El Larguero: Vinícius har ingen relation til Xabi Alonso

9 måneder 10 timer siden #1 af Administrationen
Rygterne om Vinícius´ påståede ønske...

Rygterne om Vinícius´ påståede ønske om at komme væk fra Real Madrid skal tages meget alvorligt, hvis man skal tro journalisterne på El Larguero, som i går vendte sagen om brasilianerens opførsel i forbindelse med udskiftningen af ham i El Clásico.

Her sagde Tonio García følgende:

- Vinícius er meget skuffet og han har ingen relation til Xabi Alonso, der er ingen dialog mellem dem. Vinícius´ skuffelse skyldes ikke i går (i søndags, red.), den går tilbage til VM for klubhold til kampen mod Paris SG. Brasilianerens skuffelse var så stor, at han bad sine repræsentanter om at komme væk i løbet af sommeren, hvis ikke situationen ændrede sig.

Tonio García fulgte historien op med følgende:

- Vinícius´ gav sine repræsentanter opgaven i den sidste uge af transfervinduet, men der var ingen tilbud, hverken fra Saudi Arabien eller fra nogen anden klub. Lige nu tænker Vinícius, at hvis ikke hans relation til Xabi Alonso ændrer sig, vil han ikke forlænge kontrakten. Han mener, at Xabi Alonso mangler tillid til ham. Han er den aktuelle The Best og han synes, at han bør spille mere. Han ser sig selv som en leder, som burde have spillet hele kampen.

Vinícius har kontrakt med Real Madrid frem til sommeren 2027 og derfor kan den kommende sommer blive Real Madrids sidste mulighed for at få penge for ham, hvis han ikke skal skifte på en fri transfer.

Brasilianeren har i denne sæson spillet tre kampe fra start til slut ud af 13 mulige, mens han er blevet udskiftet i syv og altså indskiftet i tre kampe. I de 13 kampe er det blevet til fem mål og fire assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 10 timer siden #2 af Ramos4
Jamen hvis han vil være 100% sikker på at spille samtlige minutter, så skift da bare klub.

Nu skal man tage alle rygter med et gran salt, men jeg kan ikke lide hvad jeg læser her.

Så er det jo bare på tide af vores veje skilles.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

9 måneder 9 timer siden #3 af mohbar
Har altid synes godt om Vini og ​det vil være ret vemodigt at skille sig af med Vini. Men slet slet ikke på højde med at miste Cristiano. Synes han har været ret afgørende men der går stadig en nerve eller to og spærrer for hans mentalitet.

Det virker ret åbenlyst at han bare ikke vil affinde sig med en plads lige under Mbappe (=> Går ofte selv og brænder utallige chancer som burde spilles til en helt fri Mbappe, Guler, Jude etc.).

Måske det ligefrem vil være en gevinst at skille sig af med ham eftersom vi bør kunne få lidt over 1 mia. kr for ham

9 måneder 9 timer siden #4 af Lars1991
​Jeg tror helt sikkert der er en sandhed i dette. Jeg tror ikke man siger "jeg rejser, det er bedst hvis jeg rejser", hvis det ikke er en tanke der lå og ulmede allerede. 

Hvis han ikke kan acceptere at han ikke er urørlig på holdet mere, og ikke vil vise at han er det med sine præstationer på banen (selvom de ellers bliver bedre og bedre), jamen så har jeg ingen problem med at han smutter. Der er andre afgange, der har gjort mere ondt end denne ville.

Jeg håber dog stadig de kan løse det intern og Vini kan acceptere sin rolle. Vi skal nok løse det med dem vi har siddende på bænken (Rodrygo, Brahim, Franco, GG, Endrick), men Vini er trods alt stadig den bedste af dem, så det idealle ville være at han kunne acceptere at han er røget en tand ned i hiearkiet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

9 måneder 9 timer siden #5 af Fondo_Sur
Så skulle han bare spille under Guardiolas nuværende Man City. Spillere bliver roteret hele tiden, og man er ikke sikker på sin plads medmindre, man er Haaland og banker flere mål ind i hver kamp.

