Officielt: Trent Alexander-Arnold ny Real Madrid-spiller

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Real Madrid melder på sin...

Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at Trent Alexander-Arnold er ny spiller i klubben.

Aftalen har været en offentlig kendt hemmelighed længe, men i dag er det så blevet officielt, at den 26-årige engelske højreback får kontrakt frem til 2031.

Trent Alexander-Arnold har været i Liverpool hele karrieren og skifter altså med det samme til den spanske hovedstad, således at han kan være med ved VM for klubhold for Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af NadaMás
Rygterne går på at Real har betalt 10 mio. euro for at få ham klar mod Al-Hilal, Pachuca og RB Salzburg ... Spillere kan godt registreres efter gruppespillet, i Juli. Lyder helt tosset.

1 år 1 måned siden #3 af Fondo_Sur

NadaMás post=186133 skrev: Rygterne går på at Real har betalt 10 mio. euro for at få ham klar mod Al-Hilal, Pachuca og RB Salzburg ... Spillere kan godt registreres efter gruppespillet, i Juli. Lyder helt tosset.

​Det kan det lyde som om, ja. Men hans skifte til os har været dramatisk for ham, og en relativt lille sum til Liverpool er et plaster på såret. Lidt ligesom vi så, at Real Madrid betalte lidt mere end frikøbsklausulen for Güler. Desuden er præmiepengene for Klub VM meget høje, og klubben har en bedre chance for at få fat i dem, og trofæet, hvis han bliver hentet ind nu. Jeg kan derudover godt lide, at han kommer ind på samme tidspunkt som Alonso. En ret god transfer må man sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

1 år 1 måned siden #4 af Matamoro
Jeg tror at det handler mere om at Real Madrid er en gentleman-klub som gerne vil vise Liverpool lidt respekt.

1 år 1 måned siden #5 af Kasillas
Nogle af ​Liverpool-fansene spekulerer i, at de 10 millioner må være ment, at Liverpool har fået kompensation PLUS at Liverpool også har sparet Trents løn/skat den sidste måned.

Jeg spekulerer også, at Trent måske også har opgivet en lillebitte af sin løn for at få det gnidningsfrit?

Vi bliver måske klogere og nogle timer/dage, hvis der dukker nogle flere detaljer op om handlen.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

1 år 1 måned siden #6 af NachoFernández
Det kan være penge som er godt givet ud. Med den her turnering og derefter noget pause til spillerne, er det måske guld værd at Trent kommer ind med det samme og er en del af opstarten med Alonso fra første dag som andre også har nævnt. Ikke kun pga det her VM men for at Trent, som formentlig vil være en vigtig spiller, får spillet med de andre og bliver introduceret til de nye ideer med det samme. Det er langt bedre end at han dumper ind undervejs i turneringen uden et lille tilløb. Det giver faktisk ret god tid inden den rigtige sæsonstart.

1 år 1 måned siden #7 af DeLaRed
Ifht TAA’s transfer gebyr, så er det naturligt at Liverpool skal have en sum penge for at løsrive en spiller fra en kontrakt, også selvom det kun drejer sig om en måned.
Om det er 10mio (uden løn besparelse) ved jeg ikke, men imo er 10mio for 30 dage med TAA bedre givet ud end 30mio for ingen dage med Reinier.

Min pointe, Real har betalt langt mere for langt mindre, mange mange gange før!

Donde está la biblioteca?

1 år 1 måned siden #8 af elle44
Jeg synes det er fint, vi skal maksimere vores chancer for at vinde den turnering, klubben kan ikke gøre andet når præmiepengene er så store.

Hvis Trent kan spilles hurtigt på holdet i gruppespillet så han er klar til knockout er det en fordel, en ting er sikkert, vi vinder ikke noget som helst med den bagkæde vi sluttede sæsonen med.

1 år 1 måned siden #9 af Kasillas
Ja. Det lyder meget plausibelt. Det er meget realistisk bud, at den der specielle pengebefængt sommerturneringen med udsigt til svimlende 100-150 millioner i præmiepenge har gjort, at Real Madrid anså det vigtigt at have Trent her og nu i stedet for om en måned?

Måske uden deltagelse i turneringen da havde Real Madrid næppe punget de penge ud for Trent.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

1 år 1 måned siden #10 af madrid2000
​Det er mange penge især fordi Liverpools sæson er slut og deres spiller går på ferie nu.

Så er det godt nok småligt, hvis de ikke vil lade ham går gratis. Det er jo ikke RM skyld, at de ikke kan forlænge med deres spillere.

1 år 1 måned siden #11 af Madrid777
Hvor er hypen omkring Trent herinde? Total gravkammerstemning og en masse snak om 10 mil. Vi har hentet en KLASSE HB. Endelig, ja tak! Jeg må sigende jeg er flyvende ovenpå den her nyhed. Snart kommer Carreras ind og så begynder det jo lige pludselig at ligne noget. Trent bliver en kæmpe gevinst for vores offensive spil og Real Madrid skal jo have verdensklasse backs der kan lidt lækkert offensivt. Sådan har det altid været og det har sku været skammeligt med Mendy og Lucas V. At Trent måske ikke er fuldkommen verdensklasse defensivt lever vi sku nok med.
Det begynder at lysne og jeg ser os gå en stor fremtid i møde eftersom ledelsen lader til at have fået fingeren ud. Glædelig fredag til alle Madridistas :))
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, SeQueda

1 år 1 måned siden #12 af SeQueda
​Det bliver så fedt. Lucas (tak for alt din dejlige dreng) har kostet mål nærmest i samtlige kampe i år. 
Jeg glæder mig så meget til at se FODBOLD igen. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved SeQueda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Leveret af Kunena Forum