Tre klubber forhandler om Ángel di María

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ángel di María kan være den første spiller, som forlader Real Madrid i det kommende transfer-vindue.

I hvert fald melder spanske Marca, at tre klubber netop nu forhandler om at hente den argentinske offensiv-spiller. Det drejer sig angiveligt om de to Manchester-klubber, United og City, samt franske Paris SG.

Det menes, at den franske klub har bragt sig i fører-position, fordi man for adskillige uger siden, indledte forhandlinger og Di María kan da også blive forenet med sine landsholds-kolleger, Pastore og Lavezzi.

Men de to engelske klubber er bestemt ikke ude af spillet og i Manchester City kan han blive forenet med Kun Agüero (hvis han ikke tager turen den anden vej). Den nyrige engelske klub har i form af Ferrán Soriano og klub-ejer Mansour bin Zayed al Nahyan, et særdeles varmt forhold til Florentino Pérez.

Endelig er der Manchester United, hvor Alex Ferguson viste interesse for Ángel di María allerede i Benfica-tiden.

Hovedpersonen selv er dog tilfreds med tilværelsen i Madrid og der spekuleres i, om han selv vil være indstillet på et skifte efter at han for nylig er blevet far og måske foretrækker lidt ro på hjemmefronten.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af dumdidadum
Den ville jeg godt nok være ked af. Han rammer ikke altid top niveau, men med en træner der forhåbenligt vægter offensivt spil højere end Mourinho, så kan det være at hans spil vil blive mere stabilt. Endvidere har han vist hvor ekstremt vigtigt hans arbejdsindsats er for holdet, både offensivt og defensivt!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, JimmyBroe, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #3 af JesperA
Der er vel lagt op til nogle ret svære forhandlinger. Først og fremmest betalte Real jo ret mange penge for ham i første omgang, så man forventer vel en ret stor sum for at afhænde ham, for han er næppe faldet i værdi siden dengang.

Derudover så har man et godt forhold til United og handlet mange spillere med dem, men de to nyrige klubber bør man også holde sig på god fod med, især PSG, hvis man påtænker at snuppe Veratti, Ancelotti og muligvis andre personer hos dem. Men man er også interesserede i et par spillere fra City, og man kunne sagtens forestille sig at en byttehandel kunne blive aktuel, og City er generelt kendte for at massivt overbetale for de spillere de køber, omvendt virker de også ret kyniske når der skal sælges.

Mit bud er at det ender med at blive PSG der køber ham, og sender et par folk den anden vej, og så henter man en angriber andetsteds end City. Hvis der er deciderede forhandlinger med en klub om en spiller uden det bliver til noget, er det i hvert fald sjældent at man senere på sommeren selv får den ønskede pris, på en spiller fra pågældende klub.

13 år 2 måneder siden #4 af rezamadridista
Jeg er fortaler for at han bliver. Men hvis han bliver solgt, så håber jeg det ikke er i PL han ender. Hans fysik er ikke tilegnet den liga, og mon ikke mange begynder at hade ham for at falde for let.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 2 måneder siden #5 af Dios

rezamadridista skrev: Jeg er fortaler for at han bliver. Men hvis han bliver solgt, så håber jeg det ikke er i PL han ender. Hans fysik er ikke tilegnet den liga, og mon ikke mange begynder at hade ham for at falde for let.

Gør de ikke allerede det? Altså hader ham for hans film? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #6 af Dios
Kan vi få 250-300 millioner for ham, så er det godkendt. Mata har nogenlunde samme værdi, så jeg krydser fingre for Mourinho ryger til Chelsea, og finder Mata overflødig, og hellere vil have Di María, og der dermed kan ske en ganske normal byttehandel uden nogle af klubberne skal modtage penge oven i handlen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 2 måneder siden #7 af Real Madrid

rezamadridista skrev: Jeg er fortaler for at han bliver. Men hvis han bliver solgt, så håber jeg det ikke er i PL han ender. Hans fysik er ikke tilegnet den liga, og mon ikke mange begynder at hade ham for at falde for let.

Tror du bliver nød til at opdatere dig lidt... det er ved at blive en kliché at tro, tekniske spiller med lille fysik ikke kan klare sig i Premier League, tværtimod jo faktisk.

David Silva, Sergio Aguero, Luis Suarez, Santi Cazorla, Chicarito, Juan Mata og listen kunne fortsætte lidt endnu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #8 af ZizouMo

Real Madrid skrev:

Tror du bliver nød til at opdatere dig lidt... det er ved at blive en kliché at tro, tekniske spiller med lille fysik ikke kan klare sig i Premier League, tværtimod jo faktisk.

David Silva, Sergio Aguero, Luis Suarez, Santi Cazorla, Chicarito, Juan Mata og listen kunne fortsætte lidt endnu.

Wilshere, Ramsey, Givinho, Chamberlain, Rosiscky, Walcott, Benãt (måske snart), Nzogbia, Arteta, Pienaar og så har Swansea også Dyer, Routlege... Og listen kan fortsætte lidt endnu :-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 2 måneder siden #9 af rezamadridista
Jeg vil stadig gå så langt og sige at Di Maria har mindre fysik end alle de spillere i nævnte. Hans fysik er lig med 0.

Og nogle af de spillere i nævnte har jo ok meget fysik, så det er lidt en gåde at i sammenligner deres fysik med Di Marias.

Di Maria kan få succes i PL, men ved at falde for let, og derfor bliver han hurtig hadet.
SÅ derfor håber jeg at han tager til PSG, så han ikke behøver at kaste sig selv nær så meget :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum