Officiel undskyldning fra Vinícius
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vinícius har i dag fulgt op på sin undskyldning til holdkammerater og trænerstab ved at udsende en officiel undskyldning for sin opførsel i søndagens El Clásico.
Han skriver:
- I dag vil jeg gerne undskylde for min reaktion over at blive udskiftet i El Clásico over for alle Madridistas.
Ligesom jeg har gjort under dagens træning, vil jeg gerne undskylde igen over for mine holdkammerater, min klub og min præsident.
Nogle gange løber passionen af med mig, fordi jeg altid ønsker at vinde og hjælpe mit hold. Min vinder-mentalitet er født af den kærlighed, som jeg føler til denne klub og alt hvad den repræsenterer.
Jeg lover at fortsætte med at kæmpe hvert sekund for Real Madrids bedste, sådan som jeg har gjort fra første dag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der var flere af os, der havde forudset at det ville ske, allerede fra Xabi blev nævnt som alternativ til Carlo. De går fra at være bedste venner med Don Carlo, som mere eller mindre tillader dem at spille som de vil, til en langt mere struktureret træner som stiller mange krav til dem. Kan forestille mig at utilfredsheden er størst blandt de offensive, som nu bliver sat til at arbejde mere defensivt.mohbar post=189090 skrev: iøvrigt går der massive rygter om at en delbaf spillerne er stærkt utilfreds med trænerens taktiske oplæg. Hvis detver sandt så håber jeg at Alonso laver en Mourinho og rydder godt og grundigt op i truppen.
jeg tror ihvertfald vi kan udelukke flg som værende en del af modstanden: Mbappe, Guler, Garcia og Diaz. Mbappe far det som en hvidhaj i stillehavet, Arda er en af de første på holdkortet fordi han gør det Alondo præcis vil have, Garcia er før Endrick, og Diaz virker tilvat være glad for at være foran Rodrygo..Bismo post=189091 skrev:
Der var flere af os, der havde forudset at det ville ske, allerede fra Xabi blev nævnt som alternativ til Carlo. De går fra at være bedste venner med Don Carlo, som mere eller mindre tillader dem at spille som de vil, til en langt mere struktureret træner som stiller mange krav til dem. Kan forestille mig at utilfredsheden er størst blandt de offensive, som nu bliver sat til at arbejde mere defensivt.mohbar post=189090 skrev: iøvrigt går der massive rygter om at en delbaf spillerne er stærkt utilfreds med trænerens taktiske oplæg. Hvis detver sandt så håber jeg at Alonso laver en Mourinho og rydder godt og grundigt op i truppen.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men vender resultaterne en dag, så får vi se hvem der stikker ansigtet frem og begynder at mugge.
Det er klart at spillerne er sure, efter de har måtte gøre hvad det passede dem under Ancelotti.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Hvorfor tænker du Fran Garcia? Fordi han ikke har spillet?Estadio Santiago Bernabéu post=189108 skrev: Gætter på Vini, Rodrygo, Endrick, Fran Garcia, Lunin og måske måske måske Valverde selvom det er svært at se ham have en negativ følelse for klubben.
Den dreng er bomstærk og måske i den bedste fysiske forfatning overhovedet og arbejder aldrig en hvis del ud af bukserne. Så længe har han heller ikke været på 1. holdet. Så ville tænke han er en kæmpe arbejdshest. Men ja, han rør aldrig banen og er blevet sat helt til vægs af Carreras så måske han er utilfreds.
Valverde kunne det godt være da han er født ind i den anden kultur selvom det også er sjovt med det engagement han har.
Det er lidt spændende at tænke på hvem der er lidt til den dovne side og ikke accepterer den nye retning.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
NachoFernández post=189111 skrev:
Hvorfor tænker du Fran Garcia? Fordi han ikke har spillet?Estadio Santiago Bernabéu post=189108 skrev: Gætter på Vini, Rodrygo, Endrick, Fran Garcia, Lunin og måske måske måske Valverde selvom det er svært at se ham have en negativ følelse for klubben.
Den dreng er bomstærk og måske i den bedste fysiske forfatning overhovedet og arbejder aldrig en hvis del ud af bukserne. Så længe har han heller ikke været på 1. holdet. Så ville tænke han er en kæmpe arbejdshest. Men ja, han rør aldrig banen og er blevet sat helt til vægs af Carreras så måske han er utilfreds.
Valverde kunne det godt være da han er født ind i den anden kultur selvom det også er sjovt med det engagement han har.
Det er lidt spændende at tænke på hvem der er lidt til den dovne side og ikke accepterer den nye retning.
Ja præcis. Han er en af de spillere, der har fået en markant anden (læs: mindre) rolle i denne sæson. Hvilket naturligvis kan være pga Carreras og ikke pga Alonso men det er ikke sikkert at Fran Garcia er helt tilfreds med -Alonso. Det er mit gæt.