Fabrizio Romano: Cucurella skifter til Real Madrid

3 dage 2 timer siden #1 af Nicklas
Der er netop landet en...

Der er netop landet en kæmpe overraskelse på X, for transferinfluenceren Fabrizio Romano har, helt ud af det blå, givet sit "here we go" på Marc Cucurella til Real Madrid.

Ifølge Romano skifter den spanske venstreback til Real Madrid efter VM. 

Cucurella er i øjeblikket med Spanien til VM, hvor han forventes at være startende spiller, ligesom han var det til VM. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 dage 2 timer siden #2 af El_Juan
What the heck...

Kæmpe bomba. Selve signingen er fint, men hvorfor hente en ny venstreback når man allerede har 3... TRE...Jeg ved godt Mendy er skadet og ude længe endnu

Er Carreras allerede på vej væk, udover at Fran Garcia så må formodes også at blive solgt?!

Måske vil Xabi gå efter Carreras? Eller Grimaldo, som jeg også tænker Atlético og måske også Barca nu vil gå efter.
Sidste redigering: 3 dage 2 timer siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 dage 2 timer siden #3 af Madridista02

El_Juan post=197502 skrev: What the heck...

Kæmpe bomba. Selve signingen er fint, men hvorfor hente en ny venstreback når man allerede har 3... TRE...Jeg ved godt Mendy er skadet og ude længe endnu

Er Carreras allerede på vej væk, udover at Fran Garcia så må formodes også at blive solgt?!

​Sandt. Det er ikke lige vb det står mest kritisk til på. Folk glemmer lidt hvor vanvittig dygtig Carreras var indtil sin skade, vi sad alle og snakkede forbløffet om ham og hvor godt han gjorde det. Derefter sejlede han lidt rundt, men det gjorde resten af holdet også, hvilken er noget vi ofte ser med individer, at de falder sammen med resten af holdet. Cucurella er en dygtig back, men hvorfor ikke satse på Carreras og beholde Fran som backup? Trænerteamet ser forhåbentlig noget negativt i Carreras som jeg ikke ser.

Jeg savner Pepe :(

3 dage 2 timer siden #4 af Hamid8210
Hvor glæder det mig at det er nogle arbejdsheste vi får hentet ind og ikke nogle divaer. Er kæmpe fan af den her transfervindue so far!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 2 timer siden #5 af El_Juan

Madridista02 post=197503 skrev:

El_Juan post=197502 skrev: What the heck...

​Sandt. Det er ikke lige vb det står mest kritisk til på. Folk glemmer lidt hvor vanvittig dygtig Carreras var indtil sin skade, vi sad alle og snakkede forbløffet om ham og hvor godt han gjorde det. Derefter sejlede han lidt rundt, men det gjorde resten af holdet også, hvilken er noget vi ofte ser med individer, at de falder sammen med resten af holdet. Cucurella er en dygtig back, men hvorfor ikke satse på Carreras og beholde Fran som backup? Trænerteamet ser forhåbentlig noget negativt i Carreras som jeg ikke ser.

​Idéen var jo ifølge Romano at hente en spiller, der kan spille på VB og CB, med Gvardiol som en prioritet. Han nævnte, der var samtaler med Calafioris repræsentanter, men intet konkret, og Gvardiol ser ud til at forlænge med Man City nu. Schlotterbeck var åbenbart ikke et emne, selvom hans pris er den samme som Cucurella, men de kan selvfølgelig stadig hente Schlotterbeck hvis Asencio ryger, som jeg håber.

Spændende at se hvad de nu gør, og om der stadig kommer en ekstra CB. Håber virkelig bare Fran Garcia og Raul Asencio ryger. 

3 dage 2 timer siden #6 af Ramos4
Fint at man for en gangs skyld giver en træner, hvad han efterspørger.

Men problemet ligger jo for fanden oppe foran hvor vi har to divaer + Bellingham, der ikke fungerer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

3 dage 1 time siden #7 af NachoFernández
​God transfer men potentialet på kort og lang sigt hos Carreras er enormt. Så det synes jeg er lidt synd og jeg ville egentlig gerne beholde Fran Garcia. 
Mendy skal vi bare tage ud af ligningen men jeg synes vi er dækker godt ind her. 

3 dage 1 time siden #8 af Real HWL
​Cucurella og Vini, vi har nu den mest hadet venstre side i hele verden :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 dage 52 minutter siden #9 af Dybbøl
​Nogle medier melder om 60 mio euro. 450 mio kr. Puha det er mange penge synes jeg. Specielt når man sommer forinden brugte samme sum til den samme plads. 

3 dage 13 minutter siden #10 af El Siete
Elsker at klubben henter de spillere som træneren efterspørger, men har man nu ikke et problem med at få afhændet spillere. Fran ville vist gerne afsted i vinters, men Mendy slipper man ikke af med før hans kontrakt udløber tror jeg, og der er sikkert en række andre spillere der har det for godt i Madrid og bare løber kontrakten ud. Camavinga f.eks.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 dage 22 timer siden #11 af BillovFO
​50 mio euro for en 28 årig venstreback. En plads man brugte 50 mio euro på sidste år.
Jeg ser vitterligt ikke Cucurella være bedre en dem vi har.
Så har vi 4 venstrebacks i truppen, 3 hvis Fran Garca smutter. Ferland Mendy går ingen vejne denne sommer.
4 spillere kommet, ingen af dem forstærker besynderligt meget 

2 dage 22 timer siden #12 af Mas
Ja, så har vi da i det mindste én spiller på det spanske landshold.

Og er lige så forvirret som resten af brugerne herinde. En god spiller, men måske den sidste plads, som jeg mente Real Madrid skulle styrke.

Leveret af Kunena Forum