Truppen mod Juventus, Champions League, 3. spillerunde

9 måneder 6 dage siden #37 af mohbar

mohbar post=188876 skrev: ​hvor havde det været godt hvis der udover Arda havde været en pasningssikkwr spiller mere

​det blev så stolpen ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 6 dage siden #38 af nono

DeLaRed post=188877 skrev: Lidt vildt at forummet er ude i at det er Trent der skal redde det hele…han har indtil sin skade været en af truppens absolut dårligste spillere…hvorfor ikke så også smide Endrick ind i den pulje ;-)

​Der er da ingen der skriver at Trent skal redde noget? Vi plæderer netop for et system uden backs så vi slipper for at se på ham og Careras. 

Godt lavet Vini!

9 måneder 6 dage siden #39 af DeLaRed
Bellingham i feltet igen :)

Donde está la biblioteca?

9 måneder 6 dage siden #40 af -#7-
​Hvor har man dog også savnet at se Bellingham score. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 6 dage siden #41 af DeLaRed

nono post=188882 skrev:

DeLaRed post=188877 skrev: Lidt vildt at forummet er ude i at det er Trent der skal redde det hele…han har indtil sin skade været en af truppens absolut dårligste spillere…hvorfor ikke så også smide Endrick ind i den pulje ;-)

​Der er da ingen der skriver at Trent skal redde noget? Vi plæderer netop for et system uden backs så vi slipper for at se på ham og Careras. 

Godt lavet Vini!

​øhhh…du skriver “…Trent ville også kunne spille længere fremme…” 

hvordan har jeg misforstået den? ;-)

9 måneder 6 dage siden #42 af nono

DeLaRed post=188885 skrev:

nono post=188882 skrev:

Godt lavet Vini!

​Find lige det sted i det citat, hvor jeg skriver at han skal redde det hele :) Jeg nævnte ham egentlig kun fordi jeg gættede på at der ville være mange som synes at det er en fuldstændig vanvittig tanke at afskrive en spiller, som i flere år har været en af de mest eftertragtede spillere i verden. For min skyld kan han tage tilbage til Liverpool imorgen.

9 måneder 6 dage siden #43 af Ramos4
Det er som om, når vi kommer foran i kampe så begynder vi at spille alt for direkte. Det er jo fint hvis pladsen er der, men ellers er det jo netop NU vi skal køre bolden rundt omkring feltet og lade Juve løbe. Kontrollér kampen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

9 måneder 6 dage siden #44 af DeLaRed

nono post=188886 skrev:

DeLaRed post=188885 skrev:

nono post=188882 skrev:

Godt lavet Vini!

​Find lige det sted i det citat, hvor jeg skriver at han skal redde det hele :) Jeg nævnte ham egentlig kun fordi jeg gættede på at der ville være mange som synes at det er en fuldstændig vanvittig tanke at afskrive en spiller, som i flere år har været en af de mest eftertragtede spillere i verden. For min skyld kan han tage tilbage til Liverpool imorgen.

​Det er sandt, men imo stadig vanvittigt overhovedet at nævne at han skal spille fremfor en række andre spillere vi har i truppen…f.eks hvis begge spillere var 100% så er Dani stadig klart at foretrække, men kan også spille med Fede som Wing back hvis man vælger en 3-mands bagkæde, og Trebt har på intet tidspunkt de seneste 6 måneder vist at han kan give holdet mere end Carreras og for den dags skyld Fran. Så overhovedet st nævne ham som en mulig løsning før han har bevist sig selv over flere måneder er at strække den lidt!

Er derudover helt enig i at det er skuffende at Xavi ikke havde bollerne til at spille med en 3-mands bagkæde da seasonen startede, tror det havde kunne være en bedre (og mere underholdene) løsning!

Følgende bruger(e) sagde tak: nono

9 måneder 6 dage siden #45 af Matamoro
Der er sgu blevet temmeligt tamt herinde. Vini sætter 3-4 mand og det bliver nærmest ikke bemærket.

9 måneder 6 dage siden #46 af Ramos4
Må bare sige igen, at vi spiller alt for direkte. Vi er foran. Lad nu bare bolden gøre arbejdet.

Vi sætter bolden ALT for meget på spil.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

9 måneder 6 dage siden #47 af Ramos4
Og igen. Jeg kan sige det tredje gang også.

Jøsses.

9 måneder 6 dage siden #48 af DeLaRed
Asencio, Asencio, Asencio!!! Ærgeligt hvis det blir en skade til ham, men hvilken fantastisk kamp fra havs side idag!

Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Ramos4

Leveret af Kunena Forum