Onda Cero: Rodrygo bliver i Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske Onda Cero er der ikke udsigt til, at Rodrygo forlader Real Madrid denne sommer.
Rygterne har været mange omkring den brasilianske landsholdsspiller, som har været på listen hos klubber som Bayern München, Paris SG, Liverpool, Arsenal, Tottenham og Manchester City.
Interessen er dog aldrig endt ud i et konkret bud og angiveligt har kun Tottenham bedt om lov til at tale med Rodrygo, men den blev dog hurtigt lagt ned, da brasilianeren trods alt har ambitioner.
Rodrygo kom ind fra bænken og scorede i tirsdagens træningskamp mod WSG Tyrol og i den spanske hovedstad er man som udgangspunkt ikke utilfredse med at råde over brasilianeren en sæson mere, om end man fortsat ikke vil stå i vejen for et skifte, hvis Rodrygo måtte ønske det.
Interesserede klubber skal angiveligt betale minimum 100 millioner € for at få Rodrygo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Personligt ser jeg det mere sandsynligt at Vini forlader os næste sommer, end at Rodrygo gør det denne eller næste. Det vil jeg egentlig have det fint med.
De har lige sendt Grealish til Everton. Og McAtee er på vej til Nottingham Forest. Hvis Savinho så også forlader Man City, så skal de pludselig ud og hente en ny til offensiven. Der kommer Rodrygo, bl.a. ifølge Fabrizio Romano, ind i billedet.
Skulle Man City gå hen og smide i omegnen af 100 mio. €, så er jeg ikke sikker på Onda Cero ender med at få ret.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.