Endrick ude med lårskade i to måneder

1 år 2 måneder siden #1 af Benzeron
Endrick måtte lade...

Logo Realmadrid 010101

Endrick måtte lade sig udskifte i Real Madrids seneste kamp imod Sevilla, og her til aften er der kommet dårligt nyt om den unge brasilianer.

Han meldes nemlig ude med en lårskade i højre ben for de kommende to måneder, hvorfor han ikke kommer til at være til rådighed under Klub-VM, hvor man ellers kunne have håbet, at han kunne få lidt spilletid imod nogle af de mindre profilerede mandskaber.

Endrick ender derfor på syv kasser i sin første sæson i klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Raul7-2880
Minimum en udlejning tak. Har svært ved at se, at han på tidspunkt vil få et niveau der er Real Madrid værdig

1 år 2 måneder siden #3 af DeLaRed

Raul7-2880 post=186037 skrev: Minimum en udlejning tak. Har svært ved at se, at han på tidspunkt vil få et niveau der er Real Madrid værdig

​Det afhænger forhåbentlig meget af om vi køber flere spillere til bredden i angrebet, især hvis Rodrygo forlader os (man kan jo håbe). Jeg ser ham på ingen måde som en starter i Madrid lige forløbigt, og måske aldrig, og har generelt ikke været den største fan af købet af ham, MEN knægten er 18 år gammel, har spillet 800min for verdens største fodbold klub i denne season, og har kvitteret med 8 G/A, dvs ca en G/A hver 100. minut, det er i min bog mere end godkendt for en teenagers debut season i Madrid. Hvis vi henter bedre alternativer til angriber bredden så er en udlejning naturligvis på sin plads, men gud forbyde at vi skal spille med Guler eller Brahim som center forwards næste season pga skader til Vini og Mbappe! Imo så lader vi Rodrygo få luft under vingerne, og så henter vi en decideret center forward (Joselu 2.0) til bredden, og så får Endrick sine +/- 1.000 minutter at udvikle sig videre på næste år.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum