Spansk presse: Real Madrid har 14 dage til at aktivere Nico Paz-klausul

3 dage 5 timer siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse har Real...

Ifølge spansk presse har Real Madrid 14 dage til at aktivere Nico Paz´ klausul på 9 millioner € og det ventes at være en formsag på trods af det udskrevne præsidentvalg.

Florentino Pérez er nemlig i sin fulde ret til at foretage køb og salg af spillere i denne periode og selve sagen om Nico Paz er en ren win-win for Real Madrid, som under alle omstændigheder vil kunne sælge ham med en stor gevinst til følge, hvis den nye træner ikke vil gøre brug af ham.

Således står de italienske mestre fra Inter allerede klar med en check på 60 millioner € for det argentinske stortalent, som er en del af Argentinas bruttotrup til VM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 dage 2 timer siden #2 af El_Juan
Elsker hvordan man her på siden insisterer på at klubben skal sælge Nico Paz, og især til Inter... Afspejler det ikke snart i højere grad skribentens ønske end den virkelige verden? :-D

Det er muligt, Real Madrid kun har 9 dage til at aktivere hans klausul - i denne omgang - men så kan de gøre det igen næste sommer for €10 mio., hvis de ikke vælger at gøre det i denne omgang.

Real Madrid henter kun Nico Paz tilbage for at holde på ham og inkludere ham i førsteholdstruppen, også på trods af påstande om, der ikke er eller kan gøres plads til ham. Det er noget vås. Og hvis det ikke bliver denne sommer, så bliver det næste sommer. Så fortsætter han bare den gode udvikling et år mere hos Cesc og Como, hvor den også står på CL næste sæson.

Det er også pudsigt, når det kommer til Paz, at man heller ikke lige kunne flette dette ind fra for nogle dage siden:

Cesc Fabregas: “Nico Páz will NOT go to Inter or any other club”. ❌

“Nico will play for Real Madrid or Como, NO other options. I can guarantee that. We deserve more respect”.

Og hvis Paz i øvrigt brænderne baner af under sommerens VM, så er der nok heller ikke noget, der holder Papa Pérez fra at betale lidt ekstra kompensation til Como for at hente ham uden for fristen.
Sidste redigering: 3 dage 2 timer siden ved El_Juan.

2 dage 13 timer siden #3 af Figo-10
For mig handler det ikke så meget om at han absolut skal sælges. Jeg var uinponeret da han fik nogle førsteholdskampe, hvor han generelt var meget usikker. Han fik et enkelt mål, men var slet ikke klar. Han har så taget nogle kvantespring i Como.

Udfordringen er jo at Guler, Bellingham og ham mas o menos spiller samme rolle. Jeg håber inderligt, at Guler får 10'eren og man bygger videre på hans stærke sæson. Og så vi jo ude i at Paz skal være reserve eller ud på en kant. Og gud forbyde han skal ud på en kant - han er klart bedst inde i midten.

Så det jo primært fordi vi er dækket ind på den rolle at et salg er på tale. Og kan man få 70 MEUR så bør man da lytte om det Inter, Spurs e.l.

At Cesc siger han kun spiller i Como eller Real Madrid er jo ligegyldigt. Cesc har jo intet at sige her. Hvis vi vil sægle ham til Inter, så gør vi jo det. Men Cesc skal jo sige det, men det vil jeg ikke tage alt for bogstaveligt. Det klart det hjælper Como godt, at de kom i ChL.

Jeg kan godt se et scenarie at vi henter ham til sommer. Måske ikke om 14 dage, men senere. Så kan det godt være det ikke er til 9MEUR, men så det måske til 15MEUR og så laver man en gentleman aftale og giver dem lidt ekstra (hvilket vi også har gjort før). Det jo en case alle vinder på.

Bliver spændende at se om han starter inde for Argentina og hvor han skal spille for mon ikke der er en 10'er for Argentina der lister rundt i de samme rum.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

2 dage 12 timer siden #4 af Real HWL
​Lad ham blive en sæson mere i Como nu hvor de også skal spille CL. Så er der forhåbentlig også kommet lidt mere ro på i Real Madrid til den tid.

2 dage 9 timer siden #5 af Madrid777
Mbappe, Endrick, Vinicius, Rodrygo, Bellingham, Guler, Bellingham, Gonzalo Garcia, Brahim Diaz og Nico Paz. Har jeg glemt nogen? I hvert fald
Totalt overload. Det bliver igen igen den der med at vi bare har en masse gode navne og så må træneren finde ud af hvor de nu end passer ind om så det hedder 3 venstrekanter på samme tid og total ubalance i holdopstillingen.

Jeg er så træt af at vores trup er så skæv sæson efter sæson. Det står jo lysende klart for selv en blind person at det er vores altoverskyggende problem. Jeg siger Riquelme ind, Perez ud. Jeg gider det ikke mere. Jeg vil se en ny æra i den her klub!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 dage 1 time siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid777 post=197009 skrev: Mbappe, Endrick, Vinicius, Rodrygo, Bellingham, Guler, Bellingham, Gonzalo Garcia, Brahim Diaz og Nico Paz. Har jeg glemt nogen?

Franco Mastantuono

Han er også nem at glemme.

Leveret af Kunena Forum