Camavinga klar til Real Sociedad-opgør

10 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Real Madrid er gået ind...

Real Madrid er gået ind til landskampspausen med tre sejre ud af tre mulige og det er endda sket uden Ferland Mendy, Eduardo Camavinga, Jude Bellingham og Endrick, men de er alle så småt på vej tilbage.

Således ventes både Camavinga og Endrick at være klar til første opgør efter landskampspausen og det er ude mod Real Sociedad. Her foreligger også muligheden for, at Ferland Mendy er til rådighed, men med franskmandens skadeshistorik in mente vil man sikkert gå mere forsigtigt til værks med at få ham på banen igen.

Der er endnu ikke sat en dato på Jude Bellinghams come back, men han har fortsat ingen tilbagefald efter skulderoperationen og derfor håber Real Madrid, at han kan være klar til El Derbi i spillerunde 7 på Estadio Riyadh Air Metropolitano sidste weekend i september.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #2 af Matamoro
Han bliver vigtig for klubben. En Camavinga i topform skal nok sikre sig en plads i startelleveren. Det betyder nok at Valverde ryger ud på højrekanten.
Jeg tror det her er vores startopstilling når vi møder de stærkeste hold:
Courtois
Trent Militao Huijsen Carreras
Tchouameni Camavinga
Valverde Bellingham Vinicius
Mbappe

10 måneder 3 uger siden #3 af NachoFernández

Matamoro post=187892 skrev: Han bliver vigtig for klubben. En Camavinga i topform skal nok sikre sig en plads i startelleveren. Det betyder nok at Valverde ryger ud på højrekanten.
Jeg tror det her er vores startopstilling når vi møder de stærkeste hold:
Courtois
Trent Militao Huijsen Carreras
Tchouameni Camavinga
Valverde Bellingham Vinicius
Mbappe

​Det var ikke længe at Mastantuono ville brage ind i startopstillingen og sende hele bundet ud på bænken
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #4 af Matamoro
Jeg synes da egentlig også at det er det som et sket. Han har da meget hurtigt fortrængt Rodrygo og Brahim fra højrekanten. Men jeg synes ikke han har været så imponerende. Hans teknik halter ofte. Jeg kan godt se i fidusen i at bruge Valverdes fart på højrekanten når vi nu har Trents præcise stikninger.

10 måneder 3 uger siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg kan rigtig godt lide Camavinga som person. Altså den del vi fans har fået adgang til at se.

Og han så shredded ud sidste sommer før hans lange skade.

Men jeg tror desværre aldrig han får en fast start XI plads i Real Madrid i andet end en kortere periode.

10 måneder 3 uger siden #6 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=187896 skrev: ​Jeg kan rigtig godt lide Camavinga som person. Altså den del vi fans har fået adgang til at se.

Og han så shredded ud sidste sommer før hans lange skade.

Men jeg tror desværre aldrig han får en fast start XI plads i Real Madrid i andet end en kortere periode.

​Men heldigvis har vi heller ikke brug for det lige for tiden, vi har mere brug for spillere der rent niveau mæssigt ligger på kanten til at kunne presse sig ind i en start ellever, men som ikke er helt lige så stabile som de direkte konkurrenter. Hvis hans krop bare kan holde til det meste af en season, så kan vi få rigtig meget ud af ham.

Som jeg ser det så skal han udfylde bredde rollen, som vi igennem tiderne har set et hav af spillere gøre, for eksempel: Cambiasso, Solari, Guti, Arbeloa, Nacho, Asensio etc.

Hvis vi kigger på start 11eren over de kommende 2 season (uden skader til spillerne og uden at tænke i ny-indkøb) så er et godt bud på de 11 spillere der får mest spilletid: Thib, Carvajal, Militao, Huijsen, Carreras, Tchou, Fede, Guler, Bellingham, Vini, Mbappe.
- Lige efter dem ligger der en gruppe (Gruppe 2) af bredde/rotations spillere som er yderst vigtige for holdet og som på mange måder er afgørende for hvor mange titler vi kan spille med om, men som ikke får lige så mange minutter som de første 11, og her passer en sund og rask Camavinga rigtig godt ind: Lunin, Trent, Rudiger, Asencio, Fran, Camavinga, Brahim, Franco, Gonzalo (Note: Går ud fra Rodrygo er historie næste sommer og med Endrick ved vi ikke rigtig hvad det bliver til endnu...resten af truppen har ikke niveauet til gruppe 2)

Så jeg ser det ikke som noget problem at Camavinga ikke bliver en fast mand i start 11eren, problemet er udelukkende om hans krop overhovedet holder til at være en stabil bredde/rotation spiller eller om han de kommende år skal bruge endnu >200 dage på skades listen, for så er han stort set urbugelig. Lad os håbe at han får den ro og tid denne season til at komme sig helt og få styr på kroppen, for uden ham har vi en kritisk svag bredde på midtbanen.

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 10 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

10 måneder 3 uger siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu
DeLaRed

Mit skriv var til den her kommentar:

Matamoro post=187892 skrev: En Camavinga i topform skal nok sikre sig en plads i startelleveren.

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #8 af Taxii89
​Jeg tror mere det bliver Güler, Fede og Tchou, der sætter sig på midtbanen i det scenarie, at alle spiller i topform. Kan ikke se hvem af dem Cama skal slå af. 

10 måneder 3 uger siden #9 af Lars1991
​Tror også Bellingham tager Franco/Brahims plads, og så laver man lidt om taktisk. Xabi er heller ikke gift til én bestemt måde at spille på, det meget dynamisk og flydende. 

Derudover tror jeg Carvajal tag højre-backen i de store kampe i denne sæson. Det ligner Trent lige skal vænne sig til tingene her i Spanien, selvom han selvfølgelig har vist prøver på sit store talent. Carvajal er bare mere solid.

10 måneder 3 uger siden #10 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=187899 skrev: DeLaRed

Mit skriv var til den her kommentar:

Matamoro post=187892 skrev: En Camavinga i topform skal nok sikre sig en plads i startelleveren.

​Sorry, jeg misforstod.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum