Real Madrid følger La Real-talent

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Såvel Real Madrid som Barcelona meldes interesserede i at forstærke defensiven med en central forsvarer til den kommende sæson og det kan måske føre til en transfer-krig.

De to klubber har nemlig følehornene ude efter Real Sociedads snart 22-årige stortalent, Iñigo Martínez, som er en af grundstenene i den baskiske klubs fantastiske sæson, som meget vel kan ende med en CL-plads i den kommende sæson.

I Real Madrid vil planen være, at han skal danne et super-forsvar sammen med Varane og Sergio Ramos, men problemet er, at han for knap tre måneder siden forlængede sin kontrakt med Real Sociedad frem til 2017 og hans frikøbs-klausul lyder på 30 mill. €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af JesperA
Det er ham der to gange i denne sæson har scoret fra egen banehalvdel i La Liga.

13 år 2 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Det har Cristiano Ronaldo også............undskyld, jeg kunne ikke lade være ;-)

Iñigo Martínez bevæger sig lige i udkanten af det spanske landshold og Vicente del Bosque overvejer vist seriøst snart at indlemme ham i truppen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #4 af M_linding
Det kunne være en fantastisk transfer!

Køb Inigo M, Verratti, Casemiro, Isco/Mata, Carvajal og Aguero (+ Jesé og Alex)... Så er jeg mere end glad;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 2 måneder siden #5 af Hugol
Inigo Martinez er velkommen.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #6 af JesperA
Apropos Martinez, er der nogle der ved om Javi fortsat benyttes som CB, eller om han udelukkende spiller sin gamle postion som CM, ligesom han har gjort i Champions League?

13 år 2 måneder siden #7 af MMM

JesperA skrev: Apropos Martinez, er der nogle der ved om Javi fortsat benyttes som CB, eller om han udelukkende spiller sin gamle postion som CM, ligesom han har gjort i Champions League?

Han har startet en enkelt pokalkamp som CB , ellers har det udelukkende været midtbanen.

13 år 2 måneder siden #8 af Steen
Som MMM siger, så for det meste midtbane, og når jeg ser ham spille så ærgre det mig at vi ikke købte ham, han er så fandens god.

Angående Inigo Martinez, de kampe jeg har set med ham har han været rigtig god, og eksperterne inden for spansk fodbold roser ham meget, men hvor er der plads til ham? Med et Carvalho plus Pepe salg, og muligvis Albiol, så er der selvf plads til ham, men jeg tænker at vi har at gøre med en 21 årig spiler, spilletid er alfa omega for sådan en ung spiller, men hvad så med Varane og Ramos? Deres sæson har været god, hvorfor skulle en af dem bænkes? Vi spiller langt med i alle 3 turneringer, men uanset hvad kommer 1 af Martinez, Varane eller Ramos så til at være backup og kun kommer i spil når de en af de andre får skader, skal have hvil eller kommer i karantæne.

13 år 2 måneder siden #9 af Jaken

M_linding skrev: Det kunne være en fantastisk transfer!

Køb Inigo M, Verratti, Casemiro, Isco/Mata, Carvajal og Aguero (+ Jesé og Alex)... Så er jeg mere end glad;)

Enig med Carvajal, Isco/Mata, Verratti og Aguero (+ Jesé og Alex), men hvorfor Inigo Martinez? Han vil da stå bag både Ramos og Varane i køen. Havde vi ikke allerede Varane, havde Inigo Martinez også været mit ønske, men han er for stort et talent til at sidde for evigt placeret på bænken i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.

13 år 2 måneder siden #10 af Dios
Han ville være en fantastisk reserve for Ramos og Varane, men et så stort talent kan vel ikke stille sig tilfreds med og være tredje valg. Og slet ikke når han kan indgå i Barcelona's startopstilling, og allerede nu er tæt på og overtage Albiol's plads på landsholdet.
Som sagt, så ville det være fantastisk for Real Madrid, da skader og karantæner altid kommer i løbet af en sæson, så derfor skal vi have en kompetent reserve for Ramos og Varane, som uden tvivl vil indgå et fantastisk samarbejde til næste sæson.

Jeg har i rigtig langtid ville have Pepé solgt, men situationen har ændret sig, i det Varane har overtaget hans plads. Man kan ikke komme uden om Pepé's kvaliteter, og jeg tror ikke man ville kunne få et bedre tredje valg andre steder. Spørgsmålet er så bare om Pepé vil være tilfreds med den rolle, og hvad der kommer til og ske med Albiol.
Ramos, Varane, Pepé og Albiol ville være fantastisk, og klart det mest optimale IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.

13 år 2 måneder siden #11 af henrikcomn
Helt enig Dios !!

Leveret af Kunena Forum