Vi kan ikke helt stole på artiklen her, men der må være noget rigtigt i det, som @Lars1991 også nævnte. Man flipper ikke bare sådan ud, hvis ikke der har været en frustration inden i. Det er alligevel overraskende, hvor barnlig han virker til at være.

Han er bestemt en helt unik spiller, der kan afgøre en tæt kamp på et sekund. Men et stærkt kollektiv kan udrette mindst ligeså meget. Apropos Alfredo De Stefano citater i spillertunellen…

Kæmpe selvmål, hvis han ønsker at skifte. Han har haft det som blommen i et æg siden han kom til med bøjler og uden evne til at skyde på mål.
Sidste redigering: 9 måneder 9 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, schreiber77

9 måneder 7 timer siden #6 af -#7-
Hvis ikke Saudi Arabien, hvor så? På det europæiske marked har jeg faktisk ærligt talt svært ved at se hvilken klub der ville tage ham, og have råd til ham. Chelsea måske? City tror jeg ikke på med Guardiola som træner. PSG havde man måske nævnt tidligere, men Vinicius slår mig bestemt ikke som en Luis Enrique spiller, så skulle det da blot være for at “hævne” Mbappe. 

DC19

9 måneder 4 timer siden #7 af Real HWL
​Jeg mister alt for en spiller når han opføre sig på den måde. Hvad fanden er det for en opførsel,  han sætter sig selv over holdet. Hysteriske kælling!! Farvel og tak til ham. Håber han har spillet sin sidste Real Madrid kamp...

8 måneder 4 uger siden #8 af Bismo
Han skal bare væk. Håber fansene pifter ham ud af banen næste gang han spiller. Total idiot. Jeg har langt mere sympati for Xabi end Vini.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 måneder 4 uger siden #9 af Ramos4
Vini har undskyldt på sociale medier og til dagens træning.

Kan vi tilgive ham eller er han stadig en idiot der skal ud?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 4 uger siden #10 af Fondo_Sur

Ramos4 post=189080 skrev: Vini har undskyldt på sociale medier og til dagens træning.

Kan vi tilgive ham eller er han stadig en idiot der skal ud?

​Han er stadig en idiot, fordi han ikke nævnte ‘træneren’ i sin undskyldning. Det er for helvede først og fremmest ham, der skal undskyldes til. Endnu et selvmål…

8 måneder 4 uger siden #11 af Siempre Madrid
​Han er tilgivet herfra, men det kommer naturligvis med den forventning, at han nu går forrest og viser sin passion for Real Madrid med præstationer på banen og ikke alt muligt udenoms-pis, som ikke gavner nogen eller noget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

8 måneder 4 uger siden #12 af Kasillas
Det skal indskydes at Alonso har en anden tilgang hvad angår relation til spillerne. Som jeg har forstået det, plejede Ancelotti at dyrke et venskabsagtige forhold til spillerne. Alonso er en helt anden type i den kontekst, hvor han bevidst er mere fjernt og udelukkende observerer og udplukker spillere baseret på formen, taktik etc. etc.

Derfor tror jeg der er en vis sandhed i, at Vinicius har mindre relation til Alonso i modsætning til Ancelotti. Men det gælder også for andre spillere.

Jeg ser det også som et kæmpe selvmål at forlade Real Madrid. Han er (næsten) fast spiller på et Real Madrid hold, der har Mbappe. Og selv med Mbappe på holdet spiller Vinicius fortsat på sin foretrukne position på venstrekanten. Han er endda i verdens ubetinget største klub i et land, han allerede kender sproget. Dét eneste minus er, at Mbappe er en bedre målskyder og formentligt vil overstråle Vinicius og vinde Ballon D'or, hvis Real Madrid klarer sig godt i Europa.

Og jeg må side at madridista.dk, og specielt dets debatfora, er blevet en dårligere hjemmeside med de reklamer, der hele tiden overlapper hele skærmen. Tilsigtet eller utilsigtet. Og man får mindre lyst til at følge og skrive her. Det må man selv om. :-/

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum