Marca: Arsenal opgiver Vinícius

1 måned 2 uger siden #13 af Ramos4
BREAKING: ARSENAL HAVE REACHED AN AGREEMENT WITH VINICIUS JR ON PERSONAL TERMS. @HandofArsenal

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af Dragam

Ramos4 post=198717 skrev: Men Perez ved jo godt, at Vini smutter gratis om et år.
Det har ikke fået ham til at forhøje sit bud.

Spændende hvem der så skal spille til højre, når Diomandé skal ligge til venstre.

​Mbappe til venstre, diomande til højre, vores nye targetman på toppen... det ville være sweet !

1 måned 2 uger siden #15 af Ramos4
Tjoh, men det ville dælme smerte mig hvis vi smed Epsti på toppen fra start, når nu Gonzalo aldrig fik chancen.

Virkelig smerte.

Men det kommer heller aldrig til at ske.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 måned 2 uger siden #16 af El Siete

Ramos4 post=198717 skrev: Men Perez ved jo godt, at Vini smutter gratis om et år.
Det har ikke fået ham til at forhøje sit bud.

Spændende hvem der så skal spille til højre, når Diomandé skal ligge til venstre.

​Endrick? Eller Rodrygo til venstre, Diomande til højre og Mbappe på toppen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 2 uger siden #17 af NachoFernández
​Jeg giver det ikke mere end 5% chance, at Mbappe bliver sat på venstre kant som sin primære plads. Jeg kan slet ikke se det for mig, og skulle vi starte med både Mbappe og Espi, så tror jeg stadig, at Espi må bide i det sure æble og stille sig ud på kanten når Mourinho vil parkere bussen. Mbappe er vores primære angriber, og det kan jeg ikke se, at der bliver pillet ved. 

Hvis ikke Rodrygo var skadet og har været slået tilbage så mange gange efterhånden med skavanker, så ville jeg med glæde se ham spille fast på venstre kant og Diomande på højre. Men jeg tror ganske enkelt ikke, at vi får en flyvende Rodrygo tilbage desværre. 

Jeg håber, at Endrick får chancen. Det tror jeg ikke vi kommer til at blive helt kede af. 

Hvis Vinicius ikke kommer afsted og ikke forlænger, så synes jeg efterhånden vi er der, hvor han ikke behøver have en rolle alligevel. Hvis Vinicius ikke er fokuseret og motiveret, så ved vi godt hvad der sker. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, REAL

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #18 af Madridista02

NachoFernández post=198742 skrev: ​Jeg giver det ikke mere end 5% chance, at Mbappe bliver sat på venstre kant som sin primære plads. Jeg kan slet ikke se det for mig, og skulle vi starte med både Mbappe og Espi, så tror jeg stadig, at Espi må bide i det sure æble og stille sig ud på kanten når Mourinho vil parkere bussen. Mbappe er vores primære angriber, og det kan jeg ikke se, at der bliver pillet ved. 

​Det var ihvertfald det der skete under Arbeloa, kan ikke huske om det også var tilfældet under Ancelotti og Alonso, men der blev GG brugt som højrekant, og Mbappe som 9er, hvilket er noget af det mest til grin jeg længe har set fra en træner disposition. En fuldblods 9er på kanten, der er god som boksspiller, god på hovedet og ikke besidder tekniske færdigheder til at sætte sin mand. Jeg kan dog næsten ikke se for mig, Mourinho gøre det samme med Espi, der er 1.90M høj haha. Det ville være komisk.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Madridista02.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 2 uger siden #19 af Ramos4
Hvis Vini smutter, så bliver det Diomandé til venstre og Mbappé i midten. End of.

Espi er en Joselu/Adebayor type der skal kastes ind, hvis tingene ikke fungerer. Eller bruges i særlige/få kampe fra start.

1 måned 2 uger siden #20 af Ramos4
The biggest obstacle separating Vinicius and Real Madrid is a renewal BONUS that the club has NEVER paid.

From Real Madrid's perspective – it would set a precedent that would encourage other clubs to pursue the same negotiation strategy. @JorgeCPicon

Og det skal vi aldrig begynde på. Det er da vanvid.
At betale en sign-on for en spiller man allerede har??

Det gjorde PSG med Mbappé og det var da pinligt over alle grænser.

1 måned 2 uger siden #21 af Bismo
Det her er ved at udvikle sig til et af de bedste transfervinduer i historien. Please sælg Vini.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 2 uger siden #22 af NickyMad
Kunne måske også være spændende med Jude som falsk 9’er, så kan Mbappe godt ligge til venstre.
Hvis vi også skal have Rodri uden at ofre hverken Valverde eller Tchouameni, så er det også den eneste måde der er plads til alle.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #23 af Madridista02

NickyMad post=198750 skrev: Kunne måske også være spændende med Jude som falsk 9’er, så kan Mbappe godt ligge til venstre.
Hvis vi også skal have Rodri uden at ofre hverken Valverde eller Tchouameni, så er det også den eneste måde der er plads til alle.

​Enig. Bellingham I samme position som i sin første sæson for os, var helt outstanding. Men det bliver svært med Mbappe i de samme rum..

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

Leveret af Kunena Forum