Følger Xabi Alonso med José Mourinho?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er en ofte fortalt historie, at José Mourinho har flere fjender end venner i Real Madrids omklædningsrum.
Men at han har tilhængere i truppen kan der slet ikke herske tvivl om og der spekuleres nu i, om en eller flere af disse kan finde på at følge med ham ud af klubben. Her tænkes i første omgang på Xabi Alonso, som endnu ikke har forlænget sin kontrakt med Real Madrid og tidligere har udtalt, at han ikke har travlt med at få den sag på plads, idet han gerne vil vente og se, hvordan situationen i klubben ser ud i den kommende sæson.
Xabi Alonso har ved flere lejligheder rost José Mourinho til skyerne og The Special One er da også en stor beundrer af den spanske midtbanespiller, som er en af de mest benyttede i klubben.
Ud over Xabi Alonso er også spillere som Pepe, Coentrao, Khedira, Özil og Varane store tilhængere af José Mourinho og den unge franske spiller blev netop overbevist om Real Madrid, da Mourinho havde en snak med ham og hans forældre i Frankrig efter at Zinedine Zidane havde formidlet kontakten.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De andre skal vi for alt i verden end ikke overveje at sælge.
Man kan dog mærke på manden, at han ikke er en helt ægte Madridista, og jeg synes også at man har kunnet se i nogle kampe i denne sæson, at han er et andet sted mentalt, desværre.
En spiller som Verratti ville give et rigtigt friskt pust til holdet, og jeg tror at han lynhurtigt vil kunne integrere sig, på baggrund af hvor hurtigt at han har fundet sin rolle i PSG. Man skal jo huske på at han kom fra et Serie B hold.
Pepe kan vi sægle så hurtigt som muligt er - han er simpelhen blevet for dårlig.
Coentrao og Khedira kunne vi godt sælge, da jeg ikke ser den som startere i den stærkeste opstilling, men prisen skal være den rigtige.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Xabi Alonso er jeg lidt mere i tvivl om. Jeg synes hans omgang med bolden er blevet langsom og omstændig. Man kan dog ikke sætte spørgsmål ved præcision og spilforståelse som kun én anden kan det, Andrea Pirlo. Bliver Xabi Alonso i klubben er det vigtigt at træneren for implementeret nogle spillemønstre der sikre at holdet ikke går i stå, når modstanderholdet som Man UTD for lukket ned for ham.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hans stationære facon gør ham for let at lukke, hvilket vi har set en del gange efterhånden.
Derfor må man meget gerne rejse, han kan relativt let erstattes. Min holdning til Coentrão ermeget den samme, han er habil, men uerstattelig? Nej! Der er en bedre venstre back i Madrid, Marcelo, og med Nacho som back-up, så er Coentrão overflødig.
Omvendt vil salg af Özil, Khedira og Varane aldrig ske. Deres kvaliteter for unikke og hver især er de nøglerne til en stor fremtid for Madrid.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Vi bør fokuserer på at beholde ham, så han kan være med til at oplærer Alex Fernandez der gør det utrolig godt i la segunda.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...