Optakt: Real Madrid - Monaco, Champions League, 7. kamp

5 måneder 3 uger siden #73 af DeLaRed

-#7- post=192492 skrev: ​Mam sidder altid lidt på kanten af sædet når Ceballos er i nærheden af eget felt. 

​Eller når han er på banen generelt!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 3 uger siden #74 af Bismo

Ramos4 post=192495 skrev: Vini mister den hver gang han ikke spiller simpelt. Hver eneste gang.

Han virker tung.

​Han virker til at have mistet noget fart. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 måneder 3 uger siden #75 af elle44
Nå, havde ikke tænkt jeg ville kommentere idag, men føler mig forpligtet når nu jeg sidder herinde og kritisere Vini på nærmest daglig basis. Rigtig flot kamp idag, har stort set ikke lavet nogen dårlige beslutninger og har generelt haft et godt overblik og også en flot afslutning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 måneder 3 uger siden #76 af Dragam

Real HWL post=192477 skrev: ​Jeg er ikke meget for at sige det, men Vini fortjener at blive udskiftet med 5 minutter igen og få en lille applaus fra Bernabeu.

​Jeg ville elske, hvis Bernabéu stadig buhede af ham, for at vise, at alt ikke er glemt efter en god kamp mod en dårlig modstander - han er stadig direkte skyld i at vores mest spændende træner i mange år røg på porten, og har udover det haft elendig attitude og spillet elendigt i 2 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, elle44, Ramos4, longwind, Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 3 uger siden #77 af Ramos4
Monaco burde have scoret 3-4 gange.

Lur mig om vi ikke kommer ned på jorden mod Villarreal i weekenden. Uden Asencio og Tchouameni i øvrigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 måneder 3 uger siden #78 af Ramos4
Haha, meget fed fejring af Jude - stikpille til de (få) spanske journalister der mener han går meget i byen - og møder op fuld til træning.
DET er tilgengæld noget værre click-bait.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 5 måneder 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44, DeLaRed

5 måneder 3 uger siden #79 af Dragam
Det var godt nok køligt af bellingham !

Blev mbappe lige skadet der ?

5 måneder 3 uger siden #80 af DeLaRed
Fede med endnu en gude assist, han er on fire! Havde det ikke været for Vini’s flotte kamp, så var fede MOTM!

Donde está la biblioteca?

5 måneder 3 uger siden #81 af Lars1991
​Det kræver meget mere for at jeg begynder at kunne tilgive det her hold generelt og Vini specielt. Jeg giver heller ikke kampene mit 100% fokus (eller penge) mere, det har de sgu ikke fortjent. Det kører herhjemme, og så zoner jeg lidt ind og ud i løbet af kampen.

Men hey, det her er da en start, flot kamp også selvom Monaco ikke ser særlig gode ud... Men det så også kun hvad det er, en start. Jeg skal se meget mere fra dem over længere tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, longwind

5 måneder 3 uger siden #82 af mohbar

Bismo post=192500 skrev:

Ramos4 post=192495 skrev: Vini mister den hver gang han ikke spiller simpelt. Hver eneste gang.

Han virker tung.

​klart han er jo brasser og godt på vej mod de 26 år
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 måneder 3 uger siden #83 af NachoFernández
​Ceballos stopper et kontrastød med 5 mand og så kan Bellingham nemt score. Klasse aktion af en ægte klubmand 

5 måneder 3 uger siden #84 af Dragam

mohbar post=192508 skrev:

Bismo post=192500 skrev:

Han virker tung.

​klart han er jo brasser og godt på vej mod de 26 år

​Det ville ihvertfald være langt fra første gang, at en Brasilianer gik hastigt ned af bakke, efter at have rundet de 25.

Leveret af Kunena Forum