Reuters: River Plate accepterer Real Madrids 40 millioner €-bud på Mastantuono

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Så er det meget tæt...

Så er det meget tæt på, at Real Madrid kan offentliggøre købet af det 17-årige vidunder-talent, Franco Mastantuono, som i går fik debut for det argentinske landshold.

En talsmand for River Plate har nemlig fortalt nyhedsbureauet Reuters, at man har accepteret Real Madrids bud på 40 millioner € og det er fem millioner € lavere end frikøbsklausulen.

Der spekuleres i, at det skyldes at River Plate gerne vil råde over Franco Mastantuono ved det forestående VM for klubhold i USA og at offensivspilleren først derefter tiltræder i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af Matamoro
Trent, Huijsen, Carreras, Mastantuono: Done deal. Så mangler vi bare Zubimendi

1 år 1 måned siden #3 af Bismo

Matamoro post=186228 skrev: Trent, Huijsen, Carreras, Mastantuono: Done deal. Så mangler vi bare Zubimendi

​*Stiller 
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 1 måned siden #4 af Iscold
Jeg håber virkelig, det bliver Stiller. Og hvis jeg må tillade mig at være lidt fræk, ville jeg tilføje en spiller som Budimir til listen over, hvad vi mangler. Så vil jeg næsten kalde det et perfekt transfervindue. En Joselu-type, der med garanti kan bidrage med 10–20 mål som super-sub, og potentielt sikre os 5–7 ekstra point i sæsonens samlede regnskab og dermed et potentielt mesterskab. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 1 måned siden #5 af Matamoro
Så hellere man køber Zubimendi og forfremmer Gonzalo Garcia. Real Madrid skal have en spansk identitet.

1 år 1 måned siden #6 af Dragam

Iscold post=186234 skrev: Jeg håber virkelig, det bliver Stiller. Og hvis jeg må tillade mig at være lidt fræk, ville jeg tilføje en spiller som Budimir til listen over, hvad vi mangler. Så vil jeg næsten kalde det et perfekt transfervindue. En Joselu-type, der med garanti kan bidrage med 10–20 mål som super-sub, og potentielt sikre os 5–7 ekstra point i sæsonens samlede regnskab og dermed et potentielt mesterskab. 

Om det lige skal være Budimir ved jeg ikke, men vi skal helt sikkert have en rigtig 9er !
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur
Skeptisk

Jeg bliver virkelig positivt overrasket, hvis Franco bliver en succes. Ud fra alverdens klip, virker han ikke så unik. Han har en enorm tro på egne evner, og har et specielt venstreben, men bundniveauet virker ikke så højt. Hans teknik er jeg ikke så imponeret af. Han er heller ikke så hurtig, at han kan true i dybden.

Jeg er med på, at han er meget ung, men i denne sammenhæng er han i konkurrence med spillere som Brahim, Cherki og Mbuemo som alle er venstrebenene højrekantsspillere. 

Det gode ved disse handler, Endrick og Arda inklusivt, er, at de er lottokuponer, der kan sælges for et godt beløb, hvis der umiddelbart ikke er gevinst.

Handlen foregik på denne mærkværdige måde: 
> PSG viser stor interesse for det hypede stortalent. 
> Argentinske madridistas som Fernando Gago og Solari kontakter ledelsen for at insistere på at hente ham. 
> De tænker: “ja, måske burde vi gøre noget. Vi vil nødigt fortryde, at vi ikke hentede ham, hvis han viser sig at være the real-deal”.
> Juni Calafat sendes til Argentina. 
> Mastantuono hører om dette, og får en løs plan (for i realiteten kender de ikke hans reelle niveau) fra Real Madrids folk inklusiv Alonso. 
> Han beslutter sig for at skifte til Real Madrid. 
> Real Madrids ledelse tænker: “nå, så må vi hellere købe ham. Vi kan ikke forhandle med River Plate, så vi må betale frikøbsklausulen, agent mm. til et samlet beløb på €55 mio”. For en spiller, de slet ikke regnede med at købe på dette tidspunkt.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

1 år 1 måned siden #8 af Aesir
Du er meget forudindtaget, og meget negativ i forhold hold til Madrids arbejde. Alt baseret på din egen holdning fra at se en smule videoer af en knægt på 17 år

Du antager at hele Madrids transfer strategi i forhold til,.en af de største talenter i Argentina, er baseret på at man ikke ønsker at se ham i PSG. Det ville man da være fuldstændigt ligeglad med hvis 1 han ikke har potentialet til madrid og 2 han ikke passer ind i vore planer

Du antager At man ikke selv har lavet noget arbejde og at de folk der har foreslået han til ledelsen ikke har lavet noget arbejde

Du må virkeligt have utroligt lidt tillid til vores klub og hele deres scouting arbejde

Hvad er den mistillid baseret på?

Og hvordan ved du hvordan handlen er foregået så præcist. Det lyder som om du taler ud af din røv på en dårlig morgen

Jeg ville foreslå at du udviser din egen viden omkring spilleren ved enten at se lytte til nogen podcast fra folk der kender til den argentinske liga eller spileren fra mere end et par håndfulde youtube videoer.

Det klæder ikke nogen på forummet at antage så meget baseret på så lidt og så på samme tid sætte et så stort mistillid kvotum til klubben op samme tid

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 1 måned siden #9 af elle44
Jeg er enig i at han ikke ser særlig spændende ud, ud fra det man kan se fra videoer, men jeg er generelt også meget skeptisk omkring det. Jeg synes hverken Vini, Rodrygo eller Endrick så specielt spændende ud vurderet ud fra YouTube videoer.

Men alle informationer går nu på at man har haft kontakt til hans agenter i et års tid. Så det kommer jo ikke ud af det blå, de var bare nødt til at handle hurtigt når nu PSG blandede sig. Det var PSG der blandede sig, ikke omvendt.

1 år 1 måned siden #10 af Fondo_Sur
@Aesir

Min mistillid er selvfølgelig baseret på de seneste eksempler, der ikke har passet ind eller har levet op til hypen. Og selvfølgelig også ud fra en umiddelbar vurdering efter ret mange videoer.

Skal man bruge folk, der ved noget om argentinsk fodbold? Ja, det kunne være en fordel, men de kan ikke garantere noget som helst, eller kender til hans niveau udenfor landet.​

1 år 1 måned siden #11 af Matamoro
Mastantuono bliver et kæmpehit i Madrid. Han har lige så hurtige fødder som Lamine og Vinicius. Her taler jeg ikke om hans løbefart, men om hvor hurtigt han flytter bolden. Det er netop den evne som er den vigtigste for de dygtigste driblere.

1 år 1 måned siden #12 af Fondo_Sur
Holder stadig fast i min tro på, at Brahim, Cherki og måske Mbuemo er bedre, men lad os da håbe på en åbenbaring. Det er jo altid spændende med nye profiler.

Leveret af Kunena Forum