- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Miguel Serrano: Real Madrid overvejer salg af Camavinga og Fede Valverde
Miguel Serrano: Real Madrid overvejer salg af Camavinga og Fede Valverde
1 time 28 minutter siden #13
af elle44
Besvaret af elle44 på emne Miguel Serrano: Real Madrid overvejer salg af Camavinga og Fede Valverde
Mourinho kommer ikke for at slukke branden, han kommer for at puste til ilden ;)Ramos4 post=197413 skrev: Det bliver spændende at se hvem man henter ind, hvis Mourinho ikke lykkes. Eller hvis han kun holder 1-2 sæsoner.
Hvem er så næste brandslukker?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
1 time 17 minutter siden #14
af Estadio Santiago Bernabéu
Carlo
Men drømmen er Alonso efter 3 år i Chelsea.
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Miguel Serrano: Real Madrid overvejer salg af Camavinga og Fede Valverde
Ramos4 post=197413 skrev: Det bliver spændende at se hvem man henter ind, hvis Mourinho ikke lykkes. Eller hvis han kun holder 1-2 sæsoner.
Hvem er så næste brandslukker?
Carlo
Men drømmen er Alonso efter 3 år i Chelsea.
1 time 17 minutter siden #15
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Miguel Serrano: Real Madrid overvejer salg af Camavinga og Fede Valverde
Jeg er slet ikke imod salg af hverken den ene eller anden, er ret åbent generelt overfor stort set alle spillere er til salg.
Men jeg må indrømme at jeg ikke er med på den der "Midtbanen mangler en anden type, før vi kan være gode". Jeg har aldrig været direkte imod at man får en DLP ind, det giver da helt fin mening, men det kan jo sagtens fungere uden. Faktisk dominerede og kontrollerede vi stort set alle kampe på bolden de første måneder af denne sæson, hvis man kan huske tilbage. Der var "problemet" at vi havde svært ved at skabe chancer, selvom vi stadig vandt.
Der er kun et eneste problem med det her hold, og det er at der er række forkælede spillere, der ikke gider at gøre hvad træneren siger. Ellers ville det her spillemateriale gøre os et af de bedste hold i verden. Selvfølgelig kan man finpudse det, men det er slet ikke problemet.
Men jeg må indrømme at jeg ikke er med på den der "Midtbanen mangler en anden type, før vi kan være gode". Jeg har aldrig været direkte imod at man får en DLP ind, det giver da helt fin mening, men det kan jo sagtens fungere uden. Faktisk dominerede og kontrollerede vi stort set alle kampe på bolden de første måneder af denne sæson, hvis man kan huske tilbage. Der var "problemet" at vi havde svært ved at skabe chancer, selvom vi stadig vandt.
Der er kun et eneste problem med det her hold, og det er at der er række forkælede spillere, der ikke gider at gøre hvad træneren siger. Ellers ville det her spillemateriale gøre os et af de bedste hold i verden. Selvfølgelig kan man finpudse det, men det er slet ikke problemet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle