Officielt: Real Madrid køber Yan Diomandé
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at man har købt Yan Diomandé i RB Leipzig.
Han er netop nu på vej til den spanske hovedstad for at gennemgå det obligatoriske lægetjek.
Han får en kontrakt gældende frem til 2033 og det menes, at Real Madrid betaler 125 millioner € nu og her, mens der er diverse klausuler for 15 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Perez er færdig for i år. Han laver en makelele vol2. I stedet for at signe en type som Rodri som kommer til at være hjertet på hele holdet, signer han en offensiv spiller. Perez forstår ikke fodbold, det er så tydeligt at se!nono post=198918 skrev: SUPER! Få så fat i Rodri - han skal fandme ikke til Barcelona! Og så få gang i svingdøren!
Nogle gange er det som om, at Perez signer de spillere der bliver hyped i medierne, i stedet for at have fodbold kyndige professionelle omkring sig til at fortælle ham hvem han skal signe. Diamondé har været professionel i halvandet år, haft en fornuftig sæson og bliver så hyped og prisen stiger og Perez falder lige i med begge ben. Og alle har kunne se, siden Kroos.smuttede, at vi manglede en midtbane dirigent. Det er så frustrerende...
Anyways. Held og lykke til Diamondé, han kan kun overraske positivt og talentet besidder han helt tydeligt.
Jeg savner Pepe :(