Zlatan til Real Madrid?

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge italienske Tuttosport kan Zlatan Ibrahimovic være at finde i Real Madrid i den kommende sæson.

Den svenske angriber skal angiveligt have gjort det klart over for sin nuværende klub, Paris SG, at han ønsker at skifte efter denne sæson og det ventes at blive offentlig gjort efter denne weekend, når og hvis hovedstadsklubben vinder det franske mesterskab.

Det regnes for næsten sikkert, at Real Madrid køber en ny angriber i løbet af sommeren, men i spansk presse har den selvbevidste Zlatan Ibrahimovic ikke været nævnt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Zlatan til Real Madrid?
Dumt køb. Han er klart en verdensklasse angriber, men egoet er for stort. Han vil være pressens nye skydeskive nu, hvor Mou er væk. Desuden er han ved at være godt op i alderen. Vil klart foretrække Cavani eller Falcao.

Jeg er heller ikke vild med ideen om et køb af Thiago, da det ville begrænse Varanes udvikling. Central forsvaret er fint, som det ser ud nu.

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #3 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Zlatan til Real Madrid?
Såfremt man ønsker en mere "Harmonisk" trup, så er Zlatan da slet ikke den rigtige vej at gå..

Efter at have set en række PSG kampe i denne sæson, synes jeg han tit er et svin på banen, slår ud med armene når spillerne ikke lige spiller ham.

Hans talent kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved, men jeg ville personligt aldrig se ham i RM.. Hellere en Aguero type efter min mening.

13 år 2 måneder siden #4 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Zlatan til Real Madrid?
Ej det må sku være en and. Især når mou forsvinder.

Hans ego er alt for stort, meget hellere have aguero eller cavani.

Juventus må meget gerne købe ham fra PSG.

13 år 2 måneder siden #5 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Zlatan til Real Madrid?
Når Real skal ud og købe en angriber til sommer skal det være Cavani eller Falcao. Ikke Zlatan.

13 år 2 måneder siden #6 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Zlatan til Real Madrid?
Alle jer der siger Cavani - Hvor meget har I set ham spille?

Hvorfor er han en type, som I tror vil være god for Real Madrid?

;)

13 år 2 måneder siden #7 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Zlatan til Real Madrid?
Når PSG vinder mesterskabet har Zlatan vundet 10 nationale mesterskaber i de seneste 12 sæsoner.

Stort ego? Tjoh, men også en enormt stor vinder, som af en eller anden grund oftest spiller på vindende hold. Det kan selvfølgelig være andre end Zlatans skyld, men det er nu engang svært at argumentere imod mesterskaber.

Om det kan fungere med både Zlatan og Cristiano skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror på mange måder Zlatans ry er en anelse overdrevet. Han er trods alt modnet meget i løbet af karrieren, og han vil på alle måder have et horn i siden på Barca.

13 år 2 måneder siden #8 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Zlatan til Real Madrid?

M_linding skrev: Alle jer der siger Cavani - Hvor meget har I set ham spille?

;)

Han har hele pakken. Eneste minus jeg ser er at hans teknik ikke er top 3, men hans løbevilje, træf sikkerhed, hovedstød, fysisk og skud er i særklasse. Han er mega giftig.

Hans fordele ift higuain/benzema er klart fysikken og hovedspil + jeg synes han er meget mere kold foran mål og sikker for mål generelt.

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #9 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Zlatan til Real Madrid?
Zlatan er den type, der spiller bedst når han er stjernen på et hold, ligesom han er i PSG lige nu. Så længe Barcelona havde Messi så passede han ikke ind der, og så længe vi har Ronaldo så passer han ikke ind her.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #10 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Zlatan til Real Madrid?

Juanito skrev: Zlatan er den type, der spiller bedst når han er stjernen på et hold, ligesom han er i PSG lige nu. Så længe Barcelona havde Messi så passede han ikke ind der, og så længe vi har Ronaldo så passer han ikke ind her.

Aarhh, var det nu ikke fordi Messi ikke kunne spille pladsen som falsk 9'er når Zlatan skulle spille centerforward? Det er ikke en 1 til 1 sammenligning man kan lave her.

13 år 2 måneder siden #11 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Zlatan til Real Madrid?

asp3200 skrev:

M_linding skrev: Alle jer der siger Cavani - Hvor meget har I set ham spille?

;)

Han har hele pakken. Eneste minus jeg ser er at hans teknik ikke er top 3, men hans løbevilje, træf sikkerhed, hovedstød, fysisk og skud er i særklasse. Han er mega giftig.

Hans fordele ift higuain/benzema er klart fysikken og hovedspil + jeg synes han er meget mere kold foran mål og sikker for mål generelt.

Som boksspiller har han måske hele pakken, men ikke som angriber.. Han tilfører intet til spillet, og jeg har set flere Napoli kampe, hvor han nærmest kun rørte bolden to gange.

Efter min mening skal vi bevæge væk fra typer son Cavani, Higuain osv. Og bruge energien på at få gang i Benzema, Morata og evt. hente Aguero..:)

Zlatan har vel også mange af de rigtige kvaliteter - men der er vist ingen grund til at tage chancen..:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, NDR

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #12 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Zlatan til Real Madrid?
Rubæk..

Jeg mener at det er begge dele der gør det.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Juanito.

Leveret af Kunena Forum