Spansk presse: Real Madrid vil hente Kees Smit inden VM-slutrunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge den spanske transfer-journalist, Miguel Serrano, arbejder Real Madrid på at sikre sig Kees Smit inden VM-slutrunden går i gang.
Den hollandske midtbanespiller var allerede i sidste sæson på blokken i Real Madrid, men her ville AZ Alkmaar ikke sælge, men nu menes det, at man gør klar til at byde 50 millioner € + 12 millioner € i diverse klausuler.
Den 20-årige Kees Smit får store roser i internationale kredse, hvor blandt andre Ronald Koeman har kaldt ham en blanding af Frenkie de Jong og Pedri og i Real Madrid er man sikre på, at man har fundet ”Den nye Kroos”.
Miguel Serrano melder således, at Real Madrids informationer om hollænderen ikke kan være bedre, og at man betegner ham som en spiller, der ”er i stand til at styre et hold, i stand til at associere sig med sine holdkammerater, i stand til at erobre bolde, i stand til at komme med i straffesparksfeltet til afslutninger.
Kees Smit er i denne sæson noteret for 25 kampe for AZ, hvor det er blevet til 3 mål og 3 assists. Senest spillede han en fremragende kamp med mål og assist i den hollandske pokalfinale mod Nijmegen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men nå ja han er hollænder og de er jo også talentfulde ligesom argentinere, brasilianer og franskmænd :-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
60 mio er som 15-20 mio for 12-15 år siden.mohbar post=195937 skrev: Interessant spillertype og virker meget talentfuld. men en høj pris... og synes at 1 sæson i hollandsk liga (med al respekt) er noget af en risk at tage. Har set nogle klip på YT og det er jo ikke ligerem prangende forsvar han spiller mod. Så >60 mio EUR for et talent synes jeg er for stor en risiko at tage taget i betragtning at vi sikkert har den samme talkentmasse i vores interne u-rækker i klubben.
Men nå ja han er hollænder og de er jo også talentfulde ligesom argentinere, brasilianer og franskmænd :-)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Chema er også kun 20?El Siete post=195939 skrev: Spændende spiller, men kan en 20-årig gå direkte ind og styre tempoet i kampene, eller skal han, som de andre talenter der bliver hentet, lige bruge 1-2 år på at tilpasse sig klubben? Det synes jeg ikke vi har tid til at vente på i øjeblikket, så hvorfor ikke hente Chema tilbage, eller få Pitarch og Manuel Angel endnu bedre integreret?
Men jeg synes bestemt man bør kigge hans vej.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Køber vi unge spillere for at udvikle på dem? Fair nok. Det betyder at de har brug for en struktur der kan understøtte deres udvikling.
Men vi vil gerne spille vibes fodbold! Jamen så køb kun spillere fra øverste hylde! Etablerede stjerner der kan løfte spillet fra dag et. Især til en position som har været underprioriteret siden Kroos gik på pension. Det er for meget at forlange af en ung spiller, at han skal kunne udfylde det tomrum fra dag et. Og så skal han ovenikøbet slås med Vini, Mbappe mv og deres kæmpe egoer, da han skal være styrmand.
Barca kan tillade sig at rykke talenter op og købe ungt , da de har et veletableret system.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det er bare svært at hente fra den øverste hylde. Vitinha får vi ikke. Om vi så byder tusinde milliarder millioner €. Rodri er kun marginalt nemmere at hente og jeg ville være oprigtigt nervøs for hans skavanker, hvis det skulle lykkes at hente ham. Derudover ser jeg ikke de store emner fra øverste hylde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Selvfølgelig, men han koster bare ikke 60M+, så det er et kæmpe sats med Kees Smit. Afprøv talenter fra egne rækker først, og kombinér det med en erfaren Rodri, hvis prisen er god.Ramos4 post=195979 skrev:
Chema er også kun 20?El Siete post=195939 skrev: Spændende spiller, men kan en 20-årig gå direkte ind og styre tempoet i kampene, eller skal han, som de andre talenter der bliver hentet, lige bruge 1-2 år på at tilpasse sig klubben? Det synes jeg ikke vi har tid til at vente på i øjeblikket, så hvorfor ikke hente Chema tilbage, eller få Pitarch og Manuel Angel endnu bedre integreret?
Men jeg synes bestemt man bør kigge hans vej.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vi har pengene.
Men ja, jeg sagde det allerede i starten af sæsonen, som den eneste: Vi mangler ledere.
Tchouameni går jo ikke ind og "coacher" en ung Kees Smith. Mbappé og Vini er heller ikke ligefrem rollemodeller for nye angribere/offensive spillere.
Vi ER på vej mod United-tilstande på det punkt.