Spansk presse: Real Madrid holder øje med Joao Neves

1 dag 5 timer siden #1 af Administrationen
Selvom der er et nært...

Selvom der er et nært forestående præsidentvalg i Real Madrid, og en kommende cheftræner fortsat ikke er officielt præsenteret endnu, forhindrer det ikke Los Blancos i allerede nu at gøre sine forberedelser frem mod sommerens transfervindue.

I hvert fald melder Defensa Central, at man er meget interesseret i den unge portugiser Joao Neves, som er en fast del af det Paris Saint-Germain-hold, der i weekenden kan vinde Champions League for andet år i træk.

Flere journalister peger på, at spilleragenten Jorge Mendes skulle have tilbudt Real Madrid muligheden for at hente den unge portugiser. Neves, der har etableret sig som et af de mest lovende midtbanetalenter i europæisk fodbold, er på kontrakt i PSG og har en høj markedsværdi, hvilket gør en eventuel transfer økonomisk og sportsligt kompliceret.

I samme sammenhæng nævnes det, at PSG også skulle være interesseret i Fede Valverde. Der er dog ikke oplysninger om konkrete forhandlinger mellem klubberne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 dag 3 timer siden #2 af Matamoro
Jeg ville  bytte Joao Neves med enhver Real Madrid spiller.
Sidste redigering: 1 dag 3 timer siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44

1 dag 2 timer siden #3 af Madrid1998

Matamoro post=197034 skrev: Jeg ville  bytte Joao Neves med enhver Real Madrid spiller.

​Jeg ville i hvert fald give 3 Valverdes for ham, måske 10.

1 dag 2 timer siden #4 af Salix7

Matamoro post=197034 skrev: Jeg ville  bytte Joao Neves med enhver Real Madrid spiller.

​Skal vi så ikke starte med Vini? ;-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Estadio Santiago Bernabéu

1 dag 2 timer siden #5 af El Siete
​Igen en spiller som man kunne have hentet for et par år siden da Kroos stoppede, for 50-60M og som nu koster det mindst det dobbelte og praktisk talt er umulig at hente. 
Vi har brug for en sportsdirektør der kan finde disse spillere og skabe den mest harmoniske trup, i stedet for vilkårlige stjerner. Der findes meget guld i nabolandene. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum