El Mundo: Xabi Alonso vil have Florian Wirtz med til Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske El Mundo har Xabi Alonso bedt om, at Real Madrid gør hvad de kan for at få Florian Wirtz til at tage skiftet til den spanske hovedstad også.
Problemet er, at Real Madrid kræver mere end 100 millioner € for den 22-årige stjernespiller, som er en af Bundesligaens bedste og det er man ikke umiddelbart indstillede på at betale. Med mindre at Rodrygo gør alvor af at forlade klubben og dermed stort set finansierer handlen.
Derfor forventes en handel heller ikke at kunne realiseres inden VM for klubhold, men det kan måske bliver en af sommerens helt store transfers.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan der spilles Xabi-bold for alle pengene.
A-holdet:
Courtois
Asencio Huijsen Rudiger
TAA Valverde, Zubimendi, Carreras
Wirtz Bellingham
Mbappe
B-holdet:
Lunin
Militao, Jacobo, Alaba
Canterano, Chema, Ceballos, Camavinga
Brahim, Rodrygo
Canterano
Bliver et nej tak herfra - Den eneste der i min optik skal sælges, af dem du nævner, er Fran eller Mendy (ikke dem begge). Stadig lidt i tvivl om hvemMatamoro post=186015 skrev: Sælg Vini, Tchou, Guler, Mendy, Endrick og Fran. Så er den ged barberet.
A-holdet:
Courtois
Asencio Huijsen Rudiger
Wirtz Bellingham
Mbappe
B-holdet:
Lunin
Militao, Jacobo, Alaba
Brahim, Rodrygo
Canterano
jeg helst vil af med. Truppen skal have to venstrebacks, det til trods for at jeg tror Cama ville være ganske god på positionen i et Xabi-system.
Endrick skal have samme chance som Vini og Rodrygo. En udleje kan godt komme på tale for mit vedkommende, men det skal være til rette klub.
Guler har en plads i truppen. Tchou er starter (men kan godt forstå dit “bytte” med Zubimendi). Vini er altså en stjerne på holdet. Han skal kun skydes afsted, hvis Saudi smider et monsterbeløb, som han også selv vil takke ja til.
Tror absolut kun på Fran/Mendy, hvem end det så bliver.
Zubimendi skifter nok ikke fra Arsenal lige foreløbig.Matamoro post=186015 skrev: Sælg Vini, Tchou, Guler, Mendy, Endrick og Fran. Så er den ged barberet.
A-holdet:
Courtois
Asencio Huijsen Rudiger
Wirtz Bellingham
Mbappe
B-holdet:
Lunin
Militao, Jacobo, Alaba
Brahim, Rodrygo
Canterano
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024