Spaniens største Starbucks åbner på Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 3 uger siden #13 af NickyMad
Jeg er da kun enig i din pointe nr. 2, men du afsporer selv diskussionen med kommentaren 'højestbydende araber', det er bare plat. Hvis det handler om at afgive styring og magt permanent, har deres baggrund intet at skulle have sagt. Der findes mange eksempler på dårlige ejerskaber hvor klubben er kørt i sænk, uagtet hvor ejerne kommer fra.

1. Real Madrid har ikke noget med konflikten i Mellemøsten at gøre. Punktum.

Nej det har de ikke. Men som Lars også, man fraskriver sig ikke ansvaret. Akkurat som man ikke kan ved at have noget med Rusland, Qatar eller Saudi at gøre. Men vi kan da godt lukke øjnene, lade som ingenting og bilde os selv det ind.
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #14 af Matamoro
slet.

Fair nok. Det har måske ikke så meget med Real Madrid at gøre

Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Matamoro.

9 måneder 3 uger siden #15 af Lars1991
​Nå, skal vi have en admin herind? Nu rabler det da helt for folk :D

9 måneder 3 uger siden #16 af -#7-

Lars1991 post=187602 skrev: ​Nå, skal vi have en admin herind? Nu rabler det da helt for folk :D

​Vent nu lige 2 sek. Lars, personligt vil jeg jo også gerne lige have folks take på krigen i Ukraine, inden tråden bliver låst. 

DC19

9 måneder 3 uger siden #17 af NickyMad
Sjovt nok er folks fordømmelse ofte selektiv, det afhænger pludselig af hvem der begår det, og hvor det sker. Måske skal der lige dræbes endnu flere børn, før nogle fatter alvoren. Det tog jo også Piers Morgan lidt tid.

Folkemord er forfærdeligt, uanset hvor det foregår. FN’s egen konvention definerer præcis, hvad der skal til, og det handler ikke om befolkningstal eller statistik. Hvis det først bliver taget alvorligt, når folk holder op med at føde børn, så siger det mere om debatten end om virkeligheden.

Det bliver også det sidste fra mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

9 måneder 3 uger siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​Nej det er ikke plat fordi det er præcis virkeligheden i Premier League.

Jeg synes det er fedt med et stort brand på Bernabeu. Det er godt for klubben. Gætter på huslejen er enorm!

9 måneder 3 uger siden #19 af Kimbo
Det er satme god underholdning det her 😅 Der bliver godt nok argumenteret med både Madrid briller og skyklapper på 😅

9 måneder 3 uger siden #20 af madrid2000

Ramos4 post=187589 skrev:

mohbar post=187587 skrev: hvem hulen gider drikke kaffe hos starbucks, når alle de lokale autentiske spanske caféer kan tilbyde langt langt bedre og mere autentisk kaffe, som er lavet med kærlighed - og tilmed til under det halve!?

Folk bør hellere boycotte Starbucks - ikke kun pga. elendigt smagende kaffe - men også fordi de støtter en stat der pt. er i fuld gang med at udføre en etnisk udrensning i Gaza.

​Så er det Muslimske Broderskab tilbage på Madridista.dk. Herligt. Endelig bland dine politiske holdninger ind i fodbold og åbenbart kaffe.

​Fremmedhaden viser også sit grimme ansigt på madridista.dk

9 måneder 3 uger siden #21 af Kasillas
​Jeg ser intet problem med at have virksomhed i Israel i sig selv, forudsat den ikke understøtter de besatte områder. Men hvis den siddende regering så har bosættelseskolonialisme som politik og ikke søger tostat-løsningen, da vil det skabe etiske dilemma selv det at have virksomhed i landet. I det hele taget synes jeg ikke, at virksomheder skal støtte nogen af de to stridende parter, da de begge har ekstremistiske og problematiske komponenter i deres politiske landskaber. Det bedste man kan gøre, er at få krigen afsluttet i en fart, få straffet de ansvarlige for forbrydelser, og så opmuntre/presse til en politisk løsning med afklaret statsgrænser, selvom det sidste tilsyneladende ser umuligt ud pt.

Jeg synes, at Real Madrids ledelse bør blande sig og overveje de etiske komplikationer med sportswashing, så klubben ikke kommer utilsigtet til at agere som reklamesøjler for diktaturstater eller diskriminerende politikker. Jeg har bemærket, at den spanske presse de seneste år har haft mere fokus på problematikken med sportswashing end førhen, men umiddelbart er den folkelige stemning ikke kritisk nok til at Real Madrid eller andre spanske klubber vil afvise sportswashingspenge. Endnu.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum