Real Madrid kan ikke hente nye spillere
10 måneder 2 uger siden #13
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Madrid kan ikke hente nye spillere
Edit:
Chatten snød mig sku!
Den siger nu, at det kun er Vidal der spillede officielle kampe for B-holdet, efter han blev hentet fra Sevillas La Liga hold. Det var der ikke nogle problemer med, idet han var under 23 år. For de andre spillere var der tale om træningskampe op til sæsonen. Så: Mendy kan fx nok ikke rykkes permanent ned til Castilla.
Det eneste alternativ virker til at være Hazard-metoden, men det kræver jo, at spilleren vil gå med til det - hvilket der er chancer for, idet det ikke ligefrem er karrierefremmende at sidde på bænken en hel sæson. Men der er en hel måned tilbage i transfermarkedet, så der kan ske ting og sager.
Chatten snød mig sku!
Den siger nu, at det kun er Vidal der spillede officielle kampe for B-holdet, efter han blev hentet fra Sevillas La Liga hold. Det var der ikke nogle problemer med, idet han var under 23 år. For de andre spillere var der tale om træningskampe op til sæsonen. Så: Mendy kan fx nok ikke rykkes permanent ned til Castilla.
Det eneste alternativ virker til at være Hazard-metoden, men det kræver jo, at spilleren vil gå med til det - hvilket der er chancer for, idet det ikke ligefrem er karrierefremmende at sidde på bænken en hel sæson. Men der er en hel måned tilbage i transfermarkedet, så der kan ske ting og sager.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 måneder 2 uger siden #14
af doven
Gonzalo derimod kan forblive registreret hos Castilla, hvilket jeg også tror kommer til at ske. Jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at låse ham på førsteholdet medmindre Alonso har planlagt at give ham en meget betydelig rolle. Mastantuono kan i teorien også registreres hos Castilla, som Vini og Rodrygo blev det, og så har vi reelt set 2 åbne pladser i førsteholdstruppen. Men mon ikke han bliver registreret som førsteholdsspiller ligesom Endrick sidste sommer.
Besvaret af doven på emne Real Madrid kan ikke hente nye spillere
I Asencios tilfælde handler det simpelthen bare om at han har spillet for mange kampe for førsteholdet (jeg mener grænsen er 10 ligakampe pr. sæson), hvilket betyder at han ikke må spille videre for Castilla. B-hold er til unge talentfulde spillere, som ikke har en plads på førsteholdet endnu, og reglen sikrer derfor at det ikke bliver brugt som et overskudslager. Det er bl.a. også derfor at førsteholdsspillere ikke kan rykkes ned på Castilla (for ikke at nævne at B-hold udelukkende er for U23-spillere).Madridista02 post=187315 skrev: Nogen der ved, hvorfor klubben vælger at indskrive Castilla spillere? Hvorfor ikke lade dem være registreret hos Castilla men spille for 1. Holdet?
Gonzalo derimod kan forblive registreret hos Castilla, hvilket jeg også tror kommer til at ske. Jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at låse ham på førsteholdet medmindre Alonso har planlagt at give ham en meget betydelig rolle. Mastantuono kan i teorien også registreres hos Castilla, som Vini og Rodrygo blev det, og så har vi reelt set 2 åbne pladser i førsteholdstruppen. Men mon ikke han bliver registreret som førsteholdsspiller ligesom Endrick sidste sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen