Lægestab advarer Xabi Alonso: Giv Militao pause nu
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Efter to alvorlige korsbåndsskader bliver der i denne sæson holdt ekstra øje med Eder Militao og derfor er Real Madrids lægestab også allerede nu ude med en advarsel til Xabi Alonso.
Man anbefaler nemlig, at den brasilianske forsvarer får en pause nu og det sker på et mildest talt uheldigt tidspunkt, hvor Rüdiger er ude i tre måneder, mens man også er udfordret på højrebacken, hvor Trent må holde pause i 6-8 uger.
Herudover afventer Real Madrid fortsat den endelige afgørelse i forhold til en eventuel karantæne til Dean Huijsen, og her håber man at appel-komitéen vil omgøre dommerforbundets korrupte afgørelse om karantæne, selv om man i samme ombæring erkender, at dommer Gil Manzano begik en fejl.
Derfor kan man blive tvunget til at bruge Militao i weekendens opgør mod Espanyol, men han forventes efterfølgende at få pause i udekampen mod Levante.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Det giver naturligvis god mening, men er der mon hold i at nogen har advaret Xabi. Er der overhovedet behov for at advare ham - mon ikke han selv er klar over man skal passe på en spiller i den situation. Har svært ved at tro, at nogen i staben har været ude og sige dette offentligt, eller endda bekræfte dette.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg ville nok spille Militao næste gang og så kan han få pause kampen efter. Så kan Alaba eller Asencio også få to potentielt fulde kampe i streg, hvilket heller ikke er dumt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024