Zlatan til Real Madrid?
- unrectify
- Gæst
-
13 år 2 måneder siden #13
af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Zlatan til Real Madrid?
Jeg krummer tæer ved tanken om at ham og hans ego skal inficerer Real Madrids bane og omklædningsrum. Han er en verdensklasse spiller - det kan vi vel alle blive enige om. Men ... hans ego, skyhøje løn, alder, attitude på og uden for banen, er dealbreakers for mit vedkommende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
13 år 2 måneder siden #14
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Zlatan til Real Madrid?
Ville være fantastisk spændende at sælge Higuain, og satse fuldt ud på Morata. Briste eller bære. En sæson med minimum 40+ kampe i benene, ville med sikkerhed give en del mål og enorm udvikling. Jeg er i hvert fald tilbøjelig for at tage chancen med knægten.
Benzema i topform har alt, hvad jeg har af krav til vores 9'er i Madrid, og jeg tror fuldt og fast på, at vi vil se ham på niveau, og forhåbentlig endnu bedre end 2011-12 sæsonen. Lad os nu få Morata til at slå igennem og bliver Real Madrid og Spaniens førende angriber de næste mange år!
Benzema i topform har alt, hvad jeg har af krav til vores 9'er i Madrid, og jeg tror fuldt og fast på, at vi vil se ham på niveau, og forhåbentlig endnu bedre end 2011-12 sæsonen. Lad os nu få Morata til at slå igennem og bliver Real Madrid og Spaniens førende angriber de næste mange år!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen