Real Madrid og Marseille meldes enige om Dani Ceballos

11 måneder 1 dag siden #13 af mohbar
​har fuld tillid til at Alonso godt kan formå at bruge og udvikle de talenter vi har såbdet er helt fint at bevare den midtbane som den er, spfremt vi får held med at afskaffe Ceballos og Alaba.

Kommer Alaba og  Ceballos også væk fra klubben vil vi spare omkring 17-18 mio lønkr pr. år..
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 dag siden #14 af Jona
​Ideal holdopstillingen indeholder: Tchoumeni, Valverde, Bellingham og Arda. Dvs at der på bænken sidder ceballos, camavinga og en ung fuldstændig uprøvet Thiago som eneste naturlige midtbanespillere. Og det er før vi inkluderer skader. Vi har allerede brug for en midtbanespiller efter Modric smuttede. Men nu smutter ceballos også? Det er fuldstændig vanvittigt hvis man i så fald ikke handler ind. Det er næsten på niveau med da man ikke hentede ind på højrbacken og på præcis samme niveau som da man ikke hentede ind på CB sidste sæson. Meget meget overrasket over hvor lidt det bliver påpeget herinde. Og spørgsmålet er om Xabi kan blive tvunget til en 433 formation istedet på grund af manglende midtbanespillere samt massere af offensivspillere. Dybt dybt bekymrende

11 måneder 1 dag siden #15 af NickyMad
Men nu når Ceballos kun vil til Betis, så ender han (desværre) nok med at blive. De havde budt for længst hvis de ville bruge pengene på ham. De fedtspiller jo bare og håber Real går ned i pris de sidste dage hvilket vi nok ikke gør.
Sidste redigering: 11 måneder 1 dag siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

11 måneder 1 dag siden #16 af Jelle

Jona post=187742 skrev: ​Ideal holdopstillingen indeholder: Tchoumeni, Valverde, Bellingham og Arda. Dvs at der på bænken sidder ceballos, camavinga og en ung fuldstændig uprøvet Thiago som eneste naturlige midtbanespillere. Og det er før vi inkluderer skader. Vi har allerede brug for en midtbanespiller efter Modric smuttede. Men nu smutter ceballos også? Det er fuldstændig vanvittigt hvis man i så fald ikke handler ind. Det er næsten på niveau med da man ikke hentede ind på højrbacken og på præcis samme niveau som da man ikke hentede ind på CB sidste sæson. Meget meget overrasket over hvor lidt det bliver påpeget herinde. Og spørgsmålet er om Xabi kan blive tvunget til en 433 formation istedet på grund af manglende midtbanespillere samt massere af offensivspillere. Dybt dybt bekymrende

​Siger det ikke næsten sig selv at der skal spilles 4-3-3? Det ville jo være decideret vanvittigt at have 7 mand (Vini, Rodrygo, Diaz, Mastantuono, Mbappe, Endrick, og Garcia) til 2 pladser. Vi kommer til at have 5 mand til de 3 midtbanepladser og hvis Castilla ikke kan levere en kompetent 6. mand, så kan Trent rykkes frem.

11 måneder 1 dag siden #17 af DeLaRed
Ikke nok med at ham ofte har svært ved at beslutte sig for hvilken forsvars spiller han skal aflevere bolden bagud til, så kan han fandme heller ikke finde ud af at bruge en kuglepen…han er en kønssygdom vi ikke kan komme af med…det lugter af en kontrakt forlængelse på livstid imo :-)

“Dani Ceballos had accepted the destination and said yes to Marseille, but before the signatures, he decided to change his mind.”

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

11 måneder 17 timer siden #18 af Real HWL

NachoFernández post=187739 skrev:

Real HWL post=187738 skrev:

NachoFernández post=187737 skrev:

Real HWL post=187736 skrev: I følge de seneste rygter skulle ​Caballos have afvist Marseille...

​De forskellige Madrid kontoer på Twitter melder at han vil til Betis. Uanset hvad synes jeg at man bør kræve en hurtig afklaring så man kan nå at få helt styr på truppen. Det er altså en anelse for tyndt hvis der smutter en midtbanespiller 

Jamen lad os da håbe det :) Billingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Guler og så kunne man hente Thiago op som erstatning for Ceballos. Nu ved jeg ikke helt hvordan vi kommer til at spille når alle mand er klar. Men jeg syntes da vi har en okay midtbane. Jeg tror ikke man springer banken og henter en dyr spiller.

​Synes det lyder rigtig godt sat sådan op. Jeg tænker bare at vi har set Ceballos lige være inde de sidste par minutter og bruge en masse energi de her i starten så vi sletter minutter som vi har brug for 

Bellingham regner jeg med skal ligge en anelse mere offensivt som vi har set i klub VM hvor det dog skiftede lidt. Han er i øvrigt skadet ligesom Camavinga hvilket efterlader os med Tchouameni, Valverde og Güler. Som jeg ser det, har vi kun Tchouameni og tildels Camavinga til den mest defensive midtbanespiller. 

