Officielt: Endrick udlejes til Lyon

7 måneder 3 dage siden #13 af Matamoro
Vi får se. Hvis Real Madrid vinder titler med bare én af de nævnte spillere som profiler eller for den sags skyld bare en del af startopstillingen, så har du ret og jeg er i så fald helt galt på den.

Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 dage siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
​Alene det at du er gået fra at skrive dine overdrevne ‘løgne’ som om det var fakta og almen viden til at du er gået over til en “Vi må se hvad der sker” synes jeg er en kæmpe sejr for debatten og giver dig 1 + point i min bog.

7 måneder 3 dage siden #15 af Matamoro
Det virker sgu lidt hysterisk at du kan hidse dig så meget op. Men det må du selv om. Jeg lyver ikke om nogle af de nævnte spillere fordi det ville forudsætte at jeg allerede kendte sandheden om deres fremtid. Det gør jeg selvsagt ikke når jeg kommer med en forudsigelse. Det ligger i betydningen af verbet: at forudsige, at jeg netop ikke ved, men kommer med et mere eller mindre kvalificeret gæt. Jeg tror bare at vi stopper den her. Ingen grund til at spolere din julefred 😂

Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Matamoro.

7 måneder 3 dage siden #16 af Estadio Santiago Bernabéu
Ja den er god med dig ;)

Matamoro post=191295 skrev: Man burde give Juni Calafat en fyreseddel. Det er efterhånden mange år siden at nogle af hans hypede talenter har kunnet klare opgaven når det kommer til stykket. Vi kunne have en stamme på holdet med spanske landsholdspillere som Zubimendi, Merino, Oyarzabal. I stedet hænger vi på overvurderede ungdomsspillere som Endrick, Mastantuono og Guler.
Det er ikke Real Madrid værdigt.

Det er i det hele taget klubbens store problem:Virkelig dårlig strategisk ledelse. Man har nogle spillere som har høj international klasse og så har man nogle overhypede talenter der ikke har niveauet. Desuden har man nogle mere eller mindre fodboldinvalide spillere. Der er ingen balance på det hold. 

Spillere som Fran, Gonzalo, Ceballos, Mendy, Guler, Mastantuono, Brahim, Endrick har aldrig været topspillere og bliver det aldrig. 

Folk er trætte af Vini, Rodrygo, Bellingham og Valverde. Det er helt fair fordi de har længe ikke leveret, men det er også en del af forklaringen at de ikke bliver konkurrenceudsat på holdet. Der er ingen til at presse dem.

Find fem fejl

7 måneder 2 dage siden #17 af Ramos4
Tænker ikke der findes mange bedre scouts end den gode Juni Calafat.

Problemet ligger, som så ofte, hos ledelsen.

Juni har 100% anbefalet både Endrick og Estevao. Måske har han talt varmere om Endrick, who knows - men i sidste ende er det jo Perez der har valgt at hente en central angriber selvom han regnede kraftigt med at Mbappé var på vej.

Estevao havde selvfølgelig givet mere mening. Men nu har man så hentet Franco til højrekanten i stedet.

Problemet er vel, at man ikke får suppleret truppen ordentligt med nogle gode (gerne spanske) breddespillere. The Zubimendis of the world.

Man er gået fra Zidanes y Pavones i første Galactico-tid til Mbappés y Endricks i Galacticos 2.0 æraen. Store stjerner og unge talenter - dengang af egen avl - nu fra Sydamerika krydret med resten af verden.

Man mangler rugbrøddet. Man mangler limen der holder en trup sammen.
Det må meget gerne være spaniere og/eller folk fra egne rækker imo.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 måneder 2 dage siden #18 af Ramos4
Der vil altid være missere, når man forsøger at regne ud hvem der bliver det næste store hit. Men så er det jo ikke værre end at man kan sælge folk igen. Rodrygo og Vini er jo fine salgsobjekter og mon ikke Endrick og Güler vil kunne tjene sig selv ind - hvis det endelig er.

You win some - Jović some.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 måneder 2 dage siden ved Ramos4. Begrundelse: *
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 dage siden #19 af Matamoro
Meget enig i at man mangler rugbrødet.

7 måneder 2 dage siden #20 af El Siete
​Det er som om man lige er en sæson eller to bagud ifht. at lukke huller på de forskellige positioner. Vi har desperat haft brug for nye backs i flere år, og det har man så endelig i år fået rettet op på med at tilføje Carreras og Trent. Men nu er der så kæmpe huller efter Kroos og Modric på midtbanen, som man endnu ikkke har formået at erstatte, og efter Benzema er smuttet, og Joselus korte indhop, er der også et hul der. Endrick og Gonzalo er der ikke endnu. 
Måske er det næste år man kigger på midten og 9'er-positionen, men det er jo bare lidt sent ude. Kan godt lide Mastantuono, og tror han bliver god, men det var jo ikke hans profil man nødvendigvis stod og manglede, men mere en Zubimendi type spiller, en 6'er der kan diktere spilllet, sætte tempoet, og ja, binde det hele lidt bedre sammen, som andre er inde på. Det er en lidt underlig prioritering.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 2 dage siden #21 af Estadio Santiago Bernabéu
​Underlig prioritering men det er bare ikke Juni Calafats skyld.

Leveret af Kunena Forum