Fabrizio Romano: Cucurella skifter til Real Madrid
Der er netop landet en kæmpe overraskelse på X, for transferinfluenceren Fabrizio Romano har, helt ud af det blå, givet sit "here we go" på Marc Cucurella til Real Madrid.
Ifølge Romano skifter den spanske venstreback til Real Madrid efter VM.
Cucurella er i øjeblikket med Spanien til VM, hvor han forventes at være startende spiller, ligesom han var det til VM.
🚨💣 EXCLUSIVE: Real Madrid reach verbal agreement to sign Marc Cucurella from Chelsea, HERE WE GO!
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) June 14, 2026
Verbal agreement in place between all parties, player too — he’s the left back wanted by Mourinho. Details to follow.
Cucurella leaves #CFC and joins Madrid after World Cup. ⚪️🇪🇸 pic.twitter.com/kXRXWgADFm
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kæmpe bomba. Selve signingen er fint, men hvorfor hente en ny venstreback når man allerede har 3... TRE...Jeg ved godt Mendy er skadet og ude længe endnu
Er Carreras allerede på vej væk, udover at Fran Garcia så må formodes også at blive solgt?!
Måske vil Xabi gå efter Carreras? Eller Grimaldo, som jeg også tænker Atlético og måske også Barca nu vil gå efter.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Sandt. Det er ikke lige vb det står mest kritisk til på. Folk glemmer lidt hvor vanvittig dygtig Carreras var indtil sin skade, vi sad alle og snakkede forbløffet om ham og hvor godt han gjorde det. Derefter sejlede han lidt rundt, men det gjorde resten af holdet også, hvilken er noget vi ofte ser med individer, at de falder sammen med resten af holdet. Cucurella er en dygtig back, men hvorfor ikke satse på Carreras og beholde Fran som backup? Trænerteamet ser forhåbentlig noget negativt i Carreras som jeg ikke ser.El_Juan post=197502 skrev: What the heck...
Kæmpe bomba. Selve signingen er fint, men hvorfor hente en ny venstreback når man allerede har 3... TRE...Jeg ved godt Mendy er skadet og ude længe endnu
Er Carreras allerede på vej væk, udover at Fran Garcia så må formodes også at blive solgt?!
Jeg savner Pepe :(
Idéen var jo ifølge Romano at hente en spiller, der kan spille på VB og CB, med Gvardiol som en prioritet. Han nævnte, der var samtaler med Calafioris repræsentanter, men intet konkret, og Gvardiol ser ud til at forlænge med Man City nu. Schlotterbeck var åbenbart ikke et emne, selvom hans pris er den samme som Cucurella, men de kan selvfølgelig stadig hente Schlotterbeck hvis Asencio ryger, som jeg håber.Madridista02 post=197503 skrev:
Sandt. Det er ikke lige vb det står mest kritisk til på. Folk glemmer lidt hvor vanvittig dygtig Carreras var indtil sin skade, vi sad alle og snakkede forbløffet om ham og hvor godt han gjorde det. Derefter sejlede han lidt rundt, men det gjorde resten af holdet også, hvilken er noget vi ofte ser med individer, at de falder sammen med resten af holdet. Cucurella er en dygtig back, men hvorfor ikke satse på Carreras og beholde Fran som backup? Trænerteamet ser forhåbentlig noget negativt i Carreras som jeg ikke ser.El_Juan post=197502 skrev: What the heck...
Spændende at se hvad de nu gør, og om der stadig kommer en ekstra CB. Håber virkelig bare Fran Garcia og Raul Asencio ryger.
Men problemet ligger jo for fanden oppe foran hvor vi har to divaer + Bellingham, der ikke fungerer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Mendy skal vi bare tage ud af ligningen men jeg synes vi er dækker godt ind her.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg ser vitterligt ikke Cucurella være bedre en dem vi har.
Så har vi 4 venstrebacks i truppen, 3 hvis Fran Garca smutter. Ferland Mendy går ingen vejne denne sommer.
4 spillere kommet, ingen af dem forstærker besynderligt meget
Og er lige så forvirret som resten af brugerne herinde. En god spiller, men måske den sidste plads, som jeg mente Real Madrid skulle styrke.