Spaniens største Starbucks åbner på Estadio Santiago Bernabéu
Nej det har de ikke. Men som Lars også, man fraskriver sig ikke ansvaret. Akkurat som man ikke kan ved at have noget med Rusland, Qatar eller Saudi at gøre. Men vi kan da godt lukke øjnene, lade som ingenting og bilde os selv det ind.1. Real Madrid har ikke noget med konflikten i Mellemøsten at gøre. Punktum.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fair nok. Det har måske ikke så meget med Real Madrid at gøre
Vent nu lige 2 sek. Lars, personligt vil jeg jo også gerne lige have folks take på krigen i Ukraine, inden tråden bliver låst.Lars1991 post=187602 skrev: Nå, skal vi have en admin herind? Nu rabler det da helt for folk :D
DC19
Folkemord er forfærdeligt, uanset hvor det foregår. FN’s egen konvention definerer præcis, hvad der skal til, og det handler ikke om befolkningstal eller statistik. Hvis det først bliver taget alvorligt, når folk holder op med at føde børn, så siger det mere om debatten end om virkeligheden.
Det bliver også det sidste fra mig.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Jeg synes det er fedt med et stort brand på Bernabeu. Det er godt for klubben. Gætter på huslejen er enorm!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fremmedhaden viser også sit grimme ansigt på madridista.dkRamos4 post=187589 skrev:
Så er det Muslimske Broderskab tilbage på Madridista.dk. Herligt. Endelig bland dine politiske holdninger ind i fodbold og åbenbart kaffe.mohbar post=187587 skrev: hvem hulen gider drikke kaffe hos starbucks, når alle de lokale autentiske spanske caféer kan tilbyde langt langt bedre og mere autentisk kaffe, som er lavet med kærlighed - og tilmed til under det halve!?
Folk bør hellere boycotte Starbucks - ikke kun pga. elendigt smagende kaffe - men også fordi de støtter en stat der pt. er i fuld gang med at udføre en etnisk udrensning i Gaza.
Jeg synes, at Real Madrids ledelse bør blande sig og overveje de etiske komplikationer med sportswashing, så klubben ikke kommer utilsigtet til at agere som reklamesøjler for diktaturstater eller diskriminerende politikker. Jeg har bemærket, at den spanske presse de seneste år har haft mere fokus på problematikken med sportswashing end førhen, men umiddelbart er den folkelige stemning ikke kritisk nok til at Real Madrid eller andre spanske klubber vil afvise sportswashingspenge. Endnu.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