Disney+ køber rettighederne til LaLiga
Holdet har været så sløvt at følge de sidste par sæsoner, at jeg sagtens kunne undlade at se copa'en, men real mod barca der kan man så sejle de syv have, fremfor at støtte amerikanske corporations. Men når nu det er alle kampe... det må lige blive taget til overvejelse.Siempre Madrid post=197903 skrev:
Du kan tilkøbe Disney+ til dit TV2play-abonnement.........men du skal selvfølgelig fortsat have penge op af lommen i den konstruktion. Jeg havde Disney+ i forvejen (for Copa del Rey) og kan nu skippe en del TV2-kanaler, fordi jeg ikke længere skal følge LaLiga der.Dragam post=197902 skrev:
Jeg vil derimod skulle bruge en masse penge ekstra, da tv2play er det eneste jeg betaler for pt...Siempre Madrid post=197887 skrev: Mon ikke CL snart er på Disney+ for danske seere også, sådan som det er i andre lande. Livet er simpelthen for kort til, at man skal have 33 kanaler for at kunne følge én turnering.
Jeg sparer næsten 1000 kr. om året ved, at LaLiga nu er på Disney+.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skal de så bruges på en Valverde eller en Tchouameni trøje? ;)Siempre Madrid post=197887 skrev: Mon ikke CL snart er på Disney+ for danske seere også, sådan som det er i andre lande. Livet er simpelthen for kort til, at man skal have 33 kanaler for at kunne følge én turnering.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Jelle post=197905 skrev:
Skal de så bruges på en Valverde eller en Tchouameni trøje? ;)Siempre Madrid post=197887 skrev: Mon ikke CL snart er på Disney+ for danske seere også, sådan som det er i andre lande. Livet er simpelthen for kort til, at man skal have 33 kanaler for at kunne følge én turnering.
Gareth Bale