Ancelotti er førstevalg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Med José Mourinho på vej ud af Real Madrid, er Florentino Pérez og den sportslige ledelse i gang med at kigge på alternativer og her fremstår italienske Carlo Ancelotti som storfavorit.
Han har i lang tid været en af Real Madrid-præsidentens foretrukne træner-emner og Ancelotti selv har det heller ikke på nogen måde afvist Real Madrids tilnærmelser i den senere tid.
Carlo Ancelotti har dog fortsat et år tilbage af sin kontrakt, som automatisk bliver forlænget med yderligere et år, hvis han formår at bringe Paris SG ind på en af de tre første pladser i den franske Ligue 1, hvilket allerede er sikret og i den kommende weekend kan hovedstadsholdet så også blive franske mestre, hvis de slår Valenciennes.
Ancelotti har ikke nogen frikøbs-klausul i sin kontrakt, hvilket vil sige at man skal nå til enighed med PSG-præsident, Nasser Al-Khelaifi, som ikke har det bedste forhold til italieneren, som allerede i december ville fyre træneren efter 2-1 nederlaget til Nice, men det fik spillertruppen angiveligt forpurret, men Ancelotti har ikke glemt den sag og det menes, at han allerede i sidste uge bad om at blive løst fra sin kontrakt efter sæsonen.
Og Carlo Ancelotti vil med garanti give Real Madrid en helt anden profil end José Mourinho, som aldrig har været bleg for at opsøge konflikterne, hvilket har givet ham en del fjender i det spanske.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er godt tilfreds. Og jeg siger det med største overbevisning, fordi jeg er 98,7 procent sikker på, at han bliver Real Madrids næste træner, mens Mourinho vender snuden mod Chelsea.
Med træneren på plads gælder det Raúls hjemkost! Han SKAL bare hjem og være Ancelottis assistent. Det kan ikke være anderledes. Al respekt til Karanka. Han har gjort et forrygende stykke arbejde. Men der er brug for en RIGTIG Madridista. Og ingen kender og forstår klubben bedre end Raúl. Alternativet kunne være Zidane - og skulle det være en udefrakommende - så Maldini. Men Raúl er ønsket. Det åbenlyse valg.
Så må Pérez ligeledes gøre op med sig selv, om han skal ophæve den 'manager'-stilling som Mourinho har og finde en sportsdirektør. Bare alle andre end Valdano. Det kunne måske være en som Zidane eller Maldini. En der kan være bindeled mellem truppen og ledelsen, assistere Ancelotti og ikke mindst José Ángel Sánchez. Jeg ville ønske, at Hierro kunne vende tilbage i en sådan stilling, men så længe Pérez er præsident, så kommer det ikke til at ske.
Sidst men ikke mindst, gælder det ellers projekt Bale!
Der er dog to ting der kan forhindre Mourinhos skifte til Chelsea. For det første, så ønsker Real Madrid, at Mourinho selv skal sige op. I så fald, skal Mourinho betale kompenstation til klubben. Omvendt ønsker Mourinho, at klubben fyrer ham, så klubben skal betale kompenstation til ham. Jeg er dog sikker på, at de nok skal opnå en aftale i forhold til dette. Så skulle Mourinho være træt af, at Abramovich har taget kontakt til Pellegrinis lejr. Men det er nok en mindre detalje.
Lur mig om det hele ikke går op i sidste ende.
Jeg håber også det var svar til dig, pm. Real Madrid og Mourinho har en aftale om kompenstation, men ikke en frikøbsklausul. Den aftale blev angiveligt lavet allerede tilbage ved årsskiftet.
Jeg synes klart at mange herinde overser en træner, som er ekstemt vellidt i øjeblikket, og som virkelig høster frugterne på et længere varende opbygget mandskab, samt koncept omkring spillestil: JUPP HEYNCKES
Hvorfor skulle han netop nu ikke gå ned og gøre Real til verdens bedste hold?
Reals trup sammenlignet med Bayerns er nogenlunde ens, og Real tør samtidig godt spenderer nogle øre på de spillere Heynckes måske har brug for, hvis han kommer til Real.
Bayern spiller verdens bedste bold lige pt. efter min overbevisning, og med Guardiola efter sommer, bliver dette så ændret? Ergo, Real kan altså sagtens slå dem af tronen.
Samtidig har Heynckes styr på egoerne i Bayern, som Robben, Ribery osv. Hvorfor skulle han så ikke kunne klare Reals?
Jeg vil blive overlykkelig for Heynckes i Real. Mange af vores spillere rammer også deres bedste år snart. Specielt Cristiano, hvis ikke allerede han har dem!
Kom kom kom Heynckes!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
LasseRMD skrev: Som skrevet i en tidligere debat:
Jeg synes klart at mange herinde overser en træner, som er ekstemt vellidt i øjeblikket, og som virkelig høster frugterne på et længere varende opbygget mandskab, samt koncept omkring spillestil: JUPP HEYNCKES
Reals trup sammenlignet med Bayerns er nogenlunde ens, og Real tør samtidig godt spenderer nogle øre på de spillere Heynckes måske har brug for, hvis han kommer til Real.
Bayern spiller verdens bedste bold lige pt. efter min overbevisning, og med Guardiola efter sommer, bliver dette så ændret? Ergo, Real kan altså sagtens slå dem af tronen.
Samtidig har Heynckes styr på egoerne i Bayern, som Robben, Ribery osv. Hvorfor skulle han så ikke kunne klare Reals?
Jeg vil blive overlykkelig for Heynckes i Real. Mange af vores spillere rammer også deres bedste år snart. Specielt Cristiano, hvis ikke allerede han har dem!
Kom kom kom Heynckes!
Al ære og respekt for hvad Heynckes har opnået i Bayern, men han havde ikke styr på tropperne eller noget andet i Real Madrid for 15 år siden og jeg tvivler på at han kan få det denne gang heller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- PMO
- Gæst
-
LasseRMD skrev: Som skrevet i en tidligere debat:
Kom kom kom Heynckes!
Fordi Jupp Heynckes stopper sin karriere efter denne sæson.
www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/heync...r-nu-om-karrierestop
Øv..