Truppen imod Barcelona, LaLiga, 10. spillerunde

9 måneder 3 dage siden #1 af Benzeron
Xabi Alonso har i dag...

Xabi Alonso har i dag udtaget sin trup til søndagens Clásico, og det er den hidtil mest komplette af slagsen i sæsonen.

Det er nemlig kun Antonio Rüdiger og David Alaba, der er ude med skader. Raúl Asencio er altså klar igen, selvom han måtte udgå af Juventus-kampen, og det samme gælder Dani Carvajal, Trent Alexander-Arnold, Dean Huijsen og Dani Ceballos.

Truppen imod Barcelona:
Målmænd: Courtois, Lunin, Sergio Mestre.
Forsvar: Carvajal, Militão, Trent, Asencio, Carreras, Fran García, Mendy, Huijsen.
Midtbane: Bellingham, Camavinga, Valverde, Tchouaméni, Arda Güler, Ceballos.
Angreb: Vinícius, Endrick, Mbappé, Rodrygo, Gonzalo, Brahim, Mastantuono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 dage siden #2 af Ramos4
Som jeg husker det stod den 0-0 ved pausen sidste år, efter at vi havde haft en del store chancer og specielt Mbappé var løbet offside utallige gange.

Barcas hold sidste år var en del bedre end det jeg ser lige nu. Vi har forhåbentlig også lært lidt på lektien ift. offsides og er et bedre sted rent spillemæssigt end sidste sæson.

Det bør simpelthen kunne lade sig gøre at vinde i morgen. Jeg tillader mig endda at være optimist.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 9 måneder 3 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold, WhiteHope

9 måneder 3 dage siden #3 af Madrid777
Der begynder så småt at sive lidt ud rundt omkring om, at Fede Valverde muligvis starter på højrekanten i morgen. Hvordan har folk det med det? Han har jo før brilleret på den plads
Sidste redigering: 9 måneder 3 dage siden ved Madrid777.

9 måneder 3 dage siden #4 af Ramos4

Madrid777 post=188939 skrev: Der begynder så småt at sive lidt ud rundt omkring om, at Fede Valverde muligvis starter på højrekanten i morgen. Hvordan har folk det med det? Han har jo før brilleret på den plads

​Har svært ved at tro på at Trent eller Carvajal starter.

Edit: Men kan godt lide idéen egentlig. Kan godt lide kontrol på midten i form af Güler og Jude. Valverdes energi passer godt til at spille bredt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 9 måneder 3 dage siden ved Ramos4.

9 måneder 3 dage siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid777 post=188939 skrev: Der begynder så småt at sive lidt ud rundt omkring om, at Fede Valverde muligvis starter på højrekanten i morgen. Hvordan har folk det med det? Han har jo før brilleret på den plads

Jeg tror der må menes højre backen.

Fordi pressen har endnu ikke haft held med at få en rotte til at sladre fra Alonsos omklædningsrum. De har haft utrolig svært ved at ramme hans startopstillinger indtil for nyligt hvor han gik over til hvad der ligner en Gala 11 som virker til at inkludere Güler på midten og Mastantuono på højre wing.

9 måneder 3 dage siden #6 af Hamid8210
Yamal med endnu en stikpille på insta

9 måneder 2 dage siden #7 af Matamoro
Det værste er at Barca ender med at triumfere. De kører os over fordi Xabi tror at muskler vinder over teknik. Tchouameni og Camavinga bliver helt udstillet. Bellingham og Guler kan ikke hjælpe dem. De er gode til at skabe chancer men de er ikke spilstyrende. Vi har kun en chance og det er hvis Ceballos starter inde og han spiller sit livs kamp.

Sidste redigering: 9 måneder 2 dage siden ved Matamoro.

Leveret af Kunena Forum