Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pitarch til venstre.
Tchouameni ligger og fordeler spillet i midten.
What a shitshow.
Dårligste træner jeg har oplevet. Ikke kun for Real Madrid.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og sikke en titel det er.DeLaRed post=194184 skrev: Fede er og blir stadig en sf vores bedste spillere i denne season!!!
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Bedre end Brahim?DeLaRed post=194184 skrev: Fede er og blir stadig en sf vores bedste spillere i denne season!!!
Jeg savner Pepe :(
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Er det muligt at Arbeloa bliver erstattet inden sæsonafslutningen? Kan kun være enig, det nogle mærkværdige trænerbeslutninger vi ser.
men succeskriteriet er jo hvor mange gange Vini får bolden, og her vurderer jeg at vi gjorde det bedre end Celta.longwind post=194195 skrev: 0 store chancer til Real Madrid ifølge flashscore. Så det VAR ikke bare mig der synes at vi intet skabte hele kampen
Ihvertfald bedre end Franco, Rodrygo, Trent, Ceballos, Mendy, Alaba og alle dine andre favorit spillere ;)Madridista02 post=194190 skrev:
Bedre end Brahim?DeLaRed post=194184 skrev: Fede er og blir stadig en sf vores bedste spillere i denne season!!!
Donde está la biblioteca?
Er du sindssyg det nuværende real madrid hold er også bare sørgeligt... hvilke spillere fra vores nuværende hold ville overhovedet blive overvejet til startopstillingen på tidligere tiders hold? Courtious, og måske mbappe... that's it...DeLaRed post=194198 skrev:
Ihvertfald bedre end Franco, Rodrygo, Trent, Ceballos, Mendy, Alaba og alle dine andre favorit spillere ;)Madridista02 post=194190 skrev: