- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Reuters: River Plate accepterer Real Madrids 40 millioner €-bud på Mastantuono
Reuters: River Plate accepterer Real Madrids 40 millioner €-bud på Mastantuono
Nu brugte jeg lige søgefunktionen - Første artikel ang. Mastantuono stammer fra 13. marts 2024.
Før det kommer på madridista.dk, som viderebragte en nyhed fra TNT, har der jo også været indgående scouting i månedsvis - Hvis ikke længere.
Jeg tror godt, at vi kan antage, at klubben har kendt til Mastantuono længe nok, til at vide hvilken spiller der kommer ind - Baseret på meget mere end YouTube-klips.
At Alonso tager direkte kontakt til Mastantuono, som også blev direkte anbefalet af Solari - For ikke at nævne at mange af Europas andre storklubber alle har vist interesse, bevidner for mig i den grad om at der er tale om et ret unikt talent. Som jeg ser det, på YouTube-klips, ser han lidt atypisk ud - Ganske stærk trods sine 177 cm, vildt godt boldkontrol og dribleevne, men uden den helt vilde fart eller lækre sukkerfod, som man eksempelvis får med hhv. Vini eller Arda.
Jeg er også ret afdæmpet, ud fra hvad jeg har set - Men jeg lægger min lid til at klubben ved hvad de laver. Her synes jeg jo at klubben har en yderst imponerende track-record - Europas absolut bedste, målt over de sidste 10 år. PSG er kommet rigtig godt med hvad det angår de seneste pr. år, med Pacho, Mendes, Neves, Vitinha, Doue men det er også den eneste klub jeg kan komme i tanke om, hvad køb og implementering af talenter udefra angår.
Antager ikke at Mastantuono kommer ind og gør det helt store væsen af sig selv i første sæson. Nu har vi en ny træner, der forhåbentligvis er villig til at vise mere tillid til de unge end Carlo var, men jeg ser bestemt ikke Mastantuono gå direkte ind på holdet.
Ikke at de er helt 1:1-sammenlignelige, men jeg synes at Paz ser noget mere spændende ud end Mastantuono. Han er virkelig god til at skabe plads for sig selv, ved hjælp af gode tæmninger, hurtige retvendinger, og i det hele taget udnytte det rum der ligger foran forsvaret. Jeg håber at Real Madrid formår at holde snor i ham på den ene eller den anden måde. Enten ved at komme til klubben nu, blive i Como og blive reevalueret næste sommer - Eller at han ryger til en anden klub, hvor Real Madrid henter ham tilbage for at sælge videre, med endnu en tilbagekøbsklausul.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
He plays tonight in the Nations League Final. It’s NOT Nico Williams.
@as_maroto
---
Har ingen idé om kilden, men har læst flere gange de seneste uger at Madrid forbereder en Galactico-signing til midtbanen senere i vinduet. Hvis han spiller i aften, så håber jeg dælme det er Vitinha.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
Zubimendi er nok det bedste bud. Dog ikke meget Galactico over det. Mere spansk blod vil være dejligt. Alene af den grund så jeg også gerne at man lukkede Alvaro-handlen snart i stedet for at skændes om småører.
Edit: Længere nede i journalistens feed afviser han, at Madrid er ude efter Zubimendi. The plot thickens. Han afviser også at Madrid køber Stiller.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Et andet bud kunne være Inácio, hvis Rüdiger er på vej videre.
DC19
Secret signing, lyder mest af alt som click-bait.
Der er al for mange mennesker involveret, og for meget korrespondance - Også når det gælder frikøbsklausuler, til at de ting kan holdes hemmeligt, i en SoMe-tid hvor alle gerne vil være de første til at breake en historie, eller sælge den til højest bydende.
For tankeeksperimentets skyld, ville Vitinha vel være ´the one to get´.
Tror for den sags skyld heller ikke at nogen af de navne der har floreret, som Stiller eller Zubimendi, er helt udelukkede. De to, Paz og Enzo, er vel de mest gengående rygter til midtbanen.
Han er da heller ikke...særlig god? Eller hvad.
Zubimendi imo et betydeligt bedre valg vs Vitinha for Real. Men, giver dig ret i, tror desværre ikke der er hold i Zubimendi rygterne, han havner med stor sandsynlighed i England, men han er en drømme signing for €60 og præcis den spiller Real mangler på den dybe del af midtbanen.NadaMás post=186252 skrev: Here We Go på Mastantuono.
Secret signing, lyder mest af alt som click-bait.
Der er al for mange mennesker involveret, og for meget korrespondance - Også når det gælder frikøbsklausuler, til at de ting kan holdes hemmeligt, i en SoMe-tid hvor alle gerne vil være de første til at breake en historie, eller sælge den til højest bydende.
For tankeeksperimentets skyld, ville Vitinha vel være ´the one to get´.
Tror for den sags skyld heller ikke at nogen af de navne der har floreret, som Stiller eller Zubimendi, er helt udelukkede. De to, Paz og Enzo, er vel de mest gengående rygter til midtbanen.
Donde está la biblioteca?
Det ville nu også være et godt køb.
Kan ikke se dem begge to indgå i en startopstilling sammen på fast basis. Arda har ellers en kæmpe stjerne hos Xabi kunne man forstå, men Mastantuono er nærmest købt til at være starter. Hvilket bliver svært for Rodrygo at sluge, men må vel også betyde farvel til den kære Güler..
Eller hvad?