The Athletic: Álvaro Carreras i strejke

1 år 3 uger siden #13 af NickyMad
Det er fint at presse dem på prisen, men ville være en fallit erklæring ikke at købe nogen, så hellere Miguel G. som en billigere løsning end ingenting.
Jeg ville godt nok ikke satse det hele på Fran pludselig er en verdensklasse spiller i Xabis system.

Ligesom vi ikke skal dømme TAA efter 3 middelmådige kampe til klub VM, bør vi heller ikke være over-optimistiske med Fran efter 3 gode kampe.
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved NickyMad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #14 af NachoFernández
Jeg er, for en god ordens skyld, enig i at vi skal købe en dygtig venstre back. Jeg synes bare ikke vi skal være paniske og gøre det koste hvad det vil. Jeg har nok svært ved at se hvorfor Carreras uden tvivl skulle være bedre ​end Fran Garcia. Måske man skulle være lidt sikre og holde andre emner varme. 

Senere på sommeren er Alonso måske også klogere på typen. Pt har vi jo set lidt forskellige udgaver af hvordan taktikken kan sættes op.

1 år 3 uger siden #15 af Ramos4
Fran Gacia er stadig helt væk 1-1 i forsvaret imo. Han er virkelig skidt defensivt. Altså hvis man synes Trent sejler...så prøv at kigge i den anden side.

Carreras vil bringe noget ro på bolden og bedre defensivt arbejde. Det er mit bud. Al respekt til Fran Garcia, der kæmper røven ud af bukerne, men han er en flue i en flaske og alt ser kaotisk ud. Fin backup, men må aldrig være vores starter når vi går ind til en ny sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Leveret af Kunena Forum