Real Madrid og Marseille meldes enige om Dani Ceballos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge den spanske journalist Santi...
Ifølge den spanske journalist Santi Aouna er Real Madrid og Marseille nu blevet enige om betingelserne for Dani Ceballos´ skifte til den franske storklub.
Det er derfor nu op til Marseille og Dani Ceballos at blive enige om den endelige kontrakt, men spanieren har accepteret skiftet.
Santi Aouna mener at vide, at Real Madrid forventer at offentliggøre salget af Dani Ceballos i de kommende timer.
Real Madrid ventes at få 15 millioner € for Dani Ceballos.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Han har allerede udpeget nye ofre så den bliver nok liggende lidt endnu-#7- post=187728 skrev: DeLaRed kan endelig tage hul på den champagne som har været på køl de sidste to-tre år nu.
Og jeg skyder også en champagne af for nu slipper jeg forhåbentlig på at læse de mange og lange skriv om Ceballos uduelighed som fodboldspiller der har været gennem tiden fra visse brugere herinde. Lad os bare kalde det en glædens dag for os alle ;)-#7- post=187728 skrev: DeLaRed kan endelig tage hul på den champagne som har været på køl de sidste to-tre år nu.
Håber stadig på Stiller eller en anden rotationsspiller. Det er svært at kende Pitarchs reelle niveau endnu. Jeg tvivler dog stærkt på flere signinger.
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Rigtig pæn Real Madrid karriere og et skifte som jeg tænker passer fint til hans niveau. Der skal han nok kunne gøre en forskel.
Vi får åbnet lidt op til talenterne men det bliver lige tyndt nok på den midtbane… Håber at der kommer noget spændende ind.
Med andre ord, uden Ceballos havde vi ikke vundet en eneste titel :-) :-) :-)NachoFernández post=187732 skrev: Ceballos nåede at vende et flop-prædikat til at blive en meget godkendt breddespiller som var guld værd i et par sæsoner. Det er flot klaret at være meldt færdig og uden chance så mange gange for så at bounce back.
Rigtig pæn Real Madrid karriere og et skifte som jeg tænker passer fint til hans niveau. Der skal han nok kunne gøre en forskel.
Vi får åbnet lidt op til talenterne men det bliver lige tyndt nok på den midtbane… Håber at der kommer noget spændende ind.
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
De forskellige Madrid kontoer på Twitter melder at han vil til Betis. Uanset hvad synes jeg at man bør kræve en hurtig afklaring så man kan nå at få helt styr på truppen. Det er altså en anelse for tyndt hvis der smutter en midtbanespillerReal HWL post=187736 skrev: I følge de seneste rygter skulle Caballos have afvist Marseille...
NachoFernández post=187737 skrev:
De forskellige Madrid kontoer på Twitter melder at han vil til Betis. Uanset hvad synes jeg at man bør kræve en hurtig afklaring så man kan nå at få helt styr på truppen. Det er altså en anelse for tyndt hvis der smutter en midtbanespillerReal HWL post=187736 skrev: I følge de seneste rygter skulle Caballos have afvist Marseille...
Jamen lad os da håbe det :) Billingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Guler og så kunne man hente Thiago op som erstatning for Ceballos. Nu ved jeg ikke helt hvordan vi kommer til at spille når alle mand er klar. Men jeg syntes da vi har en okay midtbane. Jeg tror ikke man springer banken og henter en dyr spiller.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Synes det lyder rigtig godt sat sådan op. Jeg tænker bare at vi har set Ceballos lige være inde de sidste par minutter og bruge en masse energi de her i starten så vi sletter minutter som vi har brug forReal HWL post=187738 skrev:
NachoFernández post=187737 skrev:
Jamen lad os da håbe det :) Billingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Guler og så kunne man hente Thiago op som erstatning for Ceballos. Nu ved jeg ikke helt hvordan vi kommer til at spille når alle mand er klar. Men jeg syntes da vi har en okay midtbane. Jeg tror ikke man springer banken og henter en dyr spiller.
Bellingham regner jeg med skal ligge en anelse mere offensivt som vi har set i klub VM hvor det dog skiftede lidt. Han er i øvrigt skadet ligesom Camavinga hvilket efterlader os med Tchouameni, Valverde og Güler. Som jeg ser det, har vi kun Tchouameni og tildels Camavinga til den mest defensive midtbanespiller.
Men vi har selvfølgelig en spændende og talentfuld midtbanespiller i Thiago. Køber man en spiller mere så skubber man ham bagud. Køber man ikke en spiller mere så er vi nærmest afhængige af at han kan levere når han får chancen. Det er en super svær afvejning.
Jeg var nok mest på at beholde Ceballos som accepterer sin rolle og er der når vi har brug for ham. Så kunne man sikkert give Thiago spilletid på bekostning af Ceballos når det gav mening.
Jeg synes det kan blive en anelse usikkert
Hvis vi ikke gør er det jo et stort tegn på at ikke bare Alonso, men hele den del af ledelsen ser står for indkøb stoler på den nuværende trup og det potentiale der ligger i ungdomshold etc.
Jeg tror arbeloa,Alonso samarbejdet bliver rigtigt godt for klubben
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death