Zubimendi: Xabi Alonso er mit idol

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Real Sociedads 26-årige midtbanespiller, Martín...

Real Sociedads 26-årige midtbanespiller, Martín Zubimendi, har længe været meldt tæt på Arsenal, men på gårsdagens pressemøde forud for Spaniens landskamp mod Frankrig, såede han alligevel tvivl om sin fremtid.

Det skete, da han blev spurgt ind til Xabi Alonso og et muligt opkald fra ham om at skifte til Real Madrid. Her svarede Zubimendi således:

- Et opkald fra Xabi? Jeg har altid sagt, at han er mit idol og at det er mit held, at jeg nåede at have ham som træner på Real Sociedads filial-hold i en vigtig sæson. Jeg ønsker ikke at snakke om hypoteser, jeg vil hellere tale om det konkrete og derudover synes jeg, at det vil være respektløst at svare på det i en landsholdslejr.

Og han fortsatte med følgende ord om sin fremtid:

- Der er forskellige muligheder, men det ser ud til at blive en anderledes og lang sommer og jeg ved ikke, hvordan det ender.

Ifølge spansk presse vil Real Madrid sikre Álvaro Carreras sammen med de allerede offentliggjorte køb af Huijsen og Alexander-Arnold, mens man efter VM-slutrunden vil hente en midtbanespiller og en angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af DeLaRed
Tjek den aflevering Zubimendi ligger i opspillet til Spaniens mål nr.2. Fandme ærgeligt hvis Real ikke sætter alt ind for at få ham til Madrid, han ligner en fantastisk partner til Fede på midtbanen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 1 måned siden #3 af DeLaRed
Og Zubimendi igen manden der sætter gang i angrebet der resultere i Spanien 5. mål…præcis den dybe midtbane spiller der kan sætte gang i angreben vi har manglet siden Toni tog afsked!

1 år 1 måned siden #4 af DeLaRed
Og IGEN er det Zubimendi, han deiverxselv bolden frem i banen, og løber så med i feltet hvor han scorer Spaniens første mål imod Portugal. Det ville virkelig være ærgerligt hvis han ikke ender i Real denne sommer, ham og Fede sammen ligner en vidunder duo.

Leveret af Kunena Forum