The Athletic: Vinícius vil have bonus for at underskrive ny kontrakt
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Seneste rygte fra The Athletic fortæller om en stor uenighed mellem parterne og det handler om økonomi.
Vinícius skal nemlig forlange en fast løn tæt på Kylian Mbappé, men herudover vil han også have en bonus for at underskrive en ny kontrakt, samt en præstationsbetinget bonus på 30 millioner € netto.
Det er Real Madrid ikke indstillet på overhovedet. Man afviser således muligheden for, at brasilianeren får en bonus for at underskrive en ny kontrakt, ligesom man kun er indstillet på at betale ham 20 millioner € om året.
Vinícius kan fra januar måned begynde at forhandle frit med andre klubber, men den spanske journalist Mario Cortegana mener, at en direkte forhandling mellem parterne kan løse udfordringerne uden at sprænge lønbudgettet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg læste et andet sted at en sign-on bonus, ved ny kontrakt, ville være første gang i klubbens historie. Ved ikke om det passer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det er normalt ikke noget man gør. Tror ikke jeg kan huske andre eksempler end Mbappé og PSG, da han brændte os af. Der fik han vist en kæmpe bonus.El Siete post=196043 skrev: Helt vanvittigt lønkrav, hvad har han vist de sidste to år? Jeg kan forstå at havde han været en nøglefigur i en Champions league-triumf, så kan han stille nogle krav, men ham og holdet har jo spillet langt under niveau?
Jeg læste et andet sted at en sign-on bonus, ved ny kontrakt, ville være første gang i klubbens historie. Ved ikke om det passer.
Vildt at PSG ville lade sig tage sådan i røven. Selvom penge er intet for dem, så er det stadig vildt at de lod Kylian køre sin kontrakt ned og så betalte ham hundredevis af millioner for at forlænge.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024