Sexvideo-offer tilgiver Raúl Asencio
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Raúl Asencio har fortsat en retssag hængende over hovedet vedrørende den famøse video-sag, hvor han er anklaget for at have delt en sex-video af en mindreårig have sex med en tidligere Real Madrid-spiller.
Den spanske forsvarsspiller har tidligere været ude og undskylde for sin handling, hvilket er sket både offentligt og i et brev til de berørte, hvor han blandt andet skriver:
- Jeg erkender, at jeg begik en fejl og jeg vil gerne undskylde udtrykkeligt og ubetinget.
Den undskyldning er nu blevet accepteret af en af sagens parter, en nu 18-årig kvinde, som også optræder i videoen. Det sker i et brev til sagens dommer:
- Jeg accepterer undskyldningen, som er kommet af egen fri vilje og jeg vil gerne udtrykke min tilgivelse. Jeg ønsker ikke, at han bliver straffet retsligt.
Denne tilgivelse vurderes vigtig i forhold til sagen og strafudmålingen, idet Raúl Asencio måske kan frifindes eller ”nøjes” med en bødestraf.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mister Zizou
- Junior bruger
-
Er der nogen, der er villige til at kommentere på den sætning eller skal jeg blæse ud med 100 km/t?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen