Officielt: Real Madrid køber Franco Mastantuono

1 måned 5 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler på sin...

Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at man er nået til enighed med River Plate om købet af det 17-årige gigant-talent, Franco Mastantuono.

Forhandlingerne har stået på længe og argentineren tiltræder da også først i Real Madrid den 14. august efter at VM-slutrunden for klubhold i USA er overstået.

Franco Mastantuono får en kontrakt af 6 års varighed og indlemmes med det samme i førsteholdstruppen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #2 af nono
Umiddelbar reaktion: Spændt, men skeptisk. Synes han minder lidt om Isco da vi i sin tid købte ham. Ikke at det var et ulykkeligt ægteskab, det blev bare aldrig hvad vi havde håbet på. Lidt ligesom Isco fejler hverken talent, boldomgang, driblinger eller skud det mindste, men er der nok fart i støvlerne? Det kan jeg godt tvivle lidt på.

Af unge talenter til højrekanten havde jeg nok hellere set Real Madrid købe Estêvão "Messinho" Willian, men historien må vise os hvem af de to der kommer længst i karrieren. Jeg håber på det bedste for Franco!
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 5 dage siden #3 af Ramos4
Fuldstændig enig. Fart er bare super vigtigt i moderne fodbold.

Og har vi ikke allerede en tyrker der kan præcis det Mastantuano kan?

Har læst at Arda måske skal spille 8'er i stedet - men det tror jeg sgu aldrig kommer til at fungere.

1 måned 5 dage siden #4 af -#7-
​Fart kan være mere end bare at løbe hurtigt synes jeg. Kan man arbejde i de små rum, har hjernen til at flytte bolden det rigtige sted hen på det rigtige tidspunkt, så kan man i min verden også være en hurtig spiller. Pedri synes jeg er et godt eksempel, han løber næppe fra ret mange, men han er bare så hurtig i sin boldomgang at det ikke betyder noget.

Og Real Madrid har jo i forvejen hurtige spillere i selvfølgelig Mbappe og Vinicius. Og så er Rodrygo jo også ganske hurtig, Valverde ligeså, så jeg synes ikke det er decideret løbehastighed Real Madrid går ned på, men faktisk har man manglet typer som kan finde de rigtige afleveringer på de rigtige tidspunkter, sådan som det ser ud til at Mastantuono kan. Men det kan jo gå begge veje med en 17-årig spiller, det er klart. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 5 dage siden #5 af Ramos4
Men kan Güler ikke lige præcis dét? Og han er venstrebenet og spiller samme position. Han har dårligt fået chancen før vi så henter en 17-årig ind.

Nå ja, konkurrence om pladserne er vel aldrig skidt.

1 måned 5 dage siden #6 af -#7-

Ramos4 post=186323 skrev: Men kan Güler ikke lige præcis dét? Og han er venstrebenet og spiller samme position. Han har dårligt fået chancen før vi så henter en 17-årig ind.

Nå ja, konkurrence om pladserne er vel aldrig skidt.

​Jo umiddelbart vil jeg jo nok give dig ret, de ligner ret meget hinanden, uden at jeg skal gøre mig klog på argentinsk fodbold overhovedet. Men som jeg skrev i en anden tråd om Mastantuono, den stærkeste må jo overleve hvis det kommer til at være de to der skal kæmpe om én plads. Det kan i min verden aldrig være en skidt ting at hente talentfulde unge spillere. Vinicius endte jo også med at slå Hazard af da de kæmpede om én plads, nok også lidt før klubben havde forudset det. 

DC19

1 måned 4 dage siden #7 af Ramos4
Enig i at fart kan være mange ting i øvrigt, men som jeg forstår det er Mastantuono købt til forreste linje og der er fart altså ret vigtigt. Det er noget andet hvis man ligger som 8'er som Pedri gør.

Og netop Güler kan jo meget af det samme. Jeg havde forstået købet bedre, hvis Mastantuono var hurtig og derfor kunne bruges som decideret fløj. Oh well, ikke mere om ham nu. Glæder mig til at se ham til August.

Håber virkelig Xabi tør ryste posen og undlade at spille Vini, Rodrygo og Mbappé samtidig, da de minder alt for meget om hinanden.

1 måned 4 dage siden #8 af Fondo_Sur
Man kan også sige, at Güler ikke har spillet så godt, at man ikke kan købe en konkurrent ind. Han har lavet nogle fine mål, men man sidder ikke ligefrem og taber kæben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Malthehn

1 måned 4 dage siden #9 af Estadio Santiago Bernabéu
​Gad egentlig godt at 9eren var tilbage nu hvor vi har skrevet kontrakt med en argentiner.

Og så endda den samme argentiner som han sagde var umulig netop fordi han var argentiner. Jøsses en omgang mundbæ.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Leveret af Kunena Forum