Officielt: Trent Alexander-Arnold ny Real Madrid-spiller

1 år 1 måned siden #13 af DeLaRed
Hvis vi også henter Carreras, og samtidig beholder Fran (hvilket jeg forventer), så tror jeg vi skal helt tilbage til 2014 for at finde en sammenlignelig bredde i vores bagkæde:

Dengang var det:
Carvajal/Arbeloa
Ramos/Nacho
Varane/Pepe
Marcelo/Coentrao

I kommende season kan det hedde:
TAA/Carvajal
Rudiger/Militao
Huijsen/Asencio
Carreras/Fran

Spiller for spiller imo Ikke helt på samme niveau som 2014 (endnu), men det tætteste vi har været i over 10år, og uden tvivl den dybeste bredde i La Liga.

Jeg nævner ikke Mendy, da han er komplet ligegyldig i ovenstående ligning, et salg til Mellemøsten eller en langtids skade ville klæde ham. Ifht Alaba er han pt det klokkeklare 5. valg i midter forsvaret, han har o denne season ikke spillet en eneste kamp hvor han nåede i nærheden af Asencio’s bund niveau, jeg velkommer et overraskende comeback fra ham, men at tro på det pt er komplet utopi, jeg ligger min tro i endnu en skades plager 12 måneder fra hans side, hvilket skubber ham ud i periferien som indskifter og Copa del Rey spiller!

Carreras først…OG så skal vi igang med midtbanen, kom nu Perez, lets MAKE MADRID GREAT AGAIN :-)

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved DeLaRed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #14 af Lars1991

Madrid777 post=186142 skrev: Hvor er hypen omkring Trent herinde? Total gravkammerstemning og en masse snak om 10 mil. Vi har hentet en KLASSE HB. Endelig, ja tak! Jeg må sigende jeg er flyvende ovenpå den her nyhed. Snart kommer Carreras ind og så begynder det jo lige pludselig at ligne noget. Trent bliver en kæmpe gevinst for vores offensive spil og Real Madrid skal jo have verdensklasse backs der kan lidt lækkert offensivt. Sådan har det altid været og det har sku været skammeligt med Mendy og Lucas V. At Trent måske ikke er fuldkommen verdensklasse defensivt lever vi sku nok med.
Det begynder at lysne og jeg ser os gå en stor fremtid i møde eftersom ledelsen lader til at have fået fingeren ud. Glædelig fredag til alle Madridistas :))

Jeg tænker grunden til det er at det jo ikke er nogen nyhed, vi har vist det ret længe efterhånden at Trent ville komme. Nyheden er mere at vi pludselig skal betale 10 millioner, hvilket virker som utrolig meget når man hører det. Så tænker det naturligt at det er det folk diskuterer.

Men selvfølgelig er det mega fedt at få en klasse-back ind, især når vi har haft Lucas hele sæsonen. Generelt er det godt at se at vi er meget aktive på markedet allerede, og det virker til man er enige om hvor man behøver forstærkninger. Jeg har ikke set en pind til ham, men håber også på Carreras på den anden back. Han skulle være solid og har tilmed brugt 3 år i vores ungdomsafdelingen, hvilket altid er et plus.

1 år 1 måned siden #15 af NachoFernández

DeLaRed post=186144 skrev:
Jeg nævner ikke Mendy, da han er komplet ligegyldig i ovenstående ligning, et salg til Mellemøsten eller en langtids skade ville klæde ham. 

​Jeg kan ikke finde ud af om det er en usmagelig eller en decideret syg retorik om et andet menneske. Og så er det endda en spiller som har været førstevalg i 2 CL-triumfer. Og som tilmed havde en afgørende aktion på egen mållinje som satte gang i et historisk comeback. 

Men ja da. Lad os håbe han går så meget i stykker at han ikke kan gøre noget som han helt sikkert elsker. Fedt man
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #16 af Madridista02

DeLaRed post=186144 skrev: Hvis vi også henter Carreras, og samtidig beholder Fran (hvilket jeg forventer), så tror jeg vi skal helt tilbage til 2014 for at finde en sammenlignelig bredde i vores bagkæde:

Dengang var det:
Carvajal/Arbeloa
Ramos/Nacho
Varane/Pepe
Marcelo/Coentrao

I kommende season kan det hedde:
TAA/Carvajal
Rudiger/Militao
Huijsen/Asencio
Carreras/Fran

Spiller for spiller imo Ikke helt på samme niveau som 2014 (endnu), men det tætteste vi har været i over 10år, og uden tvivl den dybeste bredde i La Liga.

Jeg nævner ikke Mendy, da han er komplet ligegyldig i ovenstående ligning, et salg til Mellemøsten eller en langtids skade ville klæde ham. Ifht Alaba er han pt det klokkeklare 5. valg i midter forsvaret, han har o denne season ikke spillet en eneste kamp hvor han nåede i nærheden af Asencio’s bund niveau, jeg velkommer et overraskende comeback fra ham, men at tro på det pt er komplet utopi, jeg ligger min tro i endnu en skades plager 12 måneder fra hans side, hvilket skubber ham ud i periferien som indskifter og Copa del Rey spiller!

Carreras først…OG så skal vi igang med midtbanen, kom nu Perez, lets MAKE MADRID GREAT AGAIN :-)

​Jeg vælger at tro på, at du ikke mener det du skriver i forhold til Mendy. Jeg håber virkelig. 

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #17 af DeLaRed
Inden jeg får 3 på stribe ;-)

“Make Sarcasm Great Again”

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #18 af Madridista02

DeLaRed post=186148 skrev: Inden jeg får 3 på stribe ;-)

“Make Sarcasm Great Again”

​Jeg tror ikke det er sådan sarkasme bruges :D 

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum