Marca i tirsdagshopla: Real Madrid går efter Nico Williams
Man skal holde tungen lige i munden lige for tiden angående transferrygterne omhandlende Real Madrid, og tirsdag aften kom der et stort et af slagsen på banen, da Marca mener at vide, at Real Madrid seriøst overvejer at indløse Nico Williams’ frikøbsklausul på 58 millioner euro.
Williams har ellers været heftigt rygtet til Barcelona i mere end et år, og selvom det rygter har aftaget en smule, efter Raphinha har brast gennem lydmuren med en pragtsæson, skulle udsigterne til at gafle den unge Athletic Club-spiller for næsen af ærkerivalerne blive betragtet som en ekstra god grund til gøre alvor af interessen.
Det er nok værd fortsat at holde førnævnte tunge i munden, for et indkøb af Williams vil formentlig blive nødt til at betyde et exit til Rodrygo. Og selv hvis det sker, vil Real Madrid på ny stå med endnu en spiller, der helst vil slå sine folder på venstrekanten.
Omvendt er 58 millioner euro for en ung og eftertragtet spansk LaLiga-profil ikke værst, selvom de 11 mål og syv assists på 44 kampe fra Williams ikke har været overvældende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Marca har kørt den på forsiden af papiravisen, hvilket de typisk kun gør med de mere "sikre" historier. Williams virker meget fed, men han er jo som artiklen er inde på ikke en korrekt erstatning af Rodrygo, ej heller en forbedring.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
DC19
Truppen har været meget tynd på spanske profiler i mange år. Det skulle ikke undrer mig, at Perez også vil være velrepræsenteret på det spanske landshold, specielt nu hvor Barcelona i så høj grad er det.
Dertil har klubben nu en spansk manager. Huijsen kommer ind, og Carreras er foretrukket over eksempelvis Hernandez, trods han koster det dobbelte. Det kan også sagtens være grundet det spanske pas.
At hente Williams på bekostning af Rodrygo giver ingen mening - En betydeligt dårligere spiller. Hvis Rodrygo har fortalt klubben at han vil sælges, er det en anden sag - Men så var den historie også kommet frem. Og selv hvis det er tilfældet, er Williams ikke en erstatning der giver noget mening.
Hvis man virkelig ville gå efter spanske spillere - Hvilket jeg intet har imod - Skal de trods alt give mening. Så skulle man have gået hårdt efter Zubimendi, da muligheden eksisterede.
Ellers skal Nico ind som reserve til Vini/Rodrygo sammen med Diaz, og så må Güler permanent rykkes ned på midten. Det tror jeg heller ikke på. Så meget hellere at klubben henter Stiller, ham er jeg varm på.
Jeg er mest af alt forvirret over historien. Det må være en and.
Klubben går efter at skifte navn : FC LeftwingBillovFO post=186023 skrev: En højrebenet venstre wing. Lige det vi mangler...
Historien er med garanti en and, det vil >80% af de rygter vi hører fra nu og indtil September være...Men lige ifth til Spanske spillere så har hhv Huijsen og Fran Garcia begge fået deres debut for den Spanske landshold og Acensio har været med på bænken omend han stadig har sin debut til gode, men det er 3 spillere der hver især meget vel kan spille en eller anden form for rolle på det spanske landshold de næste +10år. Lig dertil at der også stadig er en mulighed for at Carvajal kan spille en perifær rolle på landsholdet, omend det langt fra er sikkert, så må vi ikke glemme at Navas hang ved indtil han var 38 år, så det afhænger mest af alt af hvilket niveau Dani kommer tilbage til og om han selv tør ifth skader. Og henter vi så også Carreras, så kan vi altså stå med 5 potentielle spanske landsholds spillere næste år, og det er immervæk noget tid siden vi har gjort det sidst...så tror på ingen måde Perez og co tænker i de baner lige pt!NadaMás post=186026 skrev: Hvis der rent faktisk er noget om historien - Hvilket jeg virkelig ikke håber - Så må det være fordi, at han har et spansk pas.
Truppen har været meget tynd på spanske profiler i mange år. Det skulle ikke undrer mig, at Perez også vil være velrepræsenteret på det spanske landshold, specielt nu hvor Barcelona i så høj grad er det.
Dertil har klubben nu en spansk manager. Huijsen kommer ind, og Carreras er foretrukket over eksempelvis Hernandez, trods han koster det dobbelte. Det kan også sagtens være grundet det spanske pas.
At hente Williams på bekostning af Rodrygo giver ingen mening - En betydeligt dårligere spiller. Hvis Rodrygo har fortalt klubben at han vil sælges, er det en anden sag - Men så var den historie også kommet frem. Og selv hvis det er tilfældet, er Williams ikke en erstatning der giver noget mening.
Hvis man virkelig ville gå efter spanske spillere - Hvilket jeg intet har imod - Skal de trods alt give mening. Så skulle man have gået hårdt efter Zubimendi, da muligheden eksisterede.
Ellers skal Nico ind som reserve til Vini/Rodrygo sammen med Diaz, og så må Güler permanent rykkes ned på midten. Det tror jeg heller ikke på. Så meget hellere at klubben henter Stiller, ham er jeg varm på.
Jeg er mest af alt forvirret over historien. Det må være en and.
Donde está la biblioteca?