Men vi har selvfølgelig en spændende og talentfuld midtbanespiller i Thiago. Køber man en spiller mere så skubber man ham bagud. Køber man ikke en spiller mere så er vi nærmest afhængige af at han kan levere når han får chancen. Det er en super svær afvejning.

Jeg var nok mest på at beholde Ceballos som accepterer sin rolle og er der når vi har brug for ham. Så kunne man sikkert give Thiago spilletid på bekostning af Ceballos når det gav mening. 

Jeg synes det kan blive en anelse usikkert 

Det lader til du får dit ønske opfyldt, det ser heller ikke ud til at Betis bliver til noget :) Håber man hiver Thiago op i førsteholdstruppen uanset hvad der sker med Ceballos. For lige nu ser det ud til at han bliver i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

11 måneder 16 timer siden #19 af NickyMad

Jelle post=187745 skrev:

Jona post=187742 skrev: ​Ideal holdopstillingen indeholder: Tchoumeni, Valverde, Bellingham og Arda. Dvs at der på bænken sidder ceballos, camavinga og en ung fuldstændig uprøvet Thiago som eneste naturlige midtbanespillere. Og det er før vi inkluderer skader. Vi har allerede brug for en midtbanespiller efter Modric smuttede. Men nu smutter ceballos også? Det er fuldstændig vanvittigt hvis man i så fald ikke handler ind. Det er næsten på niveau med da man ikke hentede ind på højrbacken og på præcis samme niveau som da man ikke hentede ind på CB sidste sæson. Meget meget overrasket over hvor lidt det bliver påpeget herinde. Og spørgsmålet er om Xabi kan blive tvunget til en 433 formation istedet på grund af manglende midtbanespillere samt massere af offensivspillere. Dybt dybt bekymrende

​Siger det ikke næsten sig selv at der skal spilles 4-3-3? Det ville jo være decideret vanvittigt at have 7 mand (Vini, Rodrygo, Diaz, Mastantuono, Mbappe, Endrick, og Garcia) til 2 pladser. Vi kommer til at have 5 mand til de 3 midtbanepladser og hvis Castilla ikke kan levere en kompetent 6. mand, så kan Trent rykkes frem.

​Vi skal vel spille med de bedste spillere. Om det hedder 4-3-3 eller 4-4-2, kan jeg ikke forestille mig andet end kun 2 af dine nævnte spillere i start 11'er, endnu mere efter Rodrygo ikke vil spille højre kant længere. Jeg synes dog også det er vanvittigt med så mange spillere til 2 pladser, og endnu mere vanvittigt at Endrick han ikke vil udlejes hvis Rodrygo ikke ryger nu.

11 måneder 10 timer siden #20 af NachoFernández

Real HWL post=187748 skrev:

NachoFernández post=187739 skrev:

Real HWL post=187738 skrev:

NachoFernández post=187737 skrev:

Real HWL post=187736 skrev: I følge de seneste rygter skulle ​Caballos have afvist Marseille...

​De forskellige Madrid kontoer på Twitter melder at han vil til Betis. Uanset hvad synes jeg at man bør kræve en hurtig afklaring så man kan nå at få helt styr på truppen. Det er altså en anelse for tyndt hvis der smutter en midtbanespiller 

Jamen lad os da håbe det :) Billingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Guler og så kunne man hente Thiago op som erstatning for Ceballos. Nu ved jeg ikke helt hvordan vi kommer til at spille når alle mand er klar. Men jeg syntes da vi har en okay midtbane. Jeg tror ikke man springer banken og henter en dyr spiller.

​Synes det lyder rigtig godt sat sådan op. Jeg tænker bare at vi har set Ceballos lige være inde de sidste par minutter og bruge en masse energi de her i starten så vi sletter minutter som vi har brug for 

Bellingham regner jeg med skal ligge en anelse mere offensivt som vi har set i klub VM hvor det dog skiftede lidt. Han er i øvrigt skadet ligesom Camavinga hvilket efterlader os med Tchouameni, Valverde og Güler. Som jeg ser det, har vi kun Tchouameni og tildels Camavinga til den mest defensive midtbanespiller. 

Men vi har selvfølgelig en spændende og talentfuld midtbanespiller i Thiago. Køber man en spiller mere så skubber man ham bagud. Køber man ikke en spiller mere så er vi nærmest afhængige af at han kan levere når han får chancen. Det er en super svær afvejning.

Jeg var nok mest på at beholde Ceballos som accepterer sin rolle og er der når vi har brug for ham. Så kunne man sikkert give Thiago spilletid på bekostning af Ceballos når det gav mening. 

Jeg synes det kan blive en anelse usikkert 

Det lader til du får dit ønske opfyldt, det ser heller ikke ud til at Betis bliver til noget :) Håber man hiver Thiago op i førsteholdstruppen uanset hvad der sker med Ceballos. For lige nu ser det ud til at han bliver i Real Madrid.

​Enig, håber også at han kommer tættere på holdet
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum