El Larguero: Vinícius har ingen relation til Xabi Alonso

8 måneder 4 uger siden #13 af Ramos4
Lidt suspekt at Vini ikke nævner træneren i sin officielle undskyldning. Det er fandme uheldigt. Forhåbentlig ikke med vilje.

Rygterne mener at vide, at han undskyldte til træner-teamet til træning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 4 uger siden #14 af -#7-
​Mario Cortegana fra The Athletic skriver jo også at flere af de rutinerede spillere i truppen er noget fortørnet over at den kolossale frihed de nød under Ancelotti, er indskrænket ganske betragteligt under Alonso. Man kan jo kun gisne om hvem disse såkaldte rutinerede spillere er, men som Lars ganske interessant nævner, så råber man ikke at man også bare kan skride, i kampens hede, hvis tanken ikke allerede har rumsteret, så mon ikke et sikkert bud er at Vinicius er en af disse rutinerede spillere. 

Det føles som om der er et eller andet der ulmer på de indre linjer i Real Madrid i de her tider. Jeg tror ikke der skal mange nederlag til, før der kommer en intern magtkamp mellem visse spillere og Alonso. 

DC19
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 4 uger siden #15 af Ramos4
Ancelotti har efterladt en gruppe børnehavebørn åbenbart. De er blevet pyldret alt for meget om.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu, NickyMad

8 måneder 4 uger siden #16 af Bismo
Ja der skal renses ud. Desværre. Vini skal i hvert fald væk til sommer.

8 måneder 4 uger siden #17 af NickyMad
Spillernes omgangskreds er også toxic ad helvedes til nu om dage. I Vinis Netflix dokumentar sidder han med sine tætteste venner rundt om bordet, hvor flere af dem begynder at argumentere for Vini bør være anfører og han har fortjent det. Her er det Vini og en anden, der dæmper lidt for snakken og siger der er en praksis for hvordan den slags gøres i Real.
Det er i en dokumentar, gad vide hvordan de hyper ham op bagom lukkede døre. Tilsvarende med Mbappes far der også kom med en udtalelse ift. defensivt arbejde.
Den slags er der helt sikkert masser af, desværre. Der kommer intet konstruktivt kritik internt fra i spillernes egne lejre, det er helt sikkert, tværtimod

Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

8 måneder 4 uger siden #18 af Ramos4
Vildt at spillere aldrig lærer af historien.

Real Madrid er verdens største klub. Du spiller der! Imponerende at så mange spillere er villige til at sætte det over styr pga. fnidder over løn, kontraktforhold eller status.

Der er kun én vej, hvis du bliver hældt ud af klubben - og det er nedad. Den eneste vej i din karriere efter Madrid er ned. Men før du når at indse det, er det allerede for sent. Perez gider ikke utaknemmelige spillere.

Spørg bare Özil, Di Maria og Ramos.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 4 uger siden #19 af Matamoro
Alle jer Vini-hadere. Hvad gør I når Vinicius afgør kampe for klubben? Sidder I så bare og surmuler. Det skulle ikke undre mig. 😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Kialpe

8 måneder 4 uger siden #20 af NachoFernández

Matamoro post=189099 skrev: Alle jer Vini-hadere. Hvad gør I når Vinicius afgør kampe for klubben? Sidder I så bare og surmuler. Det skulle ikke undre mig. 😂

​Godt nok en underlig kommentar… Forstår du slet ikke pointen? 

Græder du da når Güler shiner? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, Dragam

8 måneder 4 uger siden #21 af Matamoro
Jeg har ikke noget i mod Guler. Jeg var bare meget skeptisk i starten fordi han hele tiden floppede i de store kampe. Noget han ikke helt har lagt fra sig endnu, men han har da klart spillet sig ind i startopstillingen. Men jer Vini-hadere forspilder jo aldrig en mulighed for at ønske jer Vini smidt ud af klubben. Det synes jeg er underligt når han har været helt afgørende i de senere års succes.
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved Matamoro.

8 måneder 4 uger siden #22 af Real HWL

Matamoro post=189099 skrev: Alle jer Vini-hadere. Hvad gør I når Vinicius afgør kampe for klubben? Sidder I så bare og surmuler. Det skulle ikke undre mig. 😂

Jeg har altid forsvaret Vini, men efter den opførsel han udviste i lørdags er det slut. Jeg er blevet Vini hader. Han er død for mig, og jeg vil skide ham et langt stykke. Men jeg jubler altid når Real Madrid score. Vi har endelig fået en træner med et koncept og et system. Det skal de forkælede små drenge ikke ødelægge. De spiller så mange kampe efterhånden, så selvfølgelig skal der roteres og skiftes ud i løbet af kampene. Ancelotti var en hygge onkel der spillede med de samme spillere konstant, og hvad ente det med. At de blev kørt trætte. I dag skal du have en bred trup hvor alle skal bruges. Så kan du ikke have en hysterisk kælling som Vini med sin egen agenda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Bogelund

8 måneder 4 uger siden #23 af Siempre Madrid
​Jeg er nok mere blød i det. Jeg vælger at tro, at han lærer af episoden og forstår, at han ikke kan gå ud og undskylde for det, hvis han efterfølgende gør noget lignende.

Han skal fortsætte med at arbejde videre ud fra den bedste start i karrieren for ham spillemæssigt på banen og så skal han lære at glæde sig over de minutter, han spiller for holdet, frem for at fokusere på de minutter, hvor han ikke spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

8 måneder 4 uger siden #24 af mohbar
​Har altid syntes godt om Vini og synes helt klart han bør få en chance mere i Real.
MEN det er dog ret bekymrende at han skriver en offentlig undskyldning uden at nævne træneren som hans brok var vendt direkte imod. For jeg kan ikke  Det synes jeg vidner om at han ikke helt har lagt det bag sig og stadig bærer nag til Alonso. Jeg håber at han lægger disse stjernenykker bag sig, for hvis han ikke gør det så er det forhåbentlig kun en vej og det er ud af real.

Så skulle han evt. levere en god præstation næste kamp (kommer han på banen) så er det igen "Viiniiiii" men Der er ingen hellige køer i Real og det har vi i den grad set bl.a. med Ronaldo. der er real heldigvis helt fjern fra Barca der altid laver en ren bendover overfor deres stjerner
Sidste redigering: 8 måneder 4 uger siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum