Rodri åbner døren for Real Madrid: “Man kan ikke sige nej”
Ja det skulle være for Tchouameni i såfald, men som El Siete også siger, hvor meget mening giver det at erstatte én der er i sit livs form med en 30-årig?AmorMadrid post=195089 skrev:
Tænker klart det i så fald ville være en direkte erstatning for Tchouameni. Så midtbanen ville hedde Rodri, Valverde, Jude og Güler. Det kunne jeg da personligt sagtens forestille mig. Givet at Rodri finder tilbage til noget nær sit gamle niveau, og at han holder sig skadesfri.Ramos4 post=195088 skrev: Hvordan er det den midtbane skal se ud?
Tchouameni, Valverde, Jude, Rodri? Og så er Güler ude?
Jeg kan ikke se det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det gode ved Chema er vel netop, at han ikke kan forvente en startplads fra dag ét, så vi kan stille og roligt prøve ham af. Ligesom vi bør gøre med Pitarch. Det kræver så at træneren må/tør stille med dem der er i form - og ikke er bundet til at stille med "navnene".El Siete post=195090 skrev:
Tænker det kommer meget an på hvordan vi vil spille, er det med en fysisk bolderobrer i Tchouameni eller en kontrollerende spilfordeler i Rodri. Personligt så jeg jo gerne at man generelt fik mere kontrol over kampene og havde flere erfarne ledere på holdet, men samtidig giver det jo ikke mening at erstatte Tchouameni med en 30-årig Rodri, så måske der er plads til begge i en lang sæson med masser af kampe og skader.Ramos4 post=195088 skrev: Hvordan er det den midtbane skal se ud?
Jeg kan ikke se det.
Alternativt er vi ude i at gå efter Stiller eller hente Chema tilbage, men er de klar til at gå direkte ind og diktere spillet fra dag ét?
Men som sagt, jeg er heller ikke 100% solgt på ideen om at hente ham, mest pga. skaderne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg forventer også mere at det er det der kommer til at ske, vi beholder Tchouameni og henter spillere som Chema og Paz hjem som skal kæmpe med Pitarch, Güler osv, om en plads og forhåbentlig er der en eller flere der får deres gennembrud. Spillet virker allerede en anelse bedre med introduktionen af Pitarch som spilfordeler/spilstation, en profil der var manglet.Ramos4 post=195092 skrev:
Det gode ved Chema er vel netop, at han ikke kan forvente en startplads fra dag ét, så vi kan stille og roligt prøve ham af. Ligesom vi bør gøre med Pitarch. Det kræver så at træneren må/tør stille med dem der er i form - og ikke er bundet til at stille med "navnene".El Siete post=195090 skrev:
Tænker det kommer meget an på hvordan vi vil spille, er det med en fysisk bolderobrer i Tchouameni eller en kontrollerende spilfordeler i Rodri. Personligt så jeg jo gerne at man generelt fik mere kontrol over kampene og havde flere erfarne ledere på holdet, men samtidig giver det jo ikke mening at erstatte Tchouameni med en 30-årig Rodri, så måske der er plads til begge i en lang sæson med masser af kampe og skader.Ramos4 post=195088 skrev: Hvordan er det den midtbane skal se ud?
Jeg kan ikke se det.
Alternativt er vi ude i at gå efter Stiller eller hente Chema tilbage, men er de klar til at gå direkte ind og diktere spillet fra dag ét?
Men som sagt, jeg er heller ikke 100% solgt på ideen om at hente ham, mest pga. skaderne.
Men hvordan Arbeloa, eller hvem det nu bliver, skal finde plads til alle de her spillere, fra Paz til Endrick, det bliver det næste store spørgsmål :) Bliver en spændende sommer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
AmorMadrid post=195089 skrev:
Tænker klart det i så fald ville være en direkte erstatning for Tchouameni. Så midtbanen ville hedde Rodri, Valverde, Jude og Güler. Det kunne jeg da personligt sagtens forestille mig. Givet at Rodri finder tilbage til noget nær sit gamle niveau, og at han holder sig skadesfri.Ramos4 post=195088 skrev: Hvordan er det den midtbane skal se ud?
Jeg kan ikke se det.
Det er på ingen måde givet at han finder det spil frem han viste i sine slut 20ere. Dertil har han ingen Madridismo med så kort tid i klubben. Han kan ikke bidrage med noget. Han er et par niveauer under vores nuværende midtbanespillere og han vil få en alt for høj løn. Totalt urealistisk handel i 2026. Han havde Chancen i 2022 eller sådan noget.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Pitarch ser sindssyg spændende ud og selvom han mangler en del, så tror jeg på at han kan vokse sig ind som en moderne playmaker og den perfekte dynamiske og pres resistente makker til Tchouameni som vi har manglet. Endelig ser Tchouameni ikke så isoleret ud længere og det løfter også ham. Og med Pitarch er det endda med en spiller der bevæger sig så meget og så klogt at vi ikke går på kompromis i presset eller i dybdeløb når det kræves. Rodri og Tchouameni kunne hurtigt blive 2 mere stationære pivoter. Lad os give Pitarch chancen og samtidig huske på at der også ligger nogle fede kvaliteter hos Manuel Angel også. Håber vi tror på, at de kan løfte det.