Iker Casillas: Jeg bliver i Real Madrid

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Iker Casillas mødte i dag spansk presse efter at have modtaget sin hædersbevisning af Madrid kommune og her slog han fast, at han ikke har planer af nogen art om at forlade Real Madrid:

- Min fremtid er Real Madrid, fordi jeg har kontrakt med dem og fordi jeg har været her siden jeg var 9 år, det er mit livs klub og stedet, hvor jeg gerne vil være.

Dermed lægger den øjeblikkelige reservemålmand låg på de spekulationer, som i den seneste tid har sendt ham væk fra Real Madrid, fordi han efter sin skade er blevet degraderet til anden-målmand af José Mourinho. Om hans fremtid sagde Iker Casillas:

- Det skal I spørge ham om. Jeg er kommet for at få en individuel præmie og det som interesserer mig er, at Madridismoen får noget at glæde sig over, som dette år ikke kunne være Champions League, men måske det, der mangler, som er Copa del Rey.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Iker Casillas: Jeg bliver i Real Madrid
Søde Iker, gift dig med mig.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #3 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Iker Casillas: Jeg bliver i Real Madrid
Desværre - han er allerede optaget (af undertegnede)! ;)

Iker er så super sympatisk, han er 100%, hvad det hele handler om... En ægte Madridista! Håber virkelig, at vi ser Iker i en mere fremtrædende rolle næste sæson!

Leveret af Kunena Forum