Rodrygos fremtid fortsat til diskussion

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Rodrygo har haft en vanskelig...

Rodrygo har haft en vanskelig sæson hos Real Madrid, hvilket har bragt hans fremtid i klubben til diskussion.

Selv har brasilianeren ytret ønske om at søge nye udfordringer, men ansættelsen af Xabi Alonso har sat de ønsker på stand-by, fordi parterne skal have en samtale om fremtiden, inden der træffes en endelig beslutning.

Rodrygo ønsker en større rolle på holdet i fremtiden, men han står over for kravet fra Real Madrid om at tage et større ansvar, både for holdet og for sine egne præstationer.

I kulissen lurer flere engelske Premier League-klubber, heriblandt Liverpool, Arsenal, Manchester City og Chelsea, som endnu ikke har afgivet et formelt bud på brasilianeren, men kommer der sådan et bud er Real Madrid ikke længere afvisende over for et salg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af Mathiaska
Ja undskyld mig, men hvor har i det her fra? Der er flere spændende påstande i denne artikel, som jeg godt gad dykke længere ned i.

"Selv har brasilianeren ytret ønske om at søge nye udfordringer"
- Kilde?

"Rodrygo ønsker en større rolle på holdet i fremtiden, men han står over for kravet fra Real Madrid om at tage et større ansvar, både for holdet og for sine egne præstationer"
- Kilde?

"[..] men kommer der sådan et bud er Real Madrid ikke længere afvisende over for et salg."
- Kilde?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 1 måned siden #3 af nono
Sælg Sælg Sælg. Og tag Alaba med.

1 år 1 måned siden #4 af NachoFernández
​Jeg håber, at vi holder lidt længere på Rodrygo for at se hvad der sker under Xabi Alonso. Rodrygos færdigheder, når han er retvendt mod forsvaret og er på skudhold, håber jeg at vi kan få i spil i Alonsos system. Han endte som lidt af en fuser og en blind passager i sidste sæson efter Mbappe kom til, men jeg håber stadig, at vi kan få forløst ham 100%. Især fordi jeg er overbevist om, at han for City, Liverpool, Bayern etc ville eksplodere fuldkommen. Så hvorfor ikke gøre et sidste forsøg på at forløse det med en ny træner. Eller i det mindste vide at Alonso havde muligheden før det projekt lægges i graven.

1 år 1 måned siden #5 af Lars1991
​Jeg har svært at se ham sammen med Mbappe og Vini på banen, selv med Xabi Alonso som træner. Jeg er villig til at se hvad han kan gøre med de tre sammen, men må forholde mig skeptisk.
Til gengæld kan jeg godt se Rodrygo som en perfekt og meget vigtig 12. mand. Men hvis rygterne er sande og han efter flere sæsoner med middelmådige præstationer synes han skal have en endnu større rolle, jamen så må man sige farvel. Helt ude af trit med hvad han præsterer på banen over en hel sæson. Men igen, det er også kun rygter. Men man ved godt hvad berømmelse, og ikke mindste agenter, kan gøre ved de her spillers egoer og selvbillede. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, DeLaRed

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #6 af Madridista02

Lars1991 post=186176 skrev: ​Jeg har svært at se ham sammen med Mbappe og Vini på banen, selv med Xabi Alonso som træner. Jeg er villig til at se hvad han kan gøre med de tre sammen, men må forholde mig skeptisk.
Til gengæld kan jeg godt se Rodrygo som en perfekt og meget vigtig 12. mand. Men hvis rygterne er sande og han efter flere sæsoner med middelmådige præstationer synes han skal have en endnu større rolle, jamen så må man sige farvel. Helt ude af trit med hvad han præsterer på banen over en hel sæson. Men igen, det er også kun rygter. Men man ved godt hvad berømmelse, og ikke mindste agenter, kan gøre ved de her spillers egoer og selvbillede. 

​Det behøver ikke have noget med berømmelse og agenter at gøre, men måske mener Rodrygo at han har potentiale til mere og derfor har brug for en større rolle på holdet, for at kunne indløse sit potentiale.

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #7 af mohbar
​farvel og tak -for de mange penge vi forhåbentlig kan få for ham!

Bare det han gjorde de sidste kampe vidner om stjernenykker og mangel på professionalisme og madrisimo. Vi skal ikke have en der i en vigtig kamp med mange skader, pludselig bliver væk fordi han er fornær...skadet i pjækketarmen

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved mohbar.

1 år 1 måned siden #8 af madrid2000

mohbar post=186178 skrev: ​farvel og tak -for de mange penge vi forhåbentlig kan få for ham!

Bare det han gjorde de sidste kampe vidner om stjernenykker og mangel på professionalisme og madrisimo. Vi skal ikke have en der i en vigtig kamp med mange skader, pludselig bliver væk fordi han er fornær...skadet i pjækketarmen

​Og Hvorfor er han ikke med på landsholdet?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #9 af Madridista02

mohbar post=186178 skrev: ​farvel og tak -for de mange penge vi forhåbentlig kan få for ham!

​Er det ikke bare gisninger, eller er det bekræftet nogen steder, at han "pjækkede"?

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum