for Kroatien og sidste sommer accepterede han en løn-nedgang for at blive, samtidig med at han afviste et gigant-tilbud fra Saudi Arabien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
Ja tak! Stadig den eneste på holdet, der besidder elegance og kreativitet, på et helt andet niveau, end nogen anden.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 2 måneder siden #3 af NadaMás
​I så fald så jeg gerne Ceballos solgt, for at skabe plads til en playmaker - En der virkelig kan dikterer holdet. Her foretrækker jeg Stiller over Reijnders. 
Modric bidrager stadig, og har stadig niveauet, til at komme ind og ændre kampene. 

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

1 år 2 måneder siden #4 af DeLaRed

Madridista02 post=186010 skrev: Ja tak! Stadig den eneste på holdet, der besidder elegance og kreativitet, på et helt andet niveau, end nogen anden.

​Alternativet (uden Modric) er et skræk scenarie at forestille sig på nuværende tidspunkt, uden alternativer.

Når det er sagt, henviser jeg til min seneste besked i Season 25-26 tråden, hvor jeg giver et detaljere bud på hvorfor Bellingham skal spilles ind på midtbanen foran en double pivote, da det faktisker er den position på banen hvor man får den bedste version af ham at se, det var et fint og vellykket eksperiment med ham som falsk 9er, men det er bare på ingen måde hvad vores nuværende trup har brug for (og det gør både ham og truppen dårligere når han spiller den plads), han skal dybere i banen og være holdets kreative kraft (som vi så sent som i weekenden mod Sevilla så, at han har et fantastisk blir for spillet og især for kontra løb når han i visse situationer beværer sig ned i banen og dirigere opspillet). Så løsningen på problemet forfindes allerede i truppen, men en trup uden Modric næste år ville være en markandt svækkelse!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #5 af Madridista02

DeLaRed post=186012 skrev:

Madridista02 post=186010 skrev: Ja tak! Stadig den eneste på holdet, der besidder elegance og kreativitet, på et helt andet niveau, end nogen anden.

​Alternativet (uden Modric) er et skræk scenarie at forestille sig på nuværende tidspunkt, uden alternativer.

Når det er sagt, henviser jeg til min seneste besked i Season 25-26 tråden, hvor jeg giver et detaljere bud på hvorfor Bellingham skal spilles ind på midtbanen foran en double pivote, da det faktisker er den position på banen hvor man får den bedste version af ham at se, det var et fint og vellykket eksperiment med ham som falsk 9er, men det er bare på ingen måde hvad vores nuværende trup har brug for (og det gør både ham og truppen dårligere når han spiller den plads), han skal dybere i banen og være holdets kreative kraft (som vi så sent som i weekenden mod Sevilla så, at han har et fantastisk blir for spillet og især for kontra løb når han i visse situationer beværer sig ned i banen og dirigere opspillet). Så løsningen på problemet forfindes allerede i truppen, men en trup uden Modric næste år ville være en markandt svækkelse!

​Jeg kan godt lidt se Bellingham som playmaker, og så alligevel ikke. Jeg synes hans energiske væsen bringer så meget til vores spil, og det ville være synd, hvis han rykkes længere tilbage, og vi så gå glip af hans hidsige raids frem og tilbage. Jeg synes egentlig han er en fantastisk 8er, ala Lampard og Toure. Og så synes jeg at teknikken ofte svigter hos Bellingham, hans first touch er lidt for ofte, ikke godt nok. Han er også målfarlig og utrolig intelligent i boksen, så det ville også være ærgerligt at gå glip af det, men omvendt, jeg forstår hvad du mener, for jeg synes også han har potentialet til at diktere spillet. 

Stiller der bliver nævnt, er han ikke også en energitype ala Khedira? Kan han diktere spillet?

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 måneder siden #6 af NadaMás

Madridista02 post=186013 skrev: Stiller der bliver nævnt, er han ikke også en energitype ala Khedira? Kan han diktere spillet?

​Han er mere en dybdeliggende playmaker - Uden at drage sammenligning, er hans profil og placering på banen mere lig Kroos, end Khedira. Min formodning er, at han godt vil kunne diktere spillet for Real på midten - I højere grad end nogen af de spillere vi har til rådighed lige nu. 

Uanset om Alonso ender med at praktisere en 4-3-3 eller en 3-4-2-1, ser jeg ham dog ikke blive fast starter foreløbigt. 
Her er mit store håb, at Alonso vil roterer betydeligt mere end Ancelotti - Ikke blot i løbet af kampene, men også ift. startopstillingen. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